mako69 Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Hejka Tak jak w temacie, czy istanieje możliwośc wywalenia ich w taki sposób aby komp nie widział żadnych błedów. Miałoby to na celu ładne podanie gazu do kolektora. Kolektor można nawiercic w tej malej gardzieli w ktorej nie ma klapek, na wolnych pewnie zamkniete, ale pytanie co bedzie działo sie podczas pełnego poboru w momencie kiedy klapki całkowicei sie otworzą i przekrój ich jest kilkanacie razy wiekszy od tej małej gardzieli w której byłyby nawierty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Istnieje. Musi Ci ktoś tylko wyciszyć w pamięci ECU parę błędów związanych z TGV. Zwykle jak się usuwa te klapki, to wywala się też przegrodę. Chodzi o maksymalne udrożnienie przepływu przez kolektor, więc nie ma sensu czegoś niepotrzebnego zostawiać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Błędy TGV można wyłączyć (jest ich chyba 8) ale nie bardzo rozumiem kwestię podawania gazu, poboru i gardzieli Zamiast wycinać możesz kupić gotowe wycięte - mniej roboty i spawać nie musisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Przy wycinaniu nic nie trzeba spawać, oczywiście chodziło mi również o wycięcie tej gardzieli. Orintujecie sie może kto w Lublinei mógłby usunąć te błędy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Nic nie trzeba spawać? To otwory po ośce od klapek zakleisz kropelką ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 zapomniałem o otworach, faktycznie przydałoby się je zaspawać Fx to co pisałeś że można kupić już gotowe-co miałeś na myśli-kolektor z STI, chyba nie sa za tanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vince_snd Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Na youtube jest trochę filmików jak to zrobić (TGV porting). Najlepiej zaspawać, jednak nie jest to chyba absolutnie konieczne. Można zaślepić inaczej. BTW. Cena gotowych dedykowanych nie jest przystępna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 kolektor z sti można kupić za 400 zł ale nie wiem jak to jest z nim vs. TGV czy długością- nie chcę wprowadzić Cię w błąd. Ile kosztują gotowe kity to nie mam pojęcia... co do wycięcia i zaspawania to nie jest to problem jeżeli bierzesz taką operację pod uwagę. Generalnie frez tokarski zdecydowanie ułatwia wycinanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 jednak zostane przy wycinaniu, teraz będę szukał jedynie kogoś kto ogarnie komp zeby nie sypał błedami;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
loser Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Jest jeszcze dużo prostszy sposób - przerobiony na zagranicznych forach. Wyciągasz element, rozwiercasz nity i wyciągasz klapki. Ośka z mechanizmem zostaje, a komputer myśli, że wszystko jest OK i steruje sobie klapką. Może i druciane rozwiązanie, ale najprostsze i bezproblemowe według tych, którzy przerobili temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Jest jeszcze dużo prostszy sposób - przerobiony na zagranicznych forach. Wyciągasz element, rozwiercasz nity i wyciągasz klapki. Ośka z mechanizmem zostaje, a komputer myśli, że wszystko jest OK i steruje sobie klapką. Może i druciane rozwiązanie, ale najprostsze i bezproblemowe według tych, którzy przerobili temat. Właśnie miałem zaproponować to rozwiązanie które dla mnie wydaje się najszybszym i dającym taki sam efekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 ale jeśli chodzi o przegrodę pomiedzy komorami to ona nadal zostanie a tu chodzi o dobre podawanie gazu-dobrze rozumuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmlody Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ale po co tak kombinować? ja mam klapki i lpg podawany bardzo blisko oryginalnego wtrysku więc w czym problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fx Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 wywalanie klapek i zostawienie ośki to jest bez sensu jak dla mnie ,bo zyskujemy tyle co nic. Robi się to, żeby zyskać większy przepływ powietrza, a ośka zajmuje całkiem sporo miejsca... Przecież zaspawanie tego to 5 min roboty dla spawacza Pisałem tylko o tym spawaniu, żeby się chłopak nie zabrał za robotę z wycinaniem wieczorem ,a rano chciał gdzieś pojechać tym samochodem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Sama oska duzo miejsca nie zajmuje i przeplyw powietrza sie poprawi ale to nie zmienia faktu ze najlepiej wszystko wywalic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 najlepiej wszystko wywalic. i wyłączyć w ECU Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 zostanie wywalone i zaspawane,można to ładnie nawiercic ale nie zmienia to faktu ze gaz bedzie leciał tylko jedna przegrodą i to w dodatku tą malutką, auto planowo ma mieć około 280km i do końca ma jeździć na gazie wieć te przegrody będą stanowiły problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 te przegrody będą stanowiły problem to je usuń, albo nawierć otwory na wtryski w innym miejscu, albo poszukaj kolektora bez klapek, możesz też kupić "tgv delete kit" ... wszystko już miałeś wcześniej opisane co nie zrobisz "mechanicznie" będzie dobrze, później przy remapie wyłączysz błędy związane z tgv ... i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako69 Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 podziękować wszystkim za przydatne info... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now