Hefty Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Witam. Przymierzam się do wyjęcia silnika. Miałem cztery stwierdzone wycieki oleju. Dwa już załatane (wlew oleju i przy wymienniku ciepła). Dwa do zrobienia. Dodatkowo zaczął klekotać rozrząd. Wstępnie do wymiany będzie napinacz ale tak naprawdę będzie wiadomo po wyjęciu ile czego i za ile. Regulacja luzów zaworowych na pewno. Czy są jeszcze jakieś czynności jakie powinienem zlecić? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherif Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 świece jak nie były zmieniane ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 @, moge zapytac jaki jest aktualny przebieg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 @, moge zapytac jaki jest aktualny przebieg? 314 tys. km. Najwyzszy czas na robotę przy rozrządzie. Ale czemu tuż przed Plejadami :question: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Uszczelki pod dekle, uszczelniacze wałków i wału, uszczelki pod świece i śruby dekli. Jeżeli brał olej nadmiernie, to uszczelniacze zaworów, a jak to, to i uszczelki pod głowicę, czyli grubo Regulacja zaworów na szklankach, 24 zawory (sprawdzić zawory i gniazda. ) to i kompresję i test olejowy warto wykonać. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Uszczelki pod dekle, uszczelniacze wałków i wału, uszczelki pod świece i śruby dekli. Jeżeli brał olej nadmiernie, to uszczelniacze zaworów, a jak to, to i uszczelki pod głowicę, czyli grubo Regulacja zaworów na szklankach, 24 zawory (sprawdzić zawory i gniazda. ) to i kompresję i test olejowy warto wykonać. brzmi drogo :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albi Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 brzmi drogo :/ No właśnie .. Ale z tym autem, to jak z psem.. nawet jak drogo to leczysz dalej, bo kochasz.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Uszczelki pod dekle, uszczelniacze wałków i wału, uszczelki pod świece i śruby dekli. Jeżeli brał olej nadmiernie, to uszczelniacze zaworów, a jak to, to i uszczelki pod głowicę, czyli grubo Regulacja zaworów na szklankach, 24 zawory (sprawdzić zawory i gniazda. ) to i kompresję i test olejowy warto wykonać. Ogólnie od załatania tych dwóch wycieków, o których wspomniałem na początku, olej przestał uciekać. Narazie zrobiliśmy 500 kilometrów i oleju nie ubywa. Poprzednio mieliśmy takie sytuacje: 16.03 auto było w Nowym Mieście, zrobiliśmy 260 kilometrów, i nie ubyło nic - poza wydechem . Auto było po dolewce. Na spocie poświątecznym 2-3.04 mieliśmy 2/3 stanu. 08.04 włączył nam się check - błąd p0420, ale byliśmy przed wymianą wydechu. 09.04 ok 9:30 rano, oleju było na 2/3 poziomu - dzień wcześniej to samo (sprawdzaliśmy na spocie) a o 14ej mechanik zlał z miski 1,5-1,7 litra. W poprzednich sytuacjach napinacz zawsze hałasował przy niższym poziomie oleju a obecnie hałasuje już i po odpaleniu, i na zimnym i na ciepłym. Głównie na postoju, chociaż dałbym głowę że podczas przyspieszania też coś tak jakby dźwięczał. O aucie wiem, że sprowadzono je do polski po stłuczce przodem, miało robione coś przy silniku i skrzyni już w Polsce. Czekam na kontakt z osobą, która to robiła, ponieważ chcę poznać zakres prac i ewentualnie pojechać do niej - bo auto zna i o Subaru ma pojęcie. Olej i filtry ma wymieniane co 5000 km. brzmi drogo :/ No właśnie .. Ale z tym autem, to jak z psem.. nawet jak drogo to leczysz dalej, bo kochasz.. Brzmi jak brzmi. Za długo walczyłem z malkontentami, żeby moje spełnienie marzeń skończyło w częściach na allegro. Nie dam im tej satysfakcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Nie dam im tej satysfakcji. Zrobić raz i dobrze z oryginalymi częściami i technologią - spokój mieć.Albi=> nie upalać za bardzo, bo Rycerz z torbami pójdzie A ruda na plejadach droga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albi Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Albi=> nie upalać za bardzo shit, shit, shit teraz będzie mi dźwięczało w głowie i śniło się po nocach: ''...nie upalać... ...nie upalać.... ...nie upalać... ...nie upalać....'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 eee tamm.... to po co Subaru ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hefty Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Nie dam im tej satysfakcji. Zrobić raz i dobrze z oryginalymi częściami i technologią - spokój mieć.Albi=> nie upalać za bardzo, bo Rycerz z torbami pójdzie A ruda na plejadach droga Wczoraj tłumik, dzisiaj opony i przednia szyba, jutro rozrząd. Wciągnie mi cały budżet na kolejne auto. Albi=> nie upalać za bardzo shit, shit, shit teraz będzie mi dźwięczało w głowie i śniło się po nocach: ''...nie upalać... ...nie upalać.... ...nie upalać... ...nie upalać....'' Mnie się w nocy śniło, że odpaliłaś samochód i dwóch gości spytało czy to diesel? A Ty na to spokojnie: tak, bokser diesel. Po czym nastąpiła lawina przekleństw i wyzwisk od tumanów idiotów itp. eee tamm.... to po co Subaru ? Dla piniędzy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albi Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Mnie się w nocy śniło, że odpaliłaś samochód i dwóch gości spytało czy to diesel? A Ty na to spokojnie: tak, bokser diesel. Po czym nastąpiła lawina przekleństw i wyzwisk od tumanów idiotów itp. to bardzo ''prawdziwy'' sen eee tamm.... to po co Subaru ? Cieszę się że ty mnie rozumiesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Napisałem "... za bardzo", co nie oznacza, że nie można dać ognia. Nawet w rajdówkach nie brak idiotów, co zarzynają sprzęta na pierwszej pętli. Na pudło wspindrają się ci co dojadą do mety. Owszem w najkrótszym czasie, ale najpierw muszą dojechać, potem się ZSS zastanawia kto na którym stopniu. Jeździć trza umić 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now