pmlody Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Mam ja ci stare zaciski. Zaciski nie są na samochodzie tylko w łapie. Ma ktoś pomysł jak z nich wyciągnąć tłoczki? Są zapieczone i nie ruszają się praktycznie wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 podłączyć pod sprężarkę i wyskoczą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Kto ma w lbn sprężarkę użyczyć w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nie wiem o ktorych zaciskach mowisz, ale w niektorych da sie tloczek wypchnac przez to miejsce gdzie wkreca sie przewod hamulcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Sumimoto 4ro tloczek. Wiec raczej sie tak nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Tylko jak podepniesz pod kompresor to lepiej żeby nikt nie stał na linii strzału. Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez cianbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jeśli faktycznie tak je chwyciło to najpierw odchyl gumki i polej jakiegoś specyfiku o mocnych właściwościach penetrujących: WD40, w ostateczności nafty. Możesz nawet kilka razy. A potem, jak koledzy pisali - sprężarką... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Tylko jak podepniesz pod kompresor to lepiej żeby nikt nie stał na linii strzału. Łatwiej i bezpieczniej będzie jak przyblokujesz tłoczki np. trzonkiem od młotka żeby odrazu całkiem nie wyskoczyły bo to naprawde ma siłę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Kiedyś,mając colta gti,stale zapiekającemu się zaciskowi zafundowałem dobowe moczenie w benzynie i pomogło.Kiedyś robiłem zaciski w forku i stosowałem WD40. Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez PRU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 kompresor nie działa za mała moc na zapieczone tłoczki już gdzieś o tym pisałem , jak Ci się rusza chociaż jeden tłoczek z 4 to wyciągnij go prawie do końca wkręć śrubę w miejsce przewodu czyli zatkaj i wciśnij ten ruszający się tłoczek do środka zacisku, najlepiej imadłem gwarantuję że któryś z tych trzech pozostałych pod wpływem ciśnienia puści , tylko musisz wlać do zacisku jakiś płyn bo powietrze Ci się ściśnie a nie wypchnie ten tłoczek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 O to jest pomysł. W jednym zacisku prawie wyjąłem jeden tłoczek, reszta stoi, także ma to szanse powodzenia. Jak nie da rady tak faktycznie zaleję z góry wd40 albo naftą czy ropą i zostawie na noc, może puści Gumki i tak do wywalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeżeli tłoczek ma kołnierz na osłonę przeciwpyłową (zdjęcia z googla mówią, że ma), możesz podeprzeć tam dwa śrubokręty i próbować wyciągnąć. Raz naciskając na przemian, raz równocześnie. Wyciągałem tak w motocyklu z totalnie zapieczonymi tłoczkami. Robota długa, ale skuteczna. Pamiętaj, żeby uważać - powierzchni tłoczka poniżej kołnierza nie możesz porysować. Po wszystkim wypolerowałbym tłoczek, bo ten zapieczony może mieć już lekkie rysy. No i o paście przy składaniu nie zapomnij ;-) Powodzenia! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Próbowałem, stąd jeden prawie wyjęty Ale pozostałe cięzko idą... puszcze penetrator jutro to może trochę przeżre, później będę próbować rozruszać i może wyjdą. Reszte wiem i pamiętam Ale dzięki za przypomnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ja miałem w zaciskach które kupiłem zapieczone dwa tłoczki. Polałem je WDkiem i wyciągałem jednego z nich za pomocą dwóch śrubokrętów i podważania jednocześnie z dwóch stron. Ten drugi tłoczek dał mi bardziej popalić i musiałem szczypcami delikatnie go pookręcać, wciskać i wyciskać i po mały wyszedł. Reszta wyszła za pomocą sprężonego powietrza z kompresora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się