kugi Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam, od kilku dni mam problem z odpaleniem auta. Jak normalnie odpalam to gaśnie i wydaje dziwny klekot/terkot. Jak przeciągne rozrusznikiem to odpala ale dalej wydaje ten sam dziwny dźwięk. Dzieje się tak na ciepłym silniku. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Czysciles juz wtryski?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Tak. Wymieniłem też kompletne sprzęgło. No i się zaczęło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Trzeba wgrac nowe oprogramowanie. U mnie tez tak było i po wgraniu jest ok (jest specjalna poprawka tylko na gasnięcie silnika) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W moim tez ten program bardzo pomogl ale symptomy byly inne. Gasl na dojezdzaniu do skrzezowania. Nie bylo zadnego problemu z odpalaniem. Ciekawostka ze bez "swinki" wcale nie chciał się wyregulować. Proces regulacji wymuszony wieszał się. Nie czyscilem jeszcze wtryskow bo wybieralem sie na swieta ale nie udalo sie przyjechac do Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Proces regulacji wymuszony wieszał się. Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? Rozgrzany silnik,postój z wciśniętym hamulcem,wyłączone wszystkie odbiorniki prądu,po kilku minutach rozpocznie się kalibracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Proces regulacji wymuszony wieszał się. Z ciekawości, jak się wymusza proces samoregulacji? albo podłączenie komputera w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jeżeli odpala na zimno normalnie a na rozgrzanym silniku jest problem (trzeba dłuzej kręcić lub odpala tylko po dodaniu gazu) i jak już pracuje to nie gaśnie np na jałowych obrotach, to problem jest zwykle związany z niskim ciśnieniem w szynie CR. W silnikach niewyeksploatowanych jest to spowodowane najczęsciej przez padający akumulator( zbyt niskie obroty przy rozruchu), ale może być też problem np w zaworku który puszcza paliwo z szyny z powrotem do zbiornika. W skrajnych przypadkach winna jest sama pompa wtryskowa. Trzeba zacząć od sprawdzenia aku a nie od wtrysków. Takie mam info od mechanika zajmującego sie dieslami( nie subaru nie aso) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się