wolnemiasto Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dziś po nocy odpaliłem moją Legacy (2.0 165 KM, 2006 r. manual) i gdy kręciłem kierownicą (na postoju) owa kierownica chodziła jakby "skokowo". Nie wiecie czym może być to spowodowane?. Dodam, że w czasie jazdy jest ok. Przynajmniej tak mi się wydaje. Autko ma 107 000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 na początek wymień płyn i sprawdź naciąg paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 na początek wymień płyn i sprawdź naciąg paska jaki płyn i jaki pasek (jestem zielony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 pasek pompy wspomagania i olej do tej pompy w zbiorniczku.Wyglada to jakby pasek sie slizgal, ale moze to byc tez sama pompa, badz nawet przekladnia kierownicza w skrajnym przypadku. Najpierw sprawdz naciagniecie paska i poziom oleju do wwspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 bardzo piszczy przy rozruchu, po kilku sekundach przestaje piszczeć... może to pasek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekktor Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Jeżeli piszczy przy rozruchu a dokładnie zaraz po nim a po dodaniu gazu przestaje piszczeć to pasek za luźny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jeżeli jesteś całkowicie zielony to jedź do warsztatu aby sprawdzili chociaż naciąg paska,skoro piszczy to sie ślizga a ślizga sie bo: pasek się wyciągnał popsuł sie napinacz coś się zaciera np.alterantor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldii_M Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 naciągnij pasek. Miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 byłem w warsztacie i pasek się poluzował. ufff... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekktor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 No to dobrze, że to tylko taka pierdułka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 @@Hekktor, wpadłbyś kiedyś na łódzki spocik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 byłem w warsztacie i pasek się poluzował. ufff... Nic nie pozostaje, jak tylko życzyć samych takich usterek;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekktor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @Hekktor, wpadłbyś kiedyś na łódzki spocik Spoko. Dzięki za zaproszenie, chętnie wpadnę tylko troszkę dopracuję Subaru.... P.S. Baaardzo ciekawa i atrakcyjna miniaturka przy nicku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się