jasiem Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 W pierwszym Forku jeszcze ani razu SLS w N/A nie widziałem Były na pewno, mój Forek miał jak go kupiłem, a sturbo to na pewno nie jest Teraz już nie ma, bo wymontowałem i wstawiłem zwykłe ale z fabryki raczej na SLSach wyjechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Były na pewno, mój Forek miał jak go kupiłem, a sturbo to na pewno nie jest Teraz już nie ma, bo wymontowałem i wstawiłem zwykłe ale z fabryki raczej na SLSach wyjechał Ja w swoim Hubertusie (NA) z 1997r miałem SLSy. Na szczęście nówki sztuki, bo helmut wymienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamR Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) @Oczko a może rozejrzyj się za granicą. Np : http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs po pierwszym właścicielu, sprzedawany przez dealera Subaru. Cena dobra, przebieg nie wysoki, a pewnie jeździł po lepszych niż nasze drogi. Na marginesie - bardzo podobny do mojego Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez AdamR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 @Oczko a może rozejrzyj się za granicą. Np : http://www.autoscout...0000&asrc=st|fs po pierwszym właścicielu, sprzedawany przez dealera Subaru. Cena dobra, przebieg nie wysoki, a pewnie jeździł po lepszych niż nasze drogi. Na marginesie - bardzo podobny do mojego Że się wtrącę ...również jestem zdecydowanym zwolennikem zakupu auta na Zachodzie. Z tą dobrą ceną to bym natomiast nie przesadzał Ze sprowadzeniem, zarejestrowaniem i LPG wyjdzie ponad 15 k ... i nie ma klimy - może nie każdy potrzebuje ale często ma to znaczenie przy odsprzedaży auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczko Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Odgrzeję trochę temat. Forka szukam nadal i trafiłem na prawdopodobnie przyzwoity egzemplarz. Problem w tym, że z automatem. No właśnie, czy automat dyskwalifikuje forestera do używania w lesie? Nie wiem czy slusznie ale obawiam się, że częsta jazda w lekkim terenie może mieć negatywny wpływ na trwałość ASB i możliwości "terenowe". Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Nie wiem jak na dłuższą metę, ale automat całkiem nieźle spisuje się w warunkach terenowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 @@Oczko, najprostszy sposób na określenie awaryjności danego podzespołu jest sprawdzenie cen na allegro. Zobacz po ile "chodzą" automatyczne skrzynie biegów. Podpowiem. Kosztują mniej niż sprzęgło do subaru turbo Mały popyt = niska cena. W automacie jest inny (mniej korzystny w błocie) inicjalny rozkład napędu niż w manualu ale z tego co pamiętam to zblokowanie skrzyni na pierwszym bieg ustawia stały rozkład 50/50. Jeśli się mylę to ktoś mnie zaraz poprawi Podsumowując - automatów w Subaru nie trzeba się bać. Nie grzeszą szybkością zmiany biegów ale są stosunkowo bezawaryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się