Skocz do zawartości

Outback diesel + CVT 2013


miszka01

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Software sie nie zmienilo od konca 2010. Co do wyciszenia to bym sie bardzo ucieszyl bo mam wrazenie, ze bardzo na tym sobie zaoszczedzili. Boxer ma zalety ale porzadne wycisznie rowniez aerodynamicznie (halas od szyby i z nadkola) to byloby super auto. Nie moge uwierzyc by to zmienili ... Szyba jest naklejona bez uszczelki a to powoduje halas przy wyzszych predkosciach. Z nadkoli tez bardzo czuc/slychac po jakim asfalcie sie jezdzi ;)

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Software sie nie zmienilo od konca 2010.

 

może w Niemczech oszczędzają :D.

Ja mam wgraną chyba trzecią wersję i różnice są wyczuwalne bardzo wyraźnie. Ostatnia aktualizacja dotyczyła głównie kalibracji silnika i dopalania DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie wiem bo ja troche przespalem i wgralem dopiero na poczatku 2012. Od tego czasu co do silnika i ukladu napedowego nie mam uwag. silnik z BG DOC chodzi prawie jak benzyna :) czasami zaklekocze ale to idzie pod TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wam zachowują opony? Chodzi o fabrycznie montowane geolandary? Szczególnie w zakrętach. W tym co ja jeżdżę są wyraźnie głośnie w zakrętach. Co ciekawe ten sam model opony w XV w zakrętach jest cichy. Na pewno będzie miała w tym udział masa auta, ale jestem ciekaw Waszych obserwacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Geo napisano już całe strony. Opona zgodnie z z nazwą do "wszystkiego" i do niczego. Jak na wielosezonówkę to pewnie całkiem niezła ale do większych prędkości to się średnio nadaje. Jak popada to już lekki dramat.

 

XV w zakrętach jest cichy.

 

Może XV wolniej robi te same zakręty ? Geo piszczą od zawsze :) Zwłaszcza jak jest ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Geo napisano już całe strony. Opona zgodnie z z nazwą do "wszystkiego" i do niczego. Jak na wielosezonówkę to pewnie całkiem niezła ale do większych prędkości to się średnio nadaje. Jak popada to już lekki dramat.

 

Podpisuję się pod powyższym. Zmieniłem opony na Pirelli P7 i OBK zyskał nowe oblicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmiar seryjny.

 

Tak jak piszecie, masa ma znaczenie, a w przypadku XV profil opony też pewnie jest inny niż w OBK.

 

Po przesiadce na P7 różnica jest kolosalna - oczywiście przy bardziej agresywnej jeździe.

W znajome zakręty mogę wjeżdżać dużo szybciej niż na Geolandarach i samochód prowadzi się jak po sznurku, bez najmniejszych oznak utraty przyczepności, "przeskakiwania' tylnej osi czy przeginania się opony. Przy niższych prędkościach w tych samych zakrętach na Geolandarach było już krytycznie. Także na mokrym w porównaniu do poprzednich jest super. Odczucia przy szybkich manewrach na autostradzie są o wiele mniej "gumowe". Mimo wysokiego zawieszenia odczucia przesunęły się zdecydowanie w kierunku tego, co oferował mój poprzedni model Legacy. Przy gwałtownym hamowaniu nie ma najmniejszych oznak myszkowania i subiektywne wrażenie jest takie, że samochód mniej "nurkuje".

 

Jedyna wada, jaką zauważyłem w stosunku do Geolandarów, to pewien spadek komfortu, najbardziej odczuwalny wczesną wiosną, gdy było chłodno. No ale wiadomo, coś za coś. Jak porównywałem organoleptycznie obie opony (nie założone na felgi), to po stosunkowo lekkim nacisku na bieżnik z góry na stojącą oponę, Geolandary zaczynały się mocno uginać - boki i bieżnik błyskawicznie traciły swój kształt. Ta sama operacja w P7 nie wywierała na tej oponie najmniejszego odkształcenia. Co więcej opierając się na niej 100 % masy mojego wątłego ciała (76 kilo) Pirelli też się nie odkształcała. W takich samych warunkach Geolandary były już bardzo bardzo mocno odkształcone. Te opony są po prostu bardzo, bardzo miękkie.

Edytowane przez spawalniczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia jestem posiadaczem OTBCK CVT po przesiadce z For SBD 2008 jestem zachwycony. Wg mojej oceny w jeździe nie ustępuje A6, a A4 wypada przy OBCK mizernie - poza mocą silników (tu niestety mocy trochę mało). Opony do kitu - piszczą strasznie. Czy ktoś wie jak ,,sparować " telefon nokia e71 z zestawem głośnomówiącym ? jakoś nie daję rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez BT - udało mi się po x- próbach huurrrra. Klucz do sukcesu to zatrzymać samochód :biglol:. W czasie jazdy chyba się nie da.

 

Pytanie za 100 pkt. Czy jest taka marka, która montując kamerę cofania nie dokłada czujników z sygnałem dźwiękowym....................................................................................jest ..............SUBARU OTBC :). Taki mały ofik . Kiedyś pytałem na forum co wybrać OBC czy Forester 2010- teraz nie mam wątpliwości

Edytowane przez rutek111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

która montując kamerę cofania nie dokłada czujników z sygnałem dźwiękowym

 

a po co Ci czujniki jak masz kamerę ? Podwajanie systemów tylko podnosi koszty.

Kamera jest po to aby kierowca widzial.

Czujniki sa po to by auto samo zahamowalo.

 

Jesli o bezpieczenstwo chodzi koszta sie nie licza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...