Adam12 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Haubi a skąd Ty masz takie rewelacje? Z tego co pytałem fachowców w SBD z CVT są dokładnie takie same bebechy na w MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 tak ale kolega pisal, ze mial OBK MY10. W 2012 weszlo nowe Turbo od Mitsubishi, ktore daje max moment od 1600 u/min. ktos kiedys wstawial linka w ktorym wymieniono zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 tak a soft z FHI zmienił to na ok. 2.000. Wątpię ( a wręcz jestem pewien ), że zmiana turbo na innej firmy ma minimalny wpływ na poziom hałasu wewnątrz auta. Po prostu lepiej je wyciszyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Software sie nie zmienilo od konca 2010. Co do wyciszenia to bym sie bardzo ucieszyl bo mam wrazenie, ze bardzo na tym sobie zaoszczedzili. Boxer ma zalety ale porzadne wycisznie rowniez aerodynamicznie (halas od szyby i z nadkola) to byloby super auto. Nie moge uwierzyc by to zmienili ... Szyba jest naklejona bez uszczelki a to powoduje halas przy wyzszych predkosciach. Z nadkoli tez bardzo czuc/slychac po jakim asfalcie sie jezdzi Edytowane 23 Lipca 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Software sie nie zmienilo od konca 2010. może w Niemczech oszczędzają . Ja mam wgraną chyba trzecią wersję i różnice są wyczuwalne bardzo wyraźnie. Ostatnia aktualizacja dotyczyła głównie kalibracji silnika i dopalania DPF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 a to nie wiem bo ja troche przespalem i wgralem dopiero na poczatku 2012. Od tego czasu co do silnika i ukladu napedowego nie mam uwag. silnik z BG DOC chodzi prawie jak benzyna czasami zaklekocze ale to idzie pod TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Jak się wam zachowują opony? Chodzi o fabrycznie montowane geolandary? Szczególnie w zakrętach. W tym co ja jeżdżę są wyraźnie głośnie w zakrętach. Co ciekawe ten sam model opony w XV w zakrętach jest cichy. Na pewno będzie miała w tym udział masa auta, ale jestem ciekaw Waszych obserwacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 O Geo napisano już całe strony. Opona zgodnie z z nazwą do "wszystkiego" i do niczego. Jak na wielosezonówkę to pewnie całkiem niezła ale do większych prędkości to się średnio nadaje. Jak popada to już lekki dramat. XV w zakrętach jest cichy. Może XV wolniej robi te same zakręty ? Geo piszczą od zawsze Zwłaszcza jak jest ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 No własnie, zdecydowanie szybciej i nie ma najmniejszego problemu z dźwiękiem czy przyczepnością. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 O Geo napisano już całe strony. Opona zgodnie z z nazwą do "wszystkiego" i do niczego. Jak na wielosezonówkę to pewnie całkiem niezła ale do większych prędkości to się średnio nadaje. Jak popada to już lekki dramat. Podpisuję się pod powyższym. Zmieniłem opony na Pirelli P7 i OBK zyskał nowe oblicze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 jakie wersje wstawiają do XV? G95A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 G95 , dokladnie takie same. Mysle, ze tutaj masa ma najwiekszy wplyw. Choc w forkach tez narzekali. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) Prawdopodobnie tak jest. Pirelli P7 w jakim rozmiarze ? Seria 225/60//17? Ja rozważam przejście na 235/55/17. Edytowane 29 Lipca 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 (edytowane) Rozmiar seryjny. Tak jak piszecie, masa ma znaczenie, a w przypadku XV profil opony też pewnie jest inny niż w OBK. Po przesiadce na P7 różnica jest kolosalna - oczywiście przy bardziej agresywnej jeździe. W znajome zakręty mogę wjeżdżać dużo szybciej niż na Geolandarach i samochód prowadzi się jak po sznurku, bez najmniejszych oznak utraty przyczepności, "przeskakiwania' tylnej osi czy przeginania się opony. Przy niższych prędkościach w tych samych zakrętach na Geolandarach było już krytycznie. Także na mokrym w porównaniu do poprzednich jest super. Odczucia przy szybkich manewrach na autostradzie są o wiele mniej "gumowe". Mimo wysokiego zawieszenia odczucia przesunęły się zdecydowanie w kierunku tego, co oferował mój poprzedni model Legacy. Przy gwałtownym hamowaniu nie ma najmniejszych oznak myszkowania i subiektywne wrażenie jest takie, że samochód mniej "nurkuje". Jedyna wada, jaką zauważyłem w stosunku do Geolandarów, to pewien spadek komfortu, najbardziej odczuwalny wczesną wiosną, gdy było chłodno. No ale wiadomo, coś za coś. Jak porównywałem organoleptycznie obie opony (nie założone na felgi), to po stosunkowo lekkim nacisku na bieżnik z góry na stojącą oponę, Geolandary zaczynały się mocno uginać - boki i bieżnik błyskawicznie traciły swój kształt. Ta sama operacja w P7 nie wywierała na tej oponie najmniejszego odkształcenia. Co więcej opierając się na niej 100 % masy mojego wątłego ciała (76 kilo) Pirelli też się nie odkształcała. W takich samych warunkach Geolandary były już bardzo bardzo mocno odkształcone. Te opony są po prostu bardzo, bardzo miękkie. Edytowane 29 Lipca 2013 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 225 /55 /17 XV Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Te opony są po prostu bardzo, bardzo miękkie. Taka cecha wielosezonówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Od tygodnia jestem posiadaczem OTBCK CVT po przesiadce z For SBD 2008 jestem zachwycony. Wg mojej oceny w jeździe nie ustępuje A6, a A4 wypada przy OBCK mizernie - poza mocą silników (tu niestety mocy trochę mało). Opony do kitu - piszczą strasznie. Czy ktoś wie jak ,,sparować " telefon nokia e71 z zestawem głośnomówiącym ? jakoś nie daję rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Czy ktoś wie jak ,,sparować " telefon nokia e71 z zestawem głośnomówiącym ? przez BT? Jeśli tak to domyślne hasło jest 1212. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 (edytowane) przez BT - udało mi się po x- próbach huurrrra. Klucz do sukcesu to zatrzymać samochód . W czasie jazdy chyba się nie da. Pytanie za 100 pkt. Czy jest taka marka, która montując kamerę cofania nie dokłada czujników z sygnałem dźwiękowym....................................................................................jest ..............SUBARU OTBC . Taki mały ofik . Kiedyś pytałem na forum co wybrać OBC czy Forester 2010- teraz nie mam wątpliwości Edytowane 31 Lipca 2013 przez rutek111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 ze co Forester ? 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 która montując kamerę cofania nie dokłada czujników z sygnałem dźwiękowym a po co Ci czujniki jak masz kamerę ? Podwajanie systemów tylko podnosi koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 która montując kamerę cofania nie dokłada czujników z sygnałem dźwiękowym a po co Ci czujniki jak masz kamerę ? Podwajanie systemów tylko podnosi koszty. Kamera jest po to aby kierowca widzial. Czujniki sa po to by auto samo zahamowalo. Jesli o bezpieczenstwo chodzi koszta sie nie licza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Czujniki hamują samochód? Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) w Volvo i MB owszem ale podejzewam ze przy predkosciach < 5 km/h (parkingowych) systemy nie dzialaja i jak to tylko jak auto jedzie do przodu. Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ale to chyba z asystentem parkowania, ale to już inna bajka. Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się