wojru Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam wszystkich. Mam w swojej wolnossącej Imprezie założony tłumik końcowy Prodrive 2,5 cala oraz kolektor różnoodległościowy. Bulgocze wdzięcznie, ale jest trochę za głośno. Jak wyciszyć zbyt głośny dźwięk pozostawiając lekki pomruk boksera. Dodam, że są założone wszystkie katalizatory i do oryginalnego tłumika środkowego(o ile to coś jest tłumikiem) jest oryginalna średnica rur wydechu 2 cale. Myślałem o założeniu środkowego tłumika z WRX w miejsce obecnego, co o tym sądzicie. Pomoże? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Możesz wrzucić nagranie jak to chodzi? Ja bym zaczął od zmiany może końcowego na seryjny z WRXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 załóż Supersprinta albo oryginał od STI,pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojru Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Nagranie nie odzwierciedli głośności, w dalszej trasie zbyt głośny wydech jest meczący. Wolałbym pozostać przy końcówce Prodrive. Wiem, że kiedyś na forum był wątek o wyciszeniu, właśnie przez wymianę środkowego tłumika. Dalsze sugestie mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 który rok? w 125km nie ma środkowego. Może katy wypalone Jak chciałeś bulgot to wóz albo przewóz Tylko wymiana puszki ,chyba że masz kase na nowe katalizatory (o ile to ich wina) W watku "bulgotowym" przecież pisze pare razy ,ze niektórym sie to chepie i wracają do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jeżeli katalizatory są sprawne, jakiś tłumik środkowy i ostatni Prodrive to obawiam się, że najlepiej zmienić koncepcję wozu. To jest bardzo cichy setup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dokładnie ciszej to już tylko backbox oem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojru Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Katalizatory są raczej sprawne, przy oryginalnym wydechu było cicho, ale nie był wtedy rury 2,5 cala od przedostatniej puszki (jeżeli to nie tłumik). Auto z 2004, przebieg 106 tys. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Ta puszka to rezonator, w serii nie ma tam chyba żadnej waty/wytłumienia. Wszystko "zostaje" w drugim kacie. Po co dałeś 2.5" aż od kata , jeżeli to 125 ,a nie 160km to jesteś chyba na minus pod względem dynamiki no i może też przez to masz głosniej Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Matiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojru Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Stara rura przed tłumikiem była skorodowana, dlatego zastąpiłem ją 2,5 calową z nierdzewki. Spadku mocy nie odczuwam. W WRXie jest też taki rezonator czy tłumik środkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się