el-tech Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam ; Od niedawna jestem posiadaczem OUTBACK 2005r. wersja USA atomat. Mam problem z tylnym napędem . Pdczas cofania zachowuje się jakby był zblokowany tylny napęd. Z tego co wiem nie ma tam takiej blokady.Zimą podczas jazdy po śliskiej nawierzchni nie było problemu poprostu opony slizgały sie po śniegu. Będe wdzięczny za porade PS. Na podnosniku można zatrzymać jedno koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, masz wrażenie że sam tylni most jest zblokowany (tzn nie działa mechanizm różnicowy na tylnej osi) czy że cała tylna oś jest zblokowana (na wale) i nie chce się kręcić? Jeśli to drugie to możliwe że to zawór w skrzyni automatycznej, coś nie domyka lub nie otwiera. Był kiedyś taki przypadek na forum, niestety nie mogę tego teraz znaleźć. Kwestia rozdziału napędu w wersjach z automatem jest rozwiązywana właśnie w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-tech Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Mam wrażenie jakby nie działał mechanizm różnicowy.Napedy działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Mam wrażenie jakby nie działał mechanizm różnicowy Czyli? Możesz rozwinąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-tech Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Podczas cofania przy skręconych kołach przednich tył zrywa przyczepność opon i hamuje samochód wrażenie jakby był zaciągnięty ręczny hamulec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 @@el-tech, przy lekko skręconych? Czy tylko przy max skręcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-tech Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Maksymalne skręcenie kierownicy praktycznie uniemożliwia cofanie na nawieżchni o dorej przyczepności (suchy asalt). (asfalt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Maksymalne skręcenie kierownicy praktycznie uniemożliwia cofanie na nawieżchni o dorej przyczepności (suchy asalt). Bez gazu? Czy z gazem? Świeci/mruga Ci AT OIL TEMP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-tech Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Bez gazu przy skręconej kierownicy nie pojedzie do tyłu . Lampki (kontrolki) nie swiecą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Bez gazu przy skręconej kierownicy nie pojedzie do tyłu Rozwiązanie problemu - dodaj gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamson Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Kolego, masz prawdopodobnie do wymiany zawór 4wd w skrzyni. Koszt razem z robocizną ok 500zł. Miałem kiedyś Outbacka i podobne objawy......Postawiona diagnoza: to co wcześniej napisałem. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Kolego, masz prawdopodobnie do wymiany zawór 4wd w skrzyni. Koszt razem z robocizną ok 500zł. Miałem kiedyś Outbacka i podobne objawy......Postawiona diagnoza: to co wcześniej napisałem. pzdr Popieram, też miałem takie objawy tyle że w Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja również miałem podobny objaw, przy czym u mnie dodatkowo podczas jazdy do przodu przy skręconych kołach było wrażenie jakby samochód jechał skokami (podobne jak przy uszkodzonym przegubie zewnętrznym). Ze względu że jeździłem tak przez dłuższy czas, skrzynia tego nie wytrzymała i musiałem wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się