Jump to content

pękające pierścienie w 2.5T


Recommended Posts

Witam, jestem od niedawna członkiem forum i planuję zakup subaru imprezy WRX lub WRX STI rocznik 05-07. Dowiedziałem się od znajomego jeżdżacego STI, że pękające pierścienie w tłokach to usterka częsta w silnikach 2.5T i że pomaga "zakucie" tłoków, które niestety jest kosztowne. Chciałbym zapytać czy ta usterka faktycznie jest taka częsta sama z siebie i uwarunkowana budową silnika, czy zdarza się raczej przy "mocnym" użytkowaniu auta? Ja rajdowcem nie jestem, od czasu do czasu lubię "przycisnąć", więc upalanek nie planuję. Chodzi tylko o to, żeby nie wejść na minę kupując to autko.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dokładnej statystyki niekt nie zna ale awarie silników 2,5L są bardzo częste.Zobacz na allegro ile ze sprzedawanych samochodów ma zakute silniki.Bez powodu tego nie zrobiono.

Link to comment
Share on other sites

ok, dzięki. poszperam

 

a w jakich działach powinienem szukać bardziej? w dziale technicznym czy zakupowym? (jeśli pamięta ktoś mniej więcej gdzie taki temat się przewijał)

Edited by Adam Kott
Link to comment
Share on other sites

remont silnika 2.5 tzw potoczne zakucie wcale nie jest drogie przy ogolnych kosztach eksploatacji tego auta - wiec nie wiem w czym problem? jeśli ma być taniej to lepiej kupic STI 2.0 02-05

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...