Skocz do zawartości

klapki w kolektorze dolotowym WRX 2001r.


mako69

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka

Tak jak w temacie, czy istanieje możliwośc wywalenia ich w taki sposób aby komp nie widział żadnych błedów.

Miałoby to na celu ładne podanie gazu do kolektora. Kolektor można nawiercic w tej malej gardzieli w ktorej nie ma klapek, na wolnych pewnie zamkniete, ale pytanie co bedzie działo sie podczas pełnego poboru w momencie kiedy klapki całkowicei sie otworzą i przekrój ich jest kilkanacie razy wiekszy od tej małej gardzieli w której byłyby nawierty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor z sti można kupić za 400 zł ale nie wiem jak to jest z nim vs. TGV czy długością- nie chcę wprowadzić Cię w błąd. Ile kosztują gotowe kity to nie mam pojęcia...

 

co do wycięcia i zaspawania to nie jest to problem jeżeli bierzesz taką operację pod uwagę. Generalnie frez tokarski zdecydowanie ułatwia wycinanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze dużo prostszy sposób - przerobiony na zagranicznych forach. Wyciągasz element, rozwiercasz nity i wyciągasz klapki. Ośka z mechanizmem zostaje, a komputer myśli, że wszystko jest OK i steruje sobie klapką. Może i druciane rozwiązanie, ale najprostsze i bezproblemowe według tych, którzy przerobili temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze dużo prostszy sposób - przerobiony na zagranicznych forach. Wyciągasz element, rozwiercasz nity i wyciągasz klapki. Ośka z mechanizmem zostaje, a komputer myśli, że wszystko jest OK i steruje sobie klapką. Może i druciane rozwiązanie, ale najprostsze i bezproblemowe według tych, którzy przerobili temat.

 

Właśnie miałem zaproponować to rozwiązanie które dla mnie wydaje się najszybszym i dającym taki sam efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalanie klapek i zostawienie ośki to jest bez sensu jak dla mnie ,bo zyskujemy tyle co nic. Robi się to, żeby zyskać większy przepływ powietrza, a ośka zajmuje całkiem sporo miejsca...

 

Przecież zaspawanie tego to 5 min roboty dla spawacza

 

Pisałem tylko o tym spawaniu, żeby się chłopak nie zabrał za robotę z wycinaniem wieczorem ,a rano chciał gdzieś pojechać tym samochodem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostanie wywalone i zaspawane,można to ładnie nawiercic ale nie zmienia to faktu ze gaz bedzie leciał tylko jedna przegrodą i to w dodatku tą malutką, auto planowo ma mieć około 280km i do końca ma jeździć na gazie wieć te przegrody będą stanowiły problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te przegrody będą stanowiły problem

to je usuń, albo nawierć otwory na wtryski w innym miejscu, albo poszukaj kolektora bez klapek,

możesz też kupić "tgv delete kit" ... wszystko już miałeś wcześniej opisane ;)

co nie zrobisz "mechanicznie" będzie dobrze, później przy remapie wyłączysz błędy związane z tgv ... i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...