Jump to content

subaru sti 2007 r zderzak przód


FILIP2010
 Share

Recommended Posts

Witam . Mam pytanie dotyczące modelu sti rok 2006 ,mianowicie chodzi mi o przedni zderzak .Nurtuje mnie ciekawość dlaczego jeśli w ogłoszeniu jest napisane że samochód posiada ksenony to nie ma w zderzaku spryskiwaczy i podkreślone jest to że jest bezwypadkowy. Znalazłem parę sztuk które posiadają takie spryskiwacze .Ktoś może podpowiedzieć o co w tym chodzi...?? Dzięki z góry ..

Link to comment
Share on other sites

Guzik prawda :) kupując nowka zderzak do wersji Wrx/STI EU , oczywiscie oryginał , fabrycznie w nim nie ma otworów !!!!! Trzeba je sobie samemu wyciąć .

Link to comment
Share on other sites

.Oferta - Subaru Impreza - Subaru Impreza STI Edycja Specjalna SPRT NR6 z 25szt Przygotowany Przez TEAM LESZKA KUZAJA Modyfikowanie Przez Firmę PRODRIVE!!! Domyślam się ,że o tym aucie mowa. Też mnie ciekawi brak spryskiwaczy. Edited by tedimy99
Link to comment
Share on other sites

He he , zawieszenie prodrive , sprzęgło prodrive i interculer :)

 

Dobrze bym to auto sprawdził od względem UPG, ktoś kombinowal z korkiem chłodnicy ...... Pewnie płyn wyrzucalo , to zastosowali nie taki jak potrzeba , i pewnie zblokowanowany na stałe :(

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

Jak się nie mylę, to być może to auto zawita u Ciebie Carfit na przegląd przed zakupowy :) . A tak w ogóle to co w tym opisie nie tak?

 

Nie było sprzęgła prodrive , i nie było zawieszenia prodrive m tylko same sprezyny i seryjne amory . No to trzeba sie temu przyjrzeć dokładnie jak będzie u mnie .

Link to comment
Share on other sites

Trzeba je sobie samemu wyciąć .

Carfit a jak zamocujesz mechanizmy spryskiwaczy z tego co kojarzę przykręca się je dwoma srubami do zderzaka. W zderzaku jest specjalny odlew umozliwiający montaż mechanizmów od wewnątrz.

Zaślepki to nie problem same otwory tez nie.

Kurcze może się myle?

Ferdek co Ty na to? Przydałoby sie to wyjaśnić

Link to comment
Share on other sites

Guzik prawda :) kupując nowka zderzak do wersji Wrx/STI EU , oczywiscie oryginał , fabrycznie w nim nie ma otworów !!!!! Trzeba je sobie samemu wyciąć .

a dają do tego jakiś szablon ? Właśnie przerabiam zderzak z us na eu i to nie takie hop siup co by było równiutko jak z fabryki.

 

Sudybu ,spriski montujesz do łyżwy pod lampą

Edited by ferdek
Link to comment
Share on other sites

Trzeba je sobie samemu wyciąć .

Carfit a jak zamocujesz mechanizmy spryskiwaczy z tego co kojarzę przykręca się je dwoma srubami do zderzaka. W zderzaku jest specjalny odlew umozliwiający montaż mechanizmów od wewnątrz.

Zaślepki to nie problem same otwory tez nie.

Kurcze może się myle?

Ferdek co Ty na to? Przydałoby sie to wyjaśnić

 

Jesteś w błędzie .

 

Guzik prawda :) kupując nowka zderzak do wersji Wrx/STI EU , oczywiscie oryginał , fabrycznie w nim nie ma otworów !!!!! Trzeba je sobie samemu wyciąć .

a dają do tego jakiś szablon ? Właśnie przerabiam zderzak z us na eu i to nie takie hop siup co by było równiutko jak z fabryki.

 

Sudybu ,spriski montujesz do łyżwy pod lampą

 

Nie ma szablonu , nie wiem jak ale u mnie chłopaki to robią pare minut .

Link to comment
Share on other sites

Git.

Czyli jak mam nowy zderzak (oczywiście niepotrzebny) do kombi bez otworów z USA to do Europy podejdzie!

Super wszystko się wyjaśniło.

Przepraszam za zamieszanie.

Link to comment
Share on other sites

Tak przyznaję byłem w błędzie. Po prostu zwróciłem kiedyś uwagę na te mechanizmy wystawione na alledrogo i widziałem dwa uchwyty montażowe.

Jako posiadacz US nie miałem z tym styczności, i moja wyobraźnia od razu wymyśliła sobie sposób montażu.

Link to comment
Share on other sites

To co z tym zderzakiem auta z linka który podesłałem, mógł mieć przygodę czy równie dobrze mógł opuścić fabrykę bez spryskiwaczy?

Link to comment
Share on other sites

Mój STi Us spryskiwaczy nie miał.

Może podczas zamawiania ktoś z nich zrezygnował.

Z drugiej strony w Europie przepis narzuca do ksenonów spryskiwacze.

Więc jest to podejrzane.

Link to comment
Share on other sites

Fabryki tak na pewno nie opuścił .

Miernik w rękę i po dylemacie czy miał przygody.

 

Sudybu w us nie ma sprysków ,bo belka pod zderzakiem jest bardziej rozbudowana niz eu i nawet się tam już nie zmieszczą.

Link to comment
Share on other sites

Ferdek zdziwiłbyś się jak ostatnio naprawiają auta.

Miałem okazję oglądać naprawę BMW X6.

Wstawiany był cały przód do podszybia z innej.

A wszystkie blachy zewnętrzne były kupione w oryginalnym kolorze.

Byłem też u lakiernika który lakieruje pod miernik.

Naprawa dla wielu nie do wykrycia.

jest w stanie uzyskać 140 mikronów na nowych elementach - to tyle ile mają lepsze auta np. Lexus

 

Sudybu w us nie ma sprysków ,bo belka pod zderzakiem jest bardziej rozbudowana niz eu i nawet się tam już nie zmieszczą.

A widzisz to jeszcze belka inna!

Link to comment
Share on other sites

Widziałem takie ćwiortki wstawiane na wysokości foteli ,ale gdzieś musi być łączenie i zamalowany spaw.

Tego lakiernika to chętnie poznam B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...