Action Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 czy możliwe, że objawy opisane w tytule wystąpiły od "obryzgania" kolektora wylotowego lub jakiejś części wydechu ciężkim śniegiem? nie mam tej plastikowej oslony pod silnikiem. nie wiem co się dzieje bo objawy występują w różnej konfiguracji (raczej na ciepłym, czasem na luzie ale czasem na biegu; gdy samochód jest w ruchu ale też gdy przycisnę gaz stojąc w miejscu). objawy pojawiły się dziś po obfitych opadach. nie jest też to kwestia śniegu w hamulcach ani nadkolach. sprzęgło i skrzynkę raczej wykluczam - działają prawidłowo, bez zmian. olej sprawdziłem. temp silnika ok. hałas dochodzi raczej z przodu. wiem, że wątek bez przyszłości ale nie mam gdzie sprawdzić/podnieść auta jutro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cysztof Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 jezeli to nie wydmuchana uszczelka to ja bym obstawial te kable pod zderzakiem- juz kiedys tak mialem jak sie mocno zmoczyly- jak przeschly to przeszlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 to chyba było to: "obryzgania" kolektora wylotowego lub jakiejś części wydechu ciężkim śniegiem objaw ustępuje gdy nie ma śniegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmark Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 A to nie osłony kolektora? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 być może osłony. ale tylko gdy śniegu "po pas". pogoda i pora dnia była taka że nie było jak się dostać pod auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLEPSON Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Właśnie miałem chyba coś podobnego już drugi raz w tym roku. Warunki właśnie wyjątkowo mokre - raz deszcze, a ostatnio po przecieraniu szlaków śnieżnych i paru zakopkach, gdzie sporo śniegu się poprzylepiało do podwozia (auto siedziało na mokrym śniegu) i efekt mniej więcej jak o w opisie: silnik chodzi jak traktor, wydech bulgocze jak w turbo , na biegu jałowym obroty nierówne, z tendencją do obniżonych. I tak przez pare minut, albo do kolejnego odpalenia silnika. Raz myślałm, że może się paliwem wtryski za bardzo zalały, albo może świeca któraś pada... sam już nie wiem. Ostatnio to tak bulgotało, że myślałem, że kolektor może uszkodziłem po tych szaleństwach w głębokim mokrym śniego-lodzie.. Co o tym myślicie? i co do tego mogą mieć jakieś zamoknięte kable albo osłony kolektora? Też mam spore ubytki w osłonach pod zderzakiem przednim i w części nadkoli, więc woda ma łatwiejszą drogę do obryzgania przedniej strony silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Action Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 ja uznałem, że jeżeli to kwestia dużej ilości śniegu to nie ma czym się martwić. będzie niedługo duży przegląd to obejrzę co tam się mogło dziać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted June 19, 2020 Share Posted June 19, 2020 Panowie nie będę zakładał nowego wątku. Wczoraj tak pobieżnie oglądałem "nowy" nabytek od spodu i zauważyłem nieszczelność na łączeniu rureczki z kolektorem wydechowym po lewej stronie. Poprzednik widać że coś tam utykał. Do czego ta rureczka? Bo raczej nie jest to składowa EGR? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now