kugi Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Witam, od kilku dni mam problem z odpaleniem auta. Jak normalnie odpalam to gaśnie i wydaje dziwny klekot/terkot. Jak przeciągne rozrusznikiem to odpala ale dalej wydaje ten sam dziwny dźwięk. Dzieje się tak na ciepłym silniku. Jakieś pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Czysciles juz wtryski?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 Tak. Wymieniłem też kompletne sprzęgło. No i się zaczęło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Trzeba wgrac nowe oprogramowanie. U mnie tez tak było i po wgraniu jest ok (jest specjalna poprawka tylko na gasnięcie silnika) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 W moim tez ten program bardzo pomogl ale symptomy byly inne. Gasl na dojezdzaniu do skrzezowania. Nie bylo zadnego problemu z odpalaniem. Ciekawostka ze bez "swinki" wcale nie chciał się wyregulować. Proces regulacji wymuszony wieszał się. Nie czyscilem jeszcze wtryskow bo wybieralem sie na swieta ale nie udalo sie przyjechac do Polski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serweryn Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Proces regulacji wymuszony wieszał się. Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? Rozgrzany silnik,postój z wciśniętym hamulcem,wyłączone wszystkie odbiorniki prądu,po kilku minutach rozpocznie się kalibracja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Proces regulacji wymuszony wieszał się. Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? albo podłączenie komputera w ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
lembke Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Jeżeli odpala na zimno normalnie a na rozgrzanym silniku jest problem (trzeba dłuzej kręcić lub odpala tylko po dodaniu gazu) i jak już pracuje to nie gaśnie np na jałowych obrotach, to problem jest zwykle związany z niskim ciśnieniem w szynie CR. W silnikach niewyeksploatowanych jest to spowodowane najczęsciej przez padający akumulator( zbyt niskie obroty przy rozruchu), ale może być też problem np w zaworku który puszcza paliwo z szyny z powrotem do zbiornika. W skrajnych przypadkach winna jest sama pompa wtryskowa. Trzeba zacząć od sprawdzenia aku a nie od wtrysków. Takie mam info od mechanika zajmującego sie dieslami( nie subaru nie aso) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now