California Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Napiszcie mi proszę jaka konfiguracja stabów bedzie najlepsza do okazjonalnego upalanka- P/T - 24mm/22mm - 24/24? 24mm tył nie będzie za dużo? Żeby koła nie unosiło. Dla ułatwienia dodam, że planuje je sparować ze sporo twardszymi niż seria sprężynami RCE Black. Jeżeli założę najpierw tylni stab np. Whiteline 24mm regulowany (że niby działa jak 22,24,26) to nie spowoduje to niewyważenia auta przy przednim seryjnym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ja u siebie mam zmieniowy tylko tyl jak na razie na whiteline ale 22mm i jest lepiej choc ustawie go na maksa...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kts Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ja mam 24/24 plus anti lift kit plus tein SS i prosiak skręca naprawdę dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 Dzięki. Słyszałem, że przy twardszych springach staby powinny być cieńsze niż przy miękkich. Ktoś może to potwierdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Ja już wersji wiele słyszalem ale znawcy mowią aby nie przesadzić z grubością bo stab to tylko 1 z kilku czynników polepszających prowadzenie ma grać z całą resztą no chyba że na tor....... ja u siebie doloże 22 mm na przód + łączniki mocniejsze i wymienię amory z seri na SR lub gwint i powinno być ok....(oby kręgosłup wytrzymał) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now