Cube Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Szanowni, Bawię się troszkę z moim Forkiem. Hamowanie i zawiecha zrobione. Teraz chcialbym go troszke podstroic i dotlenic Czy wymiana turbiny na TD04L ma sens? Czy mozecie polecic sensowny swap w zakresie downpipe i katalizatora? Pozdr!! Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez Cube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Wymiana na td04l ma sens pewnie jako opcja "ratunkowa" - jesli masz zdrowe turbo, to sensu nie ma. Ogolnie kase lepiej przeznacz na paliwo, oponki i jakies upalanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cube Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ok. Co do Turbo - taką właśnie opinię słyszałem. Ale pipe i katalizator? Zaznaczam, że chcę troszkę dostroić skarb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Najlepiej bedzie, jak rozpoczniesz od rozmowy z tunerem - powie Ci co wymienic ew. itp. Nie jestem pewien czy do lekkiego podniesienia mocy koniecznie musisz wymieniac downpipe - na chyba takim samym GT daje rade przy ok. 210-220KM. Nie wiem, czy STi GC8 maja dokladnie taki sam downpipe - ale na seryjnym robia 280 i tez jest ok. Zalezy jak daleko chcesz isc i jak bardzo chcesz byc ok z przegladami i prawem Mozna ew. zalozyc dekata - ale czy trzeba? Na to pytanie znow najlepiej Ci odpowie wybrany tuner, jak powiesz mu czego oczekujesz. Przy czym - z autopsji, czyli z tego, jak sam nadal nie umiem jezdzic swoimi subaru - nadal uwazam, ze najlepiej spokojnie przeznaczyc te kase, jak wyzej, na opony, paliwo i jezdzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Przy czym - z autopsji, czyli z tego, jak sam nadal nie umiem jezdzic swoimi subaru - nadal uwazam, ze najlepiej spokojnie przeznaczyc te kase, jak wyzej, na opony, paliwo i jezdzenie. oraz kursy jazdy Subaru... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) oraz kursy jazdy Subaru... i hamulce, btw, zamiast oszczędzac trzeba buło brać 2.5xt. pewnie po modach na to samo wyjdzie cenowo ale w 2.0 będzesz miał prawie limit a 2.5 serię. Ja zrobiłem zdecydowana większość chciejst ze swojej listy nie licząc silnika i nadal nie planuję go modować a forek nauczyl sę skręcać i hamować. Słusznie mówicie, bo po szkole jazdy, upalankach itp można zacząć precyzować czego się chce no i w moim przypadku nie mocy. pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jak , kolega wyżej , uparcie zbieram kasę na 2,5 zamiast kupować teraz 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się