Jump to content

[Kraków] KJS II Eliminacja Pucharu Toyoty Anwa


matt
 Share

Recommended Posts

Ponieważ, pare osób pytało mnie o harmonogram jutrzejszego kjs-a, to rzucam info na forum, szczegoly na www.rajdy.krakow.pl natomiast tutaj podstawowe info czyli program imprezy i rozpiska czasowa....

 

mam nadzieje, że jakaś mała ekipa dopingująca się znajdzie na którejs z prób 8) .... nasza załoga - biały sej już chyba znany, ja na prawym :x ... tylko dlatego, że swoim padłem nie mogę jechac :evil:

 

charlie, licze na dobre fotki :D

 

nie wiecie, czy kajtek w końcu jedzie sierra czy nie :?:

 

pozdr. matt

 

progr8ra.th.jpg

 

harmo4qp.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

... dzwonił kajtek do mnie, i jutro bedzie w roli kamerzysty :twisted: , plan miał jechać kombolotem ale stwierdził, że odpuszcza ze względu na ograniczony budżet a tu przecie się sierra remontuje..... i slusznie

 

pozdr. matt

Link to comment
Share on other sites

no wrocili my :D ..... mój debiut "na prawym" w kjs-ie nie wyszedł zbytnio okazale, zaliczylismy 3 taryfy przez moje błędy, do ktorych się przyznaje bez bicia 8) ... myslalem ze po dwoch zlotach na prawym, start w kjs-ie na prawym nie bedzie jakimś specjalnym wyzwaniem ale sie troszke przeliczylem....jednak zlot to pikuś :wink: ..... to byl moj drugi kjs a pierwszy na prawym wiec rewelacji sie nie spodziewalem z mojej strony ale 3 głupie taryfy to jakis dramat popelnilem ... z kolei Mateusza to był pierwszy kjs ... co do samego kjs-u, naprawde super impreza, to prawda ze kjs-y z cyklu Pucharu Toyoty są naprawde w porządku ale i też wymagające!, w sumie 8 prób (zajezdnia x3, maxi shrott x3 oraz baza anwa na rzemislniczej x2) .... maxi i baza anwa, jak dla mnie były świetne, dość długie i urozmaicone, beton, szuter, asfalt, trasa miedzy budynkami, krawężnikami i różnymi takimi :P .... zdecydowanie ciekawsze i trudnijesze proby niz te z ktorymi mialem doczynienia w grudniu na pucharze platinum .... pozniej jak sie dotarlismy wzajemnie i juz nie jechalismy spięci to fajne czasy kręciliśmy no ale te taryfy nas z gory przekreslily w koncowym wyniku .... kierowca znacznie mniej popelnil bledow ode mnie, uwazam ze potencjal kjs-owy jest duzy, tylko poprostu trzeba jeździć .... mysle ze dobre wyniki sa kwestią czasu i wjezdzenia w specyfike kjs-ów oraz znalezienia pilota z powołania i dogadania się z nim :) .... docelowo to miałbyć mój jednorazowy start na prawym, i przy tym zostańmy :lol: ... ja tam mam swój "projekt" do skończenia :D .... wstępnie rozmawialiśmy o kandydacie na prawy u Mateusza i stwierdzilismy, że WRCfan będzie jak znalazł 8) ..... w tej sprawie jeśli obie strony będą chętne to się jakoś porozumiecie a ja tymczasem jednak spadam za kiere :D ..... znacznie bardziej mnie to kręci :wink: .... zwłaszcza, że mam mega super pilota, którego za nic w swiecie nie oddam i równoczesnie chciałbym serdecznie go pozdrowić :!: ..... autentycznie, dziś zrozumiałem jak ciężka jest praca pilota :!: .... tego sobie człowiek nie uświadomi dopóki sam nie zasiądzie na prawym i doświadczy wszystkich zadań pilota na własnej skórze.... i błedów również :P .. Panowie piloci, wielkie uznanie i szacunek dla Was :D .....

 

pozdr. matt

 

zdjęcia wkrótce

Link to comment
Share on other sites

.... wstępnie rozmawialiśmy o kandydacie na prawy u Mateusza i stwierdzilismy, że WRCfan będzie jak znalazł 8)

 

:oops: Jest mi niezmiernie miło, że o mnie pomyśleliście 8)

Oczywiście ja na prawy bardzo chętnie, oczywiście jeśli tylko czas pozwoli i.... akurat Kajtek nie będzie startował w danym KJS :wink: 8)

Tylko weźcie jeszcze poprawkę na to, że mnie do Krzyśka duuużo brakuje i sam jestem jeszcze na etapie usprawniania swojej pracy nawigatora, przez co zdarzają mi się czasem głupie błędy :(

Ale jak coś to jestem do usług 8)

 

PS. W zeszłym roku Anwa tak urządziła Krzyśka i jego drivera:

 

0776gt.jpg

Link to comment
Share on other sites

WRC fan, na pewno wiecej wiesz o pilotazu niż ja więc dlatego będziesz bardziej przdatny niż moja osoba :twisted: , chociaż myśle że jakbym przejechał jeszcze kilka kjsów na prawym to już by było ok, to jest kwestia wprawy.....

 

...teraz patrze na wyniki, i jak nie dostawaliśmy taryf to w klasie mieliśmy dwa wyniki około 7 miejsca, i dwa w okolicach 9 ms na 25 załóg, na jednym raz potrącilismy opony więc znów spadlismy poza pierwsza 10 :roll: .....

 

Dariusz Dudek był 9 na 13 w klasie a pan Lispki w N10 11 :wink:

 

pozdr. matt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...