dadam Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam, jest do kupienia obk 2001 rok, nieźle wyposażony w końcu z h6 pod maska, jednak sam silnik raczej do wymiany i tutaj jest pytanie czy podejdzie silnik 2,5? Jak półosie, skrzynia w zasadzie 2,5 też siedział w obk więc pytanie czy bez specjalnego rzeźbienia da się wstawić mniejszy silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam, jest do kupienia obk 2001 rok, nieźle wyposażony w końcu z h6 pod maska, jednak sam silnik raczej do wymiany i tutaj jest pytanie czy podejdzie silnik 2,5? Jak półosie, skrzynia w zasadzie 2,5 też siedział w obk więc pytanie czy bez specjalnego rzeźbienia da się wstawić mniejszy silnik. To w połowie dwa różne auta . Nie opłaci się zmieniać na 2,5 . Czemu uważasz że silnik do wymiany ? Zwykle naprawa nie przekracza 6tys zł . Może lepiej poszukać też drugiego silnika lub naprawić bo H6 przynajmniej jeździ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam, jest do kupienia obk 2001 rok, nieźle wyposażony w końcu z h6 pod maska, jednak sam silnik raczej do wymiany i tutaj jest pytanie czy podejdzie silnik 2,5? Jak półosie, skrzynia w zasadzie 2,5 też siedział w obk więc pytanie czy bez specjalnego rzeźbienia da się wstawić mniejszy silnik. Mówisz o tym zielonym legacy h6 kombi z Piaseczna?Bo widziałem że był taki wystawiony.Co tam jest uszkodzone w silniku? Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadam Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ok wytłumacze po krótce: samochód nie stoi w Polsce, z silnikiem nie wiem do końca co jest nie tak, jest uszkodzony. Nie chce obk z silnikiem H6, za dużo problemów z jazdą na LPG plus za duże koszta utrzymania, a ja robie dużo kilometrów rocznie. Jeżeli już Outback to tylko i wyłącznie 2,5 litrowy silnik, za to OBK z H6 są lepiej wyposażone, dlatego pomysł wsadzenia 2,5 litra do tego egzemplarza, pytanie co trzeba przełożyć, czy skrzynia jest inna? Rozumiem że skoro to dwa inne auta to pewnie tak...Czyli to nie takie plug and play, w gre wchodzi kupno angola i przekładka, dlatego pytanie co trzeba wymienić, w końcu 2,5 litra występowało w obk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Jak nie chcesz OBK-a H6, to kup taki od razu z 2,5. H6 ma inną wiązkę elektryczną, inny sterownik silnika, skrzyni. Silnik 2,5 dasz radę przykręcić do skrzyni, tylko co dalej? Trzeba rozebrać niemal cały samochód do blachy i przeszczepić pół wersji 2,5 (łącznie z przednimi sprężynami, bo waga silnika jest całkiem inna). Różnica w wyposażeniu (elektrycznie sterowany fotel) nie rekompensuje kosztów. Do tego H6 z 2001 jeździ na gazie bez najmniejszych problemów, regulacja zaworów jest tania, a odpada choćby rozrząd. Do tego spalanie podobne (przy automacie) a osiągi nieporównywalne. Słowem, jak dla mnie, operacja całkiem bez sensu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadam Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ok dzięki właśnie o taką dokładniejszą wypowiedź mi chodziło, w zasadzie tutaj nie chodzi o sam elektryczny fotel ale o całość, nie spotkałem obk w tym roczniku w jednym kolorze, tutaj macie ogłoszenie: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=228181045&cd=634968144040000000&asrc=st|as Napisał że silnik wydaje jakieś dźwięki (hałasuje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Były 2,5ltr wersje z identycznym wyposażeniem jak H6, zwłaszcza w 2002r i pocz 2003 (skóra, elektryczne siedzenia, duże radio, pseudodrewno etc.). Do kupienia pewnie za kilkanaście tyś, więc - subiektywnie - Twój pomysł nie ma uzasadnienia ekonomicznego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 albo po prostu poszukaj środka z H6 i wsadź do 2.5. Tak najtaniej i najprościej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Zarówno 2,5 jak i H6 miały identyczne wyposażenie . Jeśli już to różniły się silnikiem i napędem . Wersje 2,5 tez miały alcantarę podgrzewaną i plastikowa boazerię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadam Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak ale wszystkie obk z tego rocznika są tandetnie 2-kolorowe, jedynie następny model już był jednolity, no ale on kosztuje już bliżej 40 tyś zł niż 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak ale wszystkie obk z tego rocznika są tandetnie 2-kolorowe, jedynie następny model już był jednolity, no ale on kosztuje już bliżej 40 tyś zł niż 20 To raczej sprawa gustu . Z tą ceną też przesadzasz . Po za tym jest mowa o konkretnym egzemplarzu a nie o zaletach modelu . Myślę że naprawa silnika będzie kosztowała poza ASO na tyle mało że warto się zainteresować tym egzemplarzem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Może lepiej poszukać też drugiego silnika lub naprawić bo H6 przynajmniej jeździ . Dokładnie. Używany ok 3000 zł. Nie chce obk z silnikiem H6 To w jakim celu ten temat? za dużo problemów z jazdą na LPG plus za duże koszta utrzymania, a ja robie dużo kilometrów rocznie Stereotyp, drugi stereotyp. Ja też, Do tego H6 z 2001 jeździ na gazie bez najmniejszych problemów, regulacja zaworów jest tania, a odpada choćby rozrząd. Do tego spalanie podobne (przy automacie) a osiągi nieporównywalne. Słowem, jak dla mnie, operacja całkiem bez sensu. Amen. +1 Ok dzięki właśnie o taką dokładniejszą wypowiedź mi chodziło, w zasadzie tutaj nie chodzi o sam elektryczny fotel ale o całość, nie spotkałem obk w tym roczniku w jednym kolorze, tutaj macie ogłoszenie: http://www.autoscout...0000&asrc=st|as Napisał że silnik wydaje jakieś dźwięki (hałasuje). Zaniedbane auto. Moja rada: nie kupuj H6-ki z gazem. Kup bez i załóż nową. Okładziny drzwi, zderzaki i nadkola możesz polakierować jeśli dwukolorowe Ci się nie podoba. Straszny syf w tym aucie szczerze mówiąc, brak rolety - powodzenia w poszukiwaniach. Trzeciego pasa z tyłu też nie ma, również powodzenia w szukaniu beżowego. Ja do tej pory szukam. Ja mam taką, http://otomoto.pl/subaru-outback-h6-3-0-skora-navi-swiss-car-C25630806.html od tego samego człowieka, który sprzedaje w ogłoszeniu. Znam kilka osób dla których auto sprowadził i byli zadowoleni. Przebieg prawdziwy, auto zadbane, dokładasz 5/6 tys. zł za LPG i nie pożałujesz. Pilnujesz stanu technicznego, luzów zaworowych. Oszczędność na każde 100 km to 30 zł. Czyli 1000 km to 300 zł, 10000 km to 3000 zł. Po 20 tys masz zwróconą instalację. Z tą ceną też przesadzasz . Po za tym jest mowa o konkretnym egzemplarzu a nie o zaletach modelu . Myślę że naprawa silnika będzie kosztowała poza ASO na tyle mało że warto się zainteresować tym egzemplarzem Dokładnie. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Tak ale wszystkie obk z tego rocznika są tandetnie 2-kolorowe, jedynie następny model już był jednolity, no ale on kosztuje już bliżej 40 tyś zł niż 20 Moj jest jednokolorowy i dla odmiany - czasem troche zaluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadam Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Nie chce obk z silnikiem H6 To w jakim celu ten temat? Temat w celu czy H6 da się zastąpić 2,5. Nie da się prosto, tak piszą przedmówcy, na forum nic takiego nie znalazłem, może ktoś będzie szukał i mu ten temat pomoże. Ja mam taką, http://otomoto.pl/su...-C25630806.html od tego samego człowieka, który sprzedaje w ogłoszeniu. Znam kilka osób dla których auto sprowadził i byli zadowoleni. Przebieg prawdziwy, auto zadbane, dokładasz 5/6 tys. zł za LPG i nie pożałujesz. Pilnujesz stanu technicznego, luzów zaworowych. Oszczędność na każde 100 km to 30 zł. Czyli 1000 km to 300 zł, 10000 km to 3000 zł. Po 20 tys masz zwróconą instalację. Dzięki za namiary, auta dla siebie kupuje za granicą, więc raczej nie skorzystam, ale zadbana sztuka, tylko ta kolorystyka...Muszę się w takim razie przejechać H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) Rzeczywiscie, spalanie h6 wcale nie takie straszne co prawda nie mam gazu, ale obecnie jezdzac po Londynie na krotkich odcinkach, pali mi 15,6 l/100 km Po autostradach na dystansie 1650 km, spalil srednio 10.88l/100km, a jezdzac w Polsce po za miastem srednio mialem 9,4l/100km... Wiec nie tak zle. Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez gryzli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się