kaarolekkk Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam. Mam mały dylemat. Otóż wcześniej już pisałem jakie amorki wybrać do GT ale potrzebuje kolejnej rady. Mam zawiasy eibach pro street - s - kw i niestety jedna przednia sprężyna pękła oraz dwa przednie amorki już do wymiany. Kontaktowałem się z dystrybutorem i powiedzieli mi że wymieniając po jednej rzeczy ceny bd takie: amortyzator za 1 szt. 1200 zł 2 sprężyny - 900 zł 2 sprężyny pomocnicze - 550 zł a koszt całego kompletnego zawieszenia przód + tył 4500zł No i w tym moje pytanie. Czy jest sens robić na raty i najpierw przód a po czasie tył czy zainwestować w coś tańszego i być może lepszego? Powie mi ktoś czy jest sens tak kupować po częściach i czy te zawiasy są dobre. dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Trochę nie kumam waszego rozumowania. Po jaką cholerę ładować 4.5 tys w zawieszenie skoro wadą subaraków a właściwie niedoskonałością jest napęd tj. skrzynia i dyfry. Wstawiaj nowe KYB za 250 PLN/szt. i zwykłe OEM sprężyny - wyjdzie ze sprężynami z 1500 a za resztę wstawiaj helikala lub płytkę w przedni lub tylny dyfer. Frajda z napędów jest 10x większa niż z nieodczuwalnej modyfikacji zawieszenia - będzie regulacja którą może kilka razy użyjesz na początku. Potem i tak nikt tego nie zmiania. Kluczem jest napęd........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Też bym się nie bawił w gwinty do zwykłej jazdy po drogach, tylko kupił zestaw amorów KYB i ew. jakieś sprężyny z STI albo tuningowe. Na allegrze widziałem springi niezłym stanie po 400 zł komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A co to jest ten helikal i czemu to sluzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A co to jest ten helikal i czemu to sluzy? wygoogluj i poczytaj..........helical LSD, mechanical LSD lub plated LSD i torsen LSD. Wszystko to zabawki dzięki którym niedoskonały napęd na 3 koła zamieni się w napęd na 4 koła . Krótko mówiąc zabawki które ma Type R oraz N grupa ale do GT też pasują i można je zdobyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A opłaca się kupywać używany? Oraz czy musze szukać dokładnie pod mój model auta czy jest jeden uniwersalny do każdego subaru??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Jest do skrzyń 5MT i do dyfra R160. Używany jeżeli jest OK będzie służył długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 4mamut Ale czemu nagle piszesz o napędzie jak sie pyta jakie kupić amory Poza tym, LSD nie jest problematyczne w codziennej jeździe? Nie znam sie ,jedynie pamiętam jak kumpel posiadający miate narzekał ,że lsd sie strasznie szybko "wyciera". Cokolwiek to znaczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Poza tym, LSD nie jest problematyczne w codziennej jeździe? Też tak myślałem bo stoję obecnie przed wymianą dyfra i zastanawia się czy brać open czy LSD. JD555 powiedział mi że w jego Colinie płytki są sprawne od nowości. Problem w tym że przełożenie jakie potrzebuje występowało chyba tylko w JDMach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Poza tym, LSD nie jest problematyczne w codziennej jeździe? Dlatego wymyślili coś takiego, jak wczesniej wspomniane szpery helikalne. Główna zaleta bezobsługowość i niewiele wad w stosunku do płytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 a co myślicie o tym http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/subaru-onderdelen/m632130254-schroefset-subaru-impreza-wrx-sti-s202.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Zawias z s202 czyli spec-c bug eye. Super opcja, jak były nowe. Teraz nie wiesz co kupujesz. Jeżeli w dobrym stanie, to cena nie razi. Te różowe amorki powinny mieć regulację tłumienia na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 4mamut Ale czemu nagle piszesz o napędzie jak sie pyta jakie kupić amory Poza tym, LSD nie jest problematyczne w codziennej jeździe? Nie znam sie ,jedynie pamiętam jak kumpel posiadający miate narzekał ,że lsd sie strasznie szybko "wyciera". Cokolwiek to znaczyło Bo już na wstępie zaproponowałem seryjne rozwiązanie. Amory kosztują 280 PLN/szt więc za 4 zmieści się w 1500 PLN. Za zaoszczędzoną kasę można zmienić to co jest nie do końca dobre czyli napęd a nim chociażby seryjne LSD zastąpić prawdziwą szperą. Problem z używanymi amorami jest taki że jak jeden padnie to kibel. Wówczas jest powrót do serii albo zakup nówki za 1000 PLN Nie ma co poprawiać serii bo ona jest całkiem OK. Do jazdy codziennej i małego upalania seria w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Ale nie mogę kupić zawiasów i LSD? Powoli ale będę ładował w niego wszystką kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zawias z s202 czyli spec-c bug eye. Super opcja, jak były nowe. Teraz nie wiesz co kupujesz. Jeżeli w dobrym stanie, to cena nie razi. Te różowe amorki powinny mieć regulację tłumienia na dole. czyli jak są dobre to można za tą cenę się połakomić na to może ktoś kumaty poleci mi jedno z tych zawieszeń albo te co wcześniej pisałem s202 z spec c czy bc-racing http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/subaru-onderdelen/m658739403-bc-racing-schroefset-impreza.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się