Jump to content

pierdzi, warczy, burczy... :/


Action
 Share

Recommended Posts

czy możliwe, że objawy opisane w tytule wystąpiły od "obryzgania" kolektora wylotowego lub jakiejś części wydechu ciężkim śniegiem? nie mam tej plastikowej oslony pod silnikiem. nie wiem co się dzieje bo objawy występują w różnej konfiguracji (raczej na ciepłym, czasem na luzie ale czasem na biegu; gdy samochód jest w ruchu ale też gdy przycisnę gaz stojąc w miejscu). objawy pojawiły się dziś po obfitych opadach. nie jest też to kwestia śniegu w hamulcach ani nadkolach. sprzęgło i skrzynkę raczej wykluczam - działają prawidłowo, bez zmian. olej sprawdziłem. temp silnika ok. hałas dochodzi raczej z przodu.

 

wiem, że wątek bez przyszłości ale nie mam gdzie sprawdzić/podnieść auta jutro.

Link to comment
Share on other sites

Właśnie miałem chyba coś podobnego już drugi raz w tym roku. Warunki właśnie wyjątkowo mokre - raz deszcze, a ostatnio po przecieraniu szlaków śnieżnych i paru zakopkach, gdzie sporo śniegu się poprzylepiało do podwozia (auto siedziało na mokrym śniegu) i efekt mniej więcej jak o w opisie: silnik chodzi jak traktor, wydech bulgocze jak w turbo :), na biegu jałowym obroty nierówne, z tendencją do obniżonych. I tak przez pare minut, albo do kolejnego odpalenia silnika. Raz myślałm, że może się paliwem wtryski za bardzo zalały, albo może świeca któraś pada... sam już nie wiem. Ostatnio to tak bulgotało, że myślałem, że kolektor może uszkodziłem po tych szaleństwach w głębokim mokrym śniego-lodzie..

 

Co o tym myślicie? i co do tego mogą mieć jakieś zamoknięte kable albo osłony kolektora? Też mam spore ubytki w osłonach pod zderzakiem przednim i w części nadkoli, więc woda ma łatwiejszą drogę do obryzgania przedniej strony silnika.

Link to comment
Share on other sites

ja uznałem, że jeżeli to kwestia dużej ilości śniegu to nie ma czym się martwić. będzie niedługo duży przegląd to obejrzę co tam się mogło dziać.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Panowie nie będę zakładał nowego wątku. Wczoraj tak pobieżnie oglądałem "nowy" nabytek od spodu i zauważyłem nieszczelność na łączeniu rureczki z kolektorem wydechowym po lewej stronie. Poprzednik widać że coś tam utykał. Do czego ta rureczka? Bo raczej nie jest to składowa EGR?

 

104023504_893728447800578_868763320344567225_n.thumb.jpg.fdcd6ba1b2bb87e2301725a378912763.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...