Skocz do zawartości

DUUUUUZY PROBLEM!!!!!


Damian

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem dość podobny problem. Na początek odłącz przewody od czujnika ciśnienia i zaślep je. Spróbuj się przejechać - powinno być lepiej. Potem sprawdź czy cewka zapłonowa nie jest przypadkiem uszkodzona (u mnie paliła na 3 poprawnie, na czwartej wariowała).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc tak sie sklada, ze mialem i mam podobny problem raz byl to zawor ( puszeczka przy turbo z wezykami 3 szt pekniety trojniczek ktory je laczyl , pozniej zwroc uwage na srube ktora wychodzi z zaworu w strone turbo czy nie ociera o oslone termiczna turbo mi to pomoglo problem ucichl po ok miesiacu pojawil mi sie kolejny podobny problem : objawy jade od zera gaz od poczatku do podlogi 1,2,3,4 ciagnie jak zly ale jak jade na 4 biegu ok 80km/h pedalo do podlogi iiiiiiiiiiii cignie tak do ok nie zawsze 4-4,5 tys i buuu efekt jak by paliwa nie dostawal ale to juz wykluczylem zalozylem zegar cisnienia rzobilem ok 60 km i pompuje idealnie jutro wymieniam swiece sa podmeczone maj najechane ok 90 tys rada jak bedziesz wymienial TYLKO NGK jak pomoze i usterka ustapi to napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! W jaki sposob bede mogl sie Wam odwdzieczyc za te wszystkie pomocne rady?????!!!!!! A obiawy z autkiem sa dokladniee takie jak opisuje Sidor. Pochwale sie o efektach dopiero w przyszlymn tygodniu, poniewaz teraz nie mam czasu xzajrzec pod maske... Pozdrawiam Wszystkich!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiutam!!!! Wlasnie dzisiaj walczylem z moja Subarynką. Druknalem Wasze opinie i krok po kroku zacząłem dzialac... otoz moje czynnosci mogle sprowadzic sie jkedynie do ogledzin i wyczyszczenia pewnych elementow, poniewaz niestety nie mam zadnych przyrzadow a i pewnie na nic by mi sie one zdaly, bo nie wiedzialbym co i jak sprawdzac. Ale napisze co zrobilem... odkrecilem sonde lambda, siliniczek krokowy, czujnik polozenia przepustnicy, przeplywomierz oraz taka puszke przy turbo od ktorej odchodzi taka dzwigienka i laczy sie z jakims dzyndzlem przy turbinie a od przodu podlaczony jest do niej wezyk ( mam nadzieje ze to jest ten caly EGR...)- poprawcie mnie jezeli jestem w bledzie!!!... wszystko to wymoczylem w benzynie ekstrakcyjnej, potem wysuszylem i zamontowalem ponownie. Wyczyscilem rowniez wszystkie polączenia elektryczne- kostki itd poskladalem to wszystko i pojechalem na probe... samochod dalej nie jezdzil... uznalem ze nic juz nie bede robil, bo chyba nic nie zdzialam... Ale zauwazylem jedna rzecz... ze w pewnym momecie jakby mu sie poprawilo, jednakze, gdy jest jeszcze niezbyt mocno nagrzany to ciagnal jak wsciekly, gdy nagrzal sie na dobre, to problemy z przyspieszaniem zaczely sie pojawiac w takim samym zakresie jak opiosywalem wczesniej tj ok 4 tys i wiecej ale powstale inne zjawisko... w momecie dodania gazu do podlogi oczxywiscie powyzej 4 tys obrotow, samochod zachowuje sie tak jakby go cos trzymalo, natomiast gdy odejme gaz tak do polowy jego maksymalnego polozenia, samochod zaczyna zwawiej przyspieszac...gdy ponownie dodam gaza na maxa, to ten znowu jest jak zamulony... i zastanawiam sie co dalej... czy to moze byc zbyt niskie cisnienie paliwa podawanego przez ppompę? Sidor!!! Pisales o swiecach ngk.. Powiedzmi jakie najlepiej zalozyc..chodzi mi o jakies symbole- bo bede kupował w hurtowni, tak wiec nie koniecznie moga sie na tym znać.. Skoro masz juz juz wymiane przewodow za soba toi tez prosze Cie o wskazowki jajiej firmy wybrac... Pozdrawiam Wszystkich!!! no i zapomniale... przejrzalem wszystkie wezyki od turbiny i wszystko na oko bylo OK!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, czy przykręcając czujnik położenia przepustnicy ustawiłeś poprawną wartość napięcia? Bo on ma tam pewien zakres regulacyjny i nie można go sobie ot tak przykręcić na oko. U mnie objaw złego ustawienia to było zamulanie i szarpanie auta. Nie wiem, czy w turbo jes tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

stary z tego co czytalem to lepiej juz nic nie rozbieraj bo nikt juz nie dojdzie jest tak jak pisal aflinta, nie mozna tak sobie odkrecac i czyscic a tymbardziej czesci elektrycznych i zaworu od turbo jesli przestawisz go o kilka milimetrow to moze sie to skonczyc tragicznie dla silnika jesli o swiece to potrzebuje dane auta jesli chodzi o mechanika profesjonaliste w subaru to polecam pana Marka z Dzierzoniowa tel 074 8311350

jesli chodzi o moje autko to po wymianie swiec i przewodow jest dobrze, przewody podcisnieniowe musza byc tej samej srednicy !!! wymogow co do firmy mysle ze nie ma oczywiscie nie moga to byc wezyki takie jak do spuszczania wina :mrgreen:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tam ustawilem!!!! Czyjnik polozenia przepustnmicy przykrecilem o tak sobie, samochod nie chcial wchodzic na obroty wiec go lekko przekrecile tak gdzies w okolice "polowy" i teraz jest lepiej... hehe!!! No dooooooobra...juz nic nie bede grzebal!!!!!!!! Chyba najpierw podjade do Jettronika Bo mam najblizej.... i oby tam sie zakonczyla moja podroż... tzn mam zamiar jrescze wrocic do domku!!!! Pozdrowka!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian, w moim aucie za radą Legacy96 trzeba byo czujnik praekręcić maksymalnie w lewo a potem o 1/3 zakresu w prawo - udało mi się na czuja praktycznie ustawić dobre parametry. Ale w zaturbionym może być inne napięcie więc ta metoda może się nie sprawdzić. Jedź do fachowców i powied co ruszałeś by nie szukali w ciemno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

heja!!!! Wreszcie rozwiazalem moj problem!!!! Postanowilem jeszcze... za nim udam sie na jakas diagnostyke wymienic... pompe paliwową... zalegala mi w garazu od Audi V8, ktora wczesniej jezdzila w moim Clio Williamsie...postanowilem ja wlozyc.... stwierdzilem, że jak nie bedzie poprawy, to wtedy udam sie do fachowca... ico? teraz ten samochod naprawde jezdzi!!!!!! Tylko teraz mam jeszcze pytanie... czy stara pompa jeszcze do czegos mi sie przyda? Jezeli uznac mozna sie lekko przytarla, czy raczej smialo mozna przeznaczyc ja do utylizacji??? Pozdrawiam Wszystkich i dziekuje Wam za poimocne rady!!! dzieki temu mialem okazje zglebic swoja wiedze na temat anatomi mopjego autka... Nasunelo mi sie jeszcze jedno pytanie... Otoz przy pompie paliwowej jest miernik poziomu paliwa a i rowniez z drugiej strony zbiornika tez jest miernik...dlaczegho sa dwa??????? A ponadto powiedzcie... moze ktos wie, jak wyregulowac zapalanie sie rezerwy??? Jest to u mnie dosc istotne, poniewaz kontrolka zapala się wtedy, gdy wskazowka poziomu paliwa jest juz ponizej kreski E a jak sie zaswieci, to paliwa wystaczy na przejechanier okolo 40 km..... Pozdrawiam jeszcze raz Was Forumowiczow i jeszcze raz dziekuje za pomoc w diagnozowaniu pr45oblemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja!!!! Wreszcie rozwiazalem moj problem!!!! Postanowilem jeszcze... za nim udam sie na jakas diagnostyke wymienic... pompe paliwową... zalegala mi w garazu od Audi V8, ktora wczesniej jezdzila w moim Clio Williamsie...postanowilem ja wlozyc.... stwierdzilem, że jak nie bedzie poprawy, to wtedy udam sie do fachowca... ico? teraz ten samochod naprawde jezdzi!!!!!! Tylko teraz mam jeszcze pytanie... czy stara pompa jeszcze do czegos mi sie przyda? Jezeli uznac mozna sie lekko przytarla, czy raczej smialo mozna przeznaczyc ja do utylizacji??? Pozdrawiam Wszystkich i dziekuje Wam za poimocne rady!!! dzieki temu mialem okazje zglebic swoja wiedze na temat anatomi mopjego autka... Nasunelo mi sie jeszcze jedno pytanie... Otoz przy pompie paliwowej jest miernik poziomu paliwa a i rowniez z drugiej strony zbiornika tez jest miernik...dlaczegho sa dwa??????? A ponadto powiedzcie... moze ktos wie, jak wyregulowac zapalanie sie rezerwy??? Jest to u mnie dosc istotne, poniewaz kontrolka zapala się wtedy, gdy wskazowka poziomu paliwa jest juz ponizej kreski E a jak sie zaswieci, to paliwa wystaczy na przejechanier okolo 40 km..... Pozdrawiam jeszcze raz Was Forumowiczow i jeszcze raz dziekuje za pomoc w diagnozowaniu problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos wie, jak wyregulowac zapalanie sie rezerwy??? Jest to u mnie dosc istotne, poniewaz kontrolka zapala się wtedy, gdy wskazowka poziomu paliwa jest juz ponizej kreski E a jak sie zaswieci, to paliwa wystaczy na przejechanier okolo 40 km

A bez zapalenia kontrolki nie widzisz, że paliwo się kończy? Sa modele aut gdzie tej lampki brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...