kpierog Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam W związku z zakupem wozidła (sedan) i doprowadzeniem go do stanu używalności mam pytanie jak w temacie. Na forum kolega Ćwikła sprzedaje seryjny komplet do MY 07. Czy taka przekładka jest możliwa plug&play? Mam skrzywiony prawy przedni amortyzator i gdy skręce ostro w lewo, to prawe przednie koło zostaje w pozycji "obciążonej" i nie wraca. Byłem na badaniu zawieszenia i tylko amorek jest do wymiany, ale jak dla mnie za twardy ten komplet co jest założony, stąd taki pomysł. Proszę o jakąś podpowiedź jeśli ktoś to przerabiał. Pzdr Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez kpierog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Amorki i sprężyny będą pasowały.Tylne amorki musisz mieć z górnymi poduszkami (w wrx-ie 02 były inne poduszki i sprężyny z tyłu) Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpierog Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Amorki i sprężyny będą pasowały.Tylne amorki musisz mieć z górnymi poduszkami (w wrx-ie 02 były inne poduszki i sprężyny z tyłu) potwierdzam, jak przekładasz kpl (amor+sprężyna+górne mocowanie) wszystko jest P&P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpierog Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) OK. Z braku funduszy na optymalny nowy zestaw zdecydowałem się na powrót do oryginalnego zawieszenia. Jak wspominałem, te używki od kolegi Ćwikła są bez poduch. Na przód łatwo zdobyłem komplet LEMFÖRDER'a. Z tyłem już gorzej stąd moja prośba, aby ktoś obeznany zatwierdził, czy te poduchy z SNR o numerze KB981.01 (Lewa??) i KB981.02 (Prawa??) będą pasowały? Link: http://www.4cars.pl/...ora,0,0.php#top Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez kpierog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 To są starego typu. Nie będą pasowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpierog Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 (edytowane) OK, dziękuję za odpowiedzi szanownym Forumowiczom. Mam jeszcze jedno pytanie (a właściwie kilka) . Po tym jak przyblokowało mi ten amortyzator (prawy przód) to przy jeździe ze skręconymi kołami słychać było "chrobotanie" z tego koła. Z racji tego, że nie mam drugiego auta, to toczyłem się tu i tam (m.in. w poszukiwaniu części i po mechanikach) z tym chrobotaniem. Zauważyłem, że jest bardziej słyszalne niż wcześniej i na dodatek słychać je podczas cofania (głośniej) a wczoraj to nawet podczas powolnej jazdy na wprost. 1. Czy to przegub? Jeśli tak to który? 2. Jeśli wymieniać to całą półoś czy tylko sam przegub? Używka czy nowa? 3. Z których modeli podejdzie do Imprezy w moim opisie? Dziękuję z góry za jakieś info. Pzdr Edytowane 5 Kwietnia 2013 przez kpierog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Chropotanie przy jezdzie ze skreconymi kolami czy w miejscu skrecajac do oporu w lewo i w prawo to slychac? Przegub zmien na nowy jesli to on i przy kole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpierog Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Wymieniałem wczoraj przegub na dobrą używkę kupioną od forumowicza. Miałem problem z jej wyjęciem, od strony skrzyni biegów, ponieważ wybijając zabezpieczenie przegubu przy skrzyni, okazało się, że zabezpieczeniem jest nie bolec lecz "rurka". Wybijając ją, lekko się rozgięła i nie mogłem zdjąć przegubu. Udało się od strony koła (musiałem odkręcić dolne mocowanie amortyzatora), ale wyjąłem półoś ze skrzyni razem z wałkiem wieloklinowym co wchodzi do skrzyni, ponieważ zabezpieczenie nadal trzymało przy końcówce. Czy taka operacja jest szkodliwa? Tzn. to że wyszedł ten wałek ze skrzyni?? Przy montażu "nowej" półosi wszedł normalnie... Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez kpierog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się