pawel99ke Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Witam wszystkich . Mam pytanko chce wyregolowac zaworki w swoim autku ,ktos moze mi powiedziec czy bez opuszczania silnika czu go wyciagania da rade to zrobic ? Wiem ze latwo nie bedzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 oczywiście że można, więcej nie pomogę ale zdecydowanie można bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 W WRX 2.0 turbo, regulacja na szklankach - bez wyciągania? Raczej trudno, wygodniej wyjąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GM Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Bedzie trudno, ale mozna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Wszystko można, byle z wolna i ostrożna. Podobno pracochłonne i męczące ale się da. łatwiej wyciągnąć silnik (jeśli się ma taką możliwość oczywiście) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) Szłyszałem że się da,opuszczają wuzek i ponoć tak robią w jednym warsztacie o którym wiem Silnik wyciągnąć nie jest to jakiś duży problem ,ale bez odpowiednich narzędzi(jakiejś tam graciarni ) się nie obejdzie ,punkt widzenia zmienia się od punktu patrzenia Edited April 17, 2013 by Grzesiek79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
docencik12 Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 (edited) W WRX 2.0 turbo, regulacja na szklankach - bez wyciągania? Raczej trudno, wygodniej wyjąć. Nie jest podany rocznik ale wynika z fotki auta, że na pewno nie jest na szklankach tylko na płytkach o ile nie na gwintach. Sciągamy pokrywy wałków na samochodzie i regulujemy płytkami w zasadzie tylko wydechy, (ssące raczej nie siadają). Potrzebny podnośnik bo 95% roboty od dołu a na kanale to raczej mordownia. Edited April 17, 2013 by docencik12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobi Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 ja robiłem u siebie regulacje na wyjetym silniku i powiem ze nie wyobrazam sobie, zeby robic to na aucie. nie mówie ze sie nie da, ale jak popatrze ile tam jest miejsca i ile sie trzeba namordowac z doborem płytek, to rece opadają. a silnik wyjmuje sie bardzo prosto nawet bez podnosnika czy kanału Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Nie jest podany rocznik ale wynika z fotki auta Jeżeli to jest rocznik prze '97 to wogóle nie ma regulacji, bo są hydropopychacze. VIN by się przydał Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel99ke Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 rok 2000 bedzie lepiej jak se wyciagne silnik. Tam sa samoregulatory czy standardowo szczelinomierz i jechana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 (edited) Samoreguloatory hydrauliczne są przed '97, tak jak napisał @@Grzegorz Magdziarz, . I chyba to były jedyne rozrządy bez kolizji (proszę mnie poprawić jak piszę głupoty). Natomiast regulacja na śrubki tylko w SOHC. DOHC to rzeźba ze szklankami lub płytkami. Bez wyciągania silnika pewnie da się, ale dla ogarniętego mechanika jest to czasowo nieopłacalne. Natomiast jak ktoś chce się pobawić sam i ma na to więcej czasu to czemu nie ... Edited April 19, 2013 by miszozon Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel99ke Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 czy moge gdzies zakupic plytki naszklanki? i jak to fachowo sie zwie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary_1 Posted April 27, 2013 Share Posted April 27, 2013 2 opcje , Ja wyśle Ci swoje z popsutego sinika (odcinka na 4 biegu na min ilości oleju ) i sobie dobierzesz albo pomierzyć i dac na magnesówke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now