Skocz do zawartości

Coś się sypnęło :(


Rafał Kacprowski

Rekomendowane odpowiedzi

Z okazji obfitych opadów śniegu postanowiłem sobie pojeździć... Przy włączonym reduktorze, drugi bieg, zakręt 90 stopni bokiem przy około 5 tysiącach obrotów, puszczam gaz, hamuje silnikiem i słyszę odgłos jakby mi tłumik padł... Dźwięk dochodzi gdzieś spod podłokietnika, troszkę za nim, tam gdzie jest taka przegroda na nogi dla pasażerów z tyłu. Po dotknięciu tej części podłogi i dodaniu gazu, przy opadających obrotach czuć dosyć mocne, nieregularne wibracje. Czy ktoś wie co to może być? Poza hałasem i wibracjami nie zauważyłem innych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wsiadam, cicho... Nic kompletnie. Naprawiło się samo :) Tak czy siak, dzięki wielkie za sugestie, w tym tygodniu będę zaglądał pod auto... A przy okazji, nie chce zakładać nowego wątku więc: Nie wiecie co może być przyczyną "nurkujących obrotów? Po dodaniu gazu na biegu i wciśnięciu sprzęgła (np. dojazd do świateł) obroty nurkują poniżej 500 i wracają na ok. 750-800. Nie falują na jałowym, samochód nie gaśnie, tylko to co opisałem + zamuła od około 2k do 3k obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie raz. Miałeś rozgrzany wydech i jak wyjechałeś w śnieg to ochłodziłeś spód rury. To spowodowało w wyniku rozszerzalności cieplnej do wygięcia rury wydechowej w gore i w konsekwencji do uderzenia jej gdzieś o podwozie. Jak temperatura się wyrównała wszystko wróciło do normy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wsiadam, cicho... Nic kompletnie. Naprawiło się samo :) Tak czy siak, dzięki wielkie za sugestie, w tym tygodniu będę zaglądał pod auto...

Może się okazać że kawał lodu albo śniegu oderwało się i telepało między podłogą a czymś tam :biglol:

 

Nie wiecie co może być przyczyną "nurkujących obrotów? Po dodaniu gazu na biegu i wciśnięciu sprzęgła (np. dojazd do świateł) obroty nurkują poniżej 500 i wracają na ok. 750-800. Nie falują na jałowym, samochód nie gaśnie, tylko to co opisałem + zamuła od około 2k do 3k obr.

Jeździsz na paliwo do aut czy na paliwo do zapalniczek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...