Jump to content

Szuter, piach, błoto. Gdzie jeździć (Warszawa i okolice)


Rafał Kacprowski
 Share

Recommended Posts

Szukam fajnych miejsc w Warszawie i okolicach do delikatnej jazdy "poza trasą". Drogi leśne, wzniesienia, błotko, które mój Lanos zdoła pokonać. Możecie coś polecić?

 

Z mojej strony mogę polecić ul. Płaskowickiej, jadąc z Ursynowa w stronę Reala, na wysokości Kazury mijając rondo przy straży pożarnej, po około 50 metrach jest skręt w lewo na taką polanę, którą dojechać można do Lasu Kabackiego.

Link to comment
Share on other sites

Polecam otwockie gorki i piaski. Okolice ulic Grunwaldzkiej, Emilii Later i Slowackiego w otwocku/swidrze. Zabawa super a przy okazji piekne lasy.

Link to comment
Share on other sites

To jak juz mówimy o okolicach otwocka to znajdzie sie jeszcze kilka miejsc. Ja osobiscie mam swoje ulubione, co prawda pod Kołbielą ale fajna kreta droga przez las ok 6-7km w miare równa, od wsi Karpiska do Ponurzycy, dobra zabawa latem i zimą :) ale fakt, lasów jest duzo i jest gdzie latac.

 

Moze jak poskładam swoje toczydło jakies grupowe upalanie? :)

Link to comment
Share on other sites

W praktyce

Szukam fajnych miejsc w Warszawie i okolicach do delikatnej jazdy "poza trasą". Drogi leśne, wzniesienia, błotko, które mój Lanos zdoła pokonać. Możecie coś polecić?

 

Z mojej strony mogę polecić ul. Płaskowickiej, jadąc z Ursynowa w stronę Reala, na wysokości Kazury mijając rondo przy straży pożarnej, po około 50 metrach jest skręt w lewo na taką polanę, którą dojechać można do Lasu Kabackiego.

 

Na pewno do delikatnej, jeśli już o to pytasz :question:

 

Radzę obserwować Spotkania Forumowe i czekać na legalną, zorganizowaną pojeżdżawkę. Można naprawdę nieźle się wyszaleć i przy okazji sporo nauczyć. Są na forum osoby organizujące eventy, możecie podpytać.

 

Otwock może być trochę za ciężki. Dobra i szeroka droga jest w rejonie lotniska w Chobocie pod Warszawą.

Link to comment
Share on other sites

Sam Otwock na pewno bedzie za ciezki, tu nawet przejechac przez miasto jest ciezko, a jak popada to juz wogóle :) nie bez powodu nazywają to miasto "Wenecją Północy", ale w okolicy jest kilka fajnych miejsc do polatania. Trasą o której mówiłem biegł kiedys Rajd Mazowiecki, droga jest równana 2x, pierwszy raz na wiosce wiec juz niedługo :)

 

co prawda nie na miejscu, ale jest jeszcze jedna fajna lokalizacja na którą trafiłem kiedys przypadkowo, jak błakalismy sie po mazurach, po zakonczonym Rajdzie Polski. Okolice jeziora Sniardwy, mniej wiecej od miejscowosci Niedzwiedzi Róg w kierunku Pisza... byłem w szoku, normalnie szutrowa autostrada w lesie. Szersza od niejednej drogi powiatowej, gładka jak stół i kreta :D

Edited by sobi
Link to comment
Share on other sites

Szukam fajnych miejsc w Warszawie i okolicach do delikatnej jazdy "poza trasą". Drogi leśne, wzniesienia, błotko, które mój Lanos zdoła pokonać. Możecie coś polecić?

 

Z mojej strony mogę polecić ul. Płaskowickiej, jadąc z Ursynowa w stronę Reala, na wysokości Kazury mijając rondo przy straży pożarnej, po około 50 metrach jest skręt w lewo na taką polanę, którą dojechać można do Lasu Kabackiego.

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/24237-forester-off-road-w-okolicach-warszawy/page__st__1475#entry1758776

Link to comment
Share on other sites

ja ostatnio jak był śnieg jeździłem tuż za wałem miedzeszyńskim mniej wiecej na wys. ul Bronowieckiej , łączki przysypane śniegiem mozna było sie pokręcić. . N a jesieni jak byłem tam na rybach widziałem sporo błota i jest tam tez taki mini tor (gorki hopki) taki bardziej pod quady

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Szutry to w północno-wschodniej Polsce. W okolicach Suwałk jest sporo takich dróg i tylko niektóre mają zbyt dużo ślepych zakrętów, by szybciej pojechać (i nie walnąć kogoś z przeciwka). Ale prawdziwy raj to Litwa - masa szerokich i dość równych szutrówek (choć kodeksowo mają tam ograniczenie do 70 jak nie ma asfaltu). W okolisach stolicy, to raczej piachy - np. poligon w Górze Kalwarii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...