pcywicki Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witam., powróce do tematu panewek czy tam innych rzeczy stukających z racji iż jeden zaklad mówi że panewki, drugi że nie., wybieram się w poniedziałek do trzeciego na mam nadzieję ostateczną diagnozę., może jednak ktoś zaobserwuje/usłyszy w tym nagraniu coś nietypowego., bo ja juz jestem mocno przeczulony diesel 2008 nagrzany. Szczególnie zastanawia mnie to prychanie pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ależ to piękny zapis procesu kalibracji Pytanie tylko, dlaczego powtarza się w kółko? Czyściłeś wtryskiwacze? Tam IMO trzeba szukać problemu. Myślę, że ASO najszybciej by odgadło o co chodzi... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Kolego, Piotrze... klima włączona ;-) takie nagrania robimy z A/C OFF, czasami dodajemy i odejmujemy gazu, bo wtedy więcej się dzieje. Z tego za wiele nie wynika oprócz tego że ECU chce poprawić prace wtrysków, bo... i tu trzeba diagnozę postawić... Z takim samochodem nie jeździ się do panów Heniów tylko do ASO, trzeba podpiąć pod komputer i zobaczyć jak dawkują wtryski, a do tych silników to jedynie ASO lub specjalizujące się w marce warsztaty mogą też mieć odpowiedni sprzęt. Może trzeba skalibrować wtryski, jak panewki padają to słychać je w szczególności na zimnym silniku, a może co innego... ASO jest od tego ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 @@pcywicki,dokładnie jak wyżej napisał @, jest to proces kalibracji wtryskiwaczy. Może to być wina jakiegoś czujnika,najlepiej zdiagnozować to w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 OKI dziękuje za informację może więc jednak nie panewki., po niedzieli będzie diagnozowane. pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Już więcej do tych warsztatów nie jeżdzij tym samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 słuchajcie,ja wiem że należy udać się do ASO,ale komputer do podpięcia to teraz ma już każdy Pan Henio,a Ci w Aso to również jacyś Heniowie i Jasiowie. Taki Pan Henio mógł Np. 10 lat pracować w ASO a potem poszedł na swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stozek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 słuchajcie,ja wiem że należy udać się do ASO,ale komputer do podpięcia to teraz ma już każdy Pan Henio,a Ci w Aso to również jacyś Heniowie i Jasiowie. Taki Pan Henio mógł Np. 10 lat pracować w ASO a potem poszedł na swoje. Tu masz rację I chociaż to przypadki pojedyncze, ale Pan Henio i Pan Jasiu, jeśli znają Twoje auto i są dobrzy to nieraz szybciej ustalą usterkę niż ASO, choć wiadomo, że ASO ma o wiele większe zaplecze techniczne, sprzętowe i wszelką dokumentację elektryczną, mechaniczną, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jakby tu powiedzieć mój "Pan Henio" w swoim "warsztacie" obsługuje kilka ekip z GSMP więc raczej zaufanie do niego mam., bardziej nie mam do siebie dlatego też staram się potwierdzić jego słowa w innych miejscach A co do ASO., każde ma swoje wady i zalety wszędzie też pracują praktykanci jako anegdotkę dodam., wprawdzie o innej marce ale zdażyło mi sie podjechac autem na serwis po czym po godzinie przyszedl mechanik i spytał "Panie jak się to to odpala bo nie możemy ruszyć" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 jak panewki padają to słychać je w szczególności na zimnym silniku Wcale, ze nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jakby tu powiedzieć mój "Pan Henio" w swoim "warsztacie" obsługuje kilka ekip z GSMP więc raczej zaufanie do niego mam., bardziej nie mam do siebie dlatego też staram się potwierdzić jego słowa w innych miejscach A co do ASO., każde ma swoje wady i zalety wszędzie też pracują praktykanci jako anegdotkę dodam., wprawdzie o innej marce ale zdażyło mi sie podjechac autem na serwis po czym po godzinie przyszedl mechanik i spytał "Panie jak się to to odpala bo nie możemy ruszyć" często własne warsztaty mają ludzie z dużą praktyką i doświadczeniem,komputer to dzisiaj mała walizeczka a dalej to już trzeba użyć rozumu. ASO natomiast ma dostęp do np. schematów itp. ale tez trzeba wiedzieć gdzie zajrzeć. często tak jest że warsztaty zakładają Ci najlepsi,no ale oczywiście można też trafić na oszołoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Taki Pan Henio mógł Np. 10 lat pracować w ASO a potem poszedł na swoje. Myślisz, że Pan Henio dostaje update'y softu co 2 tygodnie (z taką częstotliwością dostawało je kiedyś ASO forda i myśle, że dzisiaj jest ona najwyżej większa).A że chęci i właściwy stosunek do zadań jest ważny (i bez tego ani rusz, nawet w ASO) to rzecz oczywista. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 OK., wizyta w ASO zaliczona., padło na wtryskiwacze., trochę je poprawili ale nie wróżą za dobrze., zasugerowali dolanie chemii do baku., ewentualnie ktoś już przerabiał wymianę wtryskiwaczy pod kątem ceny ? pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 OK., wizyta w ASO zaliczona., padło na wtryskiwacze., trochę je poprawili ale nie wróżą za dobrze., zasugerowali dolanie chemii do baku., ewentualnie ktoś już przerabiał wymianę wtryskiwaczy pod kątem ceny ? pozdrawiam Piotr Zanim je wymienisz można je gruntownie przeczyścić. Do tego jest dedykowany sprzet i środki, które powinny być dostępne w niektórych ASO. W skrócie: w obieg paliwa wpina się zbiorniczek z mieszanką ON i środka czyszczącego. Włączamy silnik i czekamy aż wypali prawie cały zbiorniczek czyli ok. 0.5l paliwa. Widziałeś wydruk z badania wtrysków lub zrzut z ekranu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 nie niestety nie dali mi do wgladu., w krakowie zaproponowali dolanie do baku chemii., nie bylo opcji podpiecia w obieg. pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) @@pcywicki,robią taką usługę w Dzierżoniowie.Pewnie też i w innych ASO.Warto podzwonić i się dowiedzieć,koszt takiego zabiegu jest kilkakrotnie mniejszy od ceny jednego wtrysku.Nawet licząc dojazd. Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 w krakowie zaproponowali dolanie do baku chemii., nie bylo opcji podpiecia w obieg. U nas????Jak to nie ma opcji czyszczenia, jak jest???!!! Tzn w Emil Frey? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @@Grzegorz Magdziarz,wychodzi że jest inne ASO w Krakowie. Albo będzie dziś zadyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @@cybel, Oczywiście, że jest: Bełtowski, ale on na 99% też ma końcówki do czysczenia wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @@pcywicki,robią taką usługę w Dzierżoniowie.Pewnie też i w innych ASO.Warto podzwonić i się dowiedzieć,koszt takiego zabiegu jest kilkakrotnie mniejszy od ceny jednego wtrysku.Nawet licząc dojazd. ja robiłem w MTS przy przebiegu 45k km ( 5 i 6 wtrysk miały parametr powyżej normy o 0.2 ). Efekt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Inna kultura pracy, żadsze kalibracje, cichsza praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 w krakowie u frey'a. no moze uznali ze taki zabieg nie jest potrzebny i zaproponowali tylko opcje dolewki do baku pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 @@cybel, Oczywiście, że jest: Bełtowski, ale on na 99% też ma końcówki do czysczenia wtrysków. Interpretację faktów i wyciąganie wniosków zostawmy @@pcywicki. ja robiłem w MTS przy przebiegu 45k km ( 5 i 6 wtrysk miały parametr powyżej normy o 0.2 ). Efekt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Inna kultura pracy, żadsze kalibracje, cichsza praca. Sam nie robiłem,bo nie było potrzeby,ale opinie pochlebne słyszałem i skutki czyszczenia oceniałem.Bardzo pozytywnie. 5 i 6 wtrysk miały parametr powyżej normy o 0.2 Zastanawia mnie tylko to,w czterocylindrowym motorze. w krakowie u frey'a. no moze uznali ze taki zabieg nie jest potrzebny i zaproponowali tylko opcje dolewki do baku pozdrawiam Piotr Czyli zadyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czyli zadyma. No raczej w krakowie u frey'a. no moze uznali ze taki zabieg nie jest potrzebny i zaproponowali tylko opcje dolewki do baku Podaj proszę na PW Nr rej. Twojego wozu, albo VIN. Muszę wyjaśnić postępowqanie doradców Jeżeli zostałeś źle obsłużony najmocniej przepraszam. Wyciągnę stosowne konsewkwencje. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nie wręcz przeciwnie Pan był bardzo miły Na PW podsyłam dane auta. pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Adam12 powiedział: 5 i 6 wtrysk miały parametr powyżej normy o 0.2 Zastanawia mnie tylko to,w czterocylindrowym motorze. bo ja mam wersję specjalną Oczywiście, że 3 i 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się