Adam Kott Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Witam, jestem od niedawna członkiem forum i planuję zakup subaru imprezy WRX lub WRX STI rocznik 05-07. Dowiedziałem się od znajomego jeżdżacego STI, że pękające pierścienie w tłokach to usterka częsta w silnikach 2.5T i że pomaga "zakucie" tłoków, które niestety jest kosztowne. Chciałbym zapytać czy ta usterka faktycznie jest taka częsta sama z siebie i uwarunkowana budową silnika, czy zdarza się raczej przy "mocnym" użytkowaniu auta? Ja rajdowcem nie jestem, od czasu do czasu lubię "przycisnąć", więc upalanek nie planuję. Chodzi tylko o to, żeby nie wejść na minę kupując to autko. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Dokładnej statystyki niekt nie zna ale awarie silników 2,5L są bardzo częste.Zobacz na allegro ile ze sprzedawanych samochodów ma zakute silniki.Bez powodu tego nie zrobiono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subydu Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ten temat już się mocno znudził. Może powinieneś trochę poczytać na forum. Jest o nim duuuuużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja rajdowcem nie jestem, od czasu do czasu lubię "przycisnąć", więc upalanek nie planuję. to z seryjnymi tłokami nie powinno byc problemu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 dajcie już spokój z tymi tematami tłoków w 2.5 T, nudne się już to robi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kott Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 możecie przekierować? nie znalazłem tego tematu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 @@Adam Kott,bo jednego tematu nie ma,trzeba pogrzebać trochę w zakamarkach forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kott Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) ok, dzięki. poszperam a w jakich działach powinienem szukać bardziej? w dziale technicznym czy zakupowym? (jeśli pamięta ktoś mniej więcej gdzie taki temat się przewijał) Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez Adam Kott Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 @@Adam Kott,w technicznym,tu masz jeden z wątków http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/25603-jakie-slabe-strony-silnika-25/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Kott Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 dzięki, znalazłem kilka wątków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 remont silnika 2.5 tzw potoczne zakucie wcale nie jest drogie przy ogolnych kosztach eksploatacji tego auta - wiec nie wiem w czym problem? jeśli ma być taniej to lepiej kupic STI 2.0 02-05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi