GRB Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wiem, że jest sporo takich wątków, ale nie znalazłem nic co by mi pomogło, więc zakładam nowy . No więc tak od jakiegoś czasu faluje mi doładowanie (między 0,6 a 1.0). Samochód to seryjny wrx z 2005 roku. Mam wskaźnik i samochód idzie tak jak wskaźnik pokazuje tzn. jak pompuje 0.6 to jedzie słabo, a jak wzrasta do 0.9 / 1.0 to czuć że idzie lepiej i tak na zmianę, gaz wciśnięty cały czas (także to nie błąd wskaźnika). CEL się nie zapala. Sporo rzeczy już było sprawdzonych / podmienionych, między innymi: - solenoid - rurki przy turbo - westegate - przepływomierz - IC spradzony (wygląda na szczelny, ale nie podmienialiśmy) - DV / BOV (na obu to samo) - odłączony wskaźnik doładowania W najbliższym czasie będziemy sprawdzać jak turbo wygląda, czy nie ma jakichś nieszczelności itp. Jak się uda to podmienimy na sprawne. Co jeszcze byście proponowali sprawdzić, bo kończą się pomysły ? Dodam jeszcze że jak się odepnie solenoid, to ładuje do 1.4 i trzyma ciśnienie. Coprawda długo tego nie sprawdzałem, bo 1.4 to trochę sporo jak na seryjne auto . Proszę o porady, bo autko nie jedzie . Z góry dzięki za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 ja przy takim czymś przedmuchałem solenoid i idzie dalej jak ma iść... ale to już robiłeś (podmieniałeś).. a próbowałeś z ciekawości wrzucić swój to tego 2 wrx'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Nie montowałem swojego solenoidu w innym wrx'ie, ponieważ miałem 3 różne zaworki z różnych źródeł i na każdym było to samo, a nie były one bezpośrednio wymontowane z samochodu, tylko luzem (ponoć wszystkie sprawne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (ponoć wszystkie sprawne). ponoć Kopernik nie żyje... ja się również borykałem z falującym doładowaniem dwa razy raz przedmuchałem solenoid (+WD40) a drugi raz było to spowodowane zapchanym filtrem paliwa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Filtr paliwa był zmieniany niedawno i przed tą wymianą było to samo. Nie chce mi się wierzyć, że na 3 różnych solenoidach było by to samo :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Nikt nic więcej nie podpowie na co zwrócić uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 No niestety - szklana kula w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się