Jump to content

Falujące doładowanie WRX 2.0T


GRB
 Share

Recommended Posts

Wiem, że jest sporo takich wątków, ale nie znalazłem nic co by mi pomogło, więc zakładam nowy :).

 

No więc tak od jakiegoś czasu faluje mi doładowanie (między 0,6 a 1.0). Samochód to seryjny wrx z 2005 roku.

Mam wskaźnik i samochód idzie tak jak wskaźnik pokazuje tzn. jak pompuje 0.6 to jedzie słabo, a jak wzrasta do 0.9 / 1.0 to czuć że idzie lepiej i tak na zmianę, gaz wciśnięty cały czas (także to nie błąd wskaźnika). CEL się nie zapala.

 

Sporo rzeczy już było sprawdzonych / podmienionych, między innymi:

- solenoid

- rurki przy turbo

- westegate

- przepływomierz

- IC spradzony (wygląda na szczelny, ale nie podmienialiśmy)

- DV / BOV (na obu to samo)

- odłączony wskaźnik doładowania

 

W najbliższym czasie będziemy sprawdzać jak turbo wygląda, czy nie ma jakichś nieszczelności itp. Jak się uda to podmienimy na sprawne.

 

Co jeszcze byście proponowali sprawdzić, bo kończą się pomysły ?

 

Dodam jeszcze że jak się odepnie solenoid, to ładuje do 1.4 i trzyma ciśnienie. Coprawda długo tego nie sprawdzałem, bo 1.4 to trochę sporo jak na seryjne auto :).

 

Proszę o porady, bo autko nie jedzie :(. Z góry dzięki za pomoc :).

Link to comment
Share on other sites

ja przy takim czymś przedmuchałem solenoid i idzie dalej jak ma iść... ale to już robiłeś (podmieniałeś).. a próbowałeś z ciekawości wrzucić swój to tego 2 wrx'a?

Link to comment
Share on other sites

Nie montowałem swojego solenoidu w innym wrx'ie, ponieważ miałem 3 różne zaworki z różnych źródeł i na każdym było to samo, a nie były one bezpośrednio wymontowane z samochodu, tylko luzem (ponoć wszystkie sprawne).

Link to comment
Share on other sites

(ponoć wszystkie sprawne).

ponoć Kopernik nie żyje... ja się również borykałem z falującym doładowaniem dwa razy raz przedmuchałem solenoid (+WD40) a drugi raz było to spowodowane zapchanym filtrem paliwa..

Link to comment
Share on other sites

Filtr paliwa był zmieniany niedawno i przed tą wymianą było to samo. Nie chce mi się wierzyć, że na 3 różnych solenoidach było by to samo :/.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...