Rafał Kacprowski Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Witam, mam na tylnej klapie rdze w okolicach listwy łączącej lampy (tej chromowanej). Jest jej dosyć sporo i pojawiły się purchle więc trzeba jak najszybciej się tym zająć. Dzisiaj byłem w serwisie Dukiewicz w Warszawie. Szef serwisu obejrzał klapę po czym stwierdził, że tego typu uszkodzenia nie nadają się do naprawy gwarancyjnej ponieważ gwarancja jest na perforację. Wyjaśnił, że blacha pod tą rdzą jest zdrowa. Może wysłać zapytanie do SIP ale na bank będzie odmowa naprawy na gwarancji. Chciałbym się zapytać w takim razie co mi zardzewiało na tylnej klapie jak nie blacha? Lakier? Uszkodzenia ewidentnie powstały z winy konstrukcyjnej samochodu (wibracje listwy na tylnej klapie). Czy to prawda, że wniosek o naprawę tego typu usterki w ramach gwarancji skończy się odmową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) Raczej nie, z tego co pamiętam to Vasquez reklamował na swim wrxie z 08 to mu klape wymienili na nową. Tyle, że to było podczas okresu gwarancyjnego na całe auto..... Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez GeFo555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Jest różnica między korozja perforacyjną (12lat gwarancji) a korozja powierzchniową (3lata gwarancji). Korozja perforacyjna to nic innego jak międzykrystaliczne uszkodzenie struktury blachy. Jeżeli w wyniku uszkodzenia warstwy ochronnej (lakieru) blachy następuje kontakt z powietrzem, to w takiej sytuacji korozja powierzchniowa jest już zapoczątkowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi