Skocz do zawartości

Czy amorki i sprężyny z seryjnego WRX '07 (hatchback) będą pasowały do WRX '02


kpierog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W związku z zakupem wozidła (sedan) i doprowadzeniem go do stanu używalności mam pytanie jak w temacie. Na forum kolega Ćwikła sprzedaje seryjny komplet do MY 07. Czy taka przekładka jest możliwa plug&play? Mam skrzywiony prawy przedni amortyzator i gdy skręce ostro w lewo, to prawe przednie koło zostaje w pozycji "obciążonej" i nie wraca. Byłem na badaniu zawieszenia i tylko amorek jest do wymiany, ale jak dla mnie za twardy ten komplet co jest założony, stąd taki pomysł.

Proszę o jakąś podpowiedź jeśli ktoś to przerabiał.

 

Pzdr

Edytowane przez kpierog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Z braku funduszy na optymalny nowy zestaw zdecydowałem się na powrót do oryginalnego zawieszenia. Jak wspominałem, te używki od kolegi Ćwikła są bez poduch. Na przód łatwo zdobyłem komplet LEMFÖRDER'a. Z tyłem już gorzej stąd moja prośba, aby ktoś obeznany zatwierdził, czy te poduchy z SNR o numerze KB981.01 (Lewa??) i KB981.02 (Prawa??) będą pasowały?

 

Link: http://www.4cars.pl/...ora,0,0.php#top

Edytowane przez kpierog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dziękuję za odpowiedzi szanownym Forumowiczom. Mam jeszcze jedno pytanie (a właściwie kilka) .

 

Po tym jak przyblokowało mi ten amortyzator (prawy przód) to przy jeździe ze skręconymi kołami słychać było "chrobotanie" z tego koła. Z racji tego, że nie mam drugiego auta, to toczyłem się tu i tam (m.in. w poszukiwaniu części i po mechanikach) z tym chrobotaniem. Zauważyłem, że jest bardziej słyszalne niż wcześniej i na dodatek słychać je podczas cofania (głośniej) a wczoraj to nawet podczas powolnej jazdy na wprost.

 

1. Czy to przegub? Jeśli tak to który?

2. Jeśli wymieniać to całą półoś czy tylko sam przegub? Używka czy nowa?

3. Z których modeli podejdzie do Imprezy w moim opisie?

 

Dziękuję z góry za jakieś info.

Pzdr

Edytowane przez kpierog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem wczoraj przegub na dobrą używkę kupioną od forumowicza. Miałem problem z jej wyjęciem, od strony skrzyni biegów, ponieważ wybijając zabezpieczenie przegubu przy skrzyni, okazało się, że zabezpieczeniem jest nie bolec lecz "rurka". Wybijając ją, lekko się rozgięła i nie mogłem zdjąć przegubu. Udało się od strony koła (musiałem odkręcić dolne mocowanie amortyzatora), ale wyjąłem półoś ze skrzyni razem z wałkiem wieloklinowym co wchodzi do skrzyni, ponieważ zabezpieczenie nadal trzymało przy końcówce.

 

Czy taka operacja jest szkodliwa? Tzn. to że wyszedł ten wałek ze skrzyni?? Przy montażu "nowej" półosi wszedł normalnie...

Edytowane przez kpierog
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...