MaciekGT Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) Na letnich felgach będzie czad bo dojdzie jeszcze 13mm większego odstawienia na stronę, w sumie będzie po 33mm na koło! A już za 10 lat powiem Wam czy padły mi łożyska... ;-))) PS. Już zauważyłem jeden plus szerszego rozstawu kół - lżej się przejeżdża wysepki zwalniające, które szerokością są dostosowane do autobusów. Praktycznie najeżdżam na same krawędzie/skosy... Edytowane 15 Lutego 2014 przez MaciekGT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Jak byś fotę zrobił od przodu z oddalenia i z kucek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Ja też do poprzedniego auta zakładałem dystanse 22mm na stronę , ale z innego powodu mianowicie 18-stki wchodziły bez problemu a nowe 19-stki miały inne ET i haczyły o zaciski . Różnica w wyglądzie jest naprawdę znaczna na plus oczywiście tak samo jak w tym przypadku , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Po dwóch dniach jeżdżenia widzę dwie zasadnicze różnice po montażu dystansów: 1. kierownica szybciej przenosi ruchy na koła - układ kierowniczy jakby stał się bardziej wrażliwy 2. zawieszenie mocniej reaguje na nierówności terenu - bardziej wyczuwa się podłoże Pewnie nie jest to zbyt odkrywcze ale dla myślących czy pójść moją drogą zawsze to jakaś informacja. Ze swojego doświadczenia dodam jeszcze że znacznie szybcie odczuwa sie niedoważenie kół - po prostu od razu zaczyna drzęc kierownica jak koło wymaga wyważenia. A tak ogólnie to oko mi sie cieszy za każdym razem jak podchodzę do mojego kombiaka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 A tak ogólnie to oko mi sie cieszy i to jest najważniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 A tak ogólnie to oko mi sie cieszy i to jest najważniejsze Chciałeś powiedzieć bezcenne, za wszystko inne zapłacisz kartą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 może tak być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 to dlatego, ze wieksza jest masa nieresorowana i dlatego wieksz "bice" w razie zlego wywazenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 to dlatego, ze wieksza jest masa nieresorowana i dlatego wieksz "bice" w razie zlego wywazenia. Ja bym bardziej obstawiał na większy moment siły bo działający po dłuższym ramieniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) a to ramie sie zwiekszylo ? Os obrotu sie nie zmienila ramie raczej tez nie (od osi obrotu) . No moze 1,5 cm odleglosc od osi auta. Masa sie zwiekszyla bo na piaste dystans przykreciles a on pewnie i z 2 kg wazy. Moze to i summa tych 2 czynnikow bo wieksza masa i odleglosc (ramie) od osi auta. Pojezdzij po dziurach w terenie to moze byc calkiem inne wybieranie nierownosci. Edytowane 20 Lutego 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) dolny wachacz to ramię ugięcia zawieszenia, jeśli koło jest wystawoine o 2 cm na zewnątrz to się zwiększa ramię siły działającej... bardziej nerwowo reaguje koło na nierówności. Tzn ja to czuję, żona już nie.. PS. A dystanse są z jakiegoś lekkiego stopu, więc chyba w sumie nie ważyły nawet 2 kg. Edytowane 20 Lutego 2014 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 z tym sie na 100 % zgadzam .... dokladnie to tez napisalem mi chodzilo na samym poczatku o mozliwe trudnosci z wywazeniem calego systemu jezeli kolo ma troche "bicia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak byś fotę zrobił od przodu z oddalenia i z kucek. Zrobiłem trochę fotek i dwa filmiki, może to pomoże ocenić wpływ dystansów na wygląd auta.. http://youtu.be/GkXytpxNhHg Po dwóch dniach jeżdżenia widzę dwie zasadnicze różnice po montażu dystansów: 1. kierownica szybciej przenosi ruchy na koła - układ kierowniczy jakby stał się bardziej wrażliwy 2. zawieszenie mocniej reaguje na nierówności terenu - bardziej wyczuwa się podłoże Pewnie nie jest to zbyt odkrywcze ale dla myślących czy pójść moją drogą zawsze to jakaś informacja. Ze swojego doświadczenia dodam jeszcze że znacznie szybcie odczuwa sie niedoważenie kół - po prostu od razu zaczyna drzęc kierownica jak koło wymaga wyważenia. A tak ogólnie to oko mi sie cieszy za każdym razem jak podchodzę do mojego kombiaka.... Niestety ale jest jeden problem, ktory dzisiaj napotkałem.. Ponieważ mam letnie felgi bez opon, chcialem przed montażem nowych gum sprawdzić czy tak jak felgi oryginalne, rownież i Momo da się zamontować. Jak wiecie dystanse są przykręcane do oryginalnych szpilek a ten wystają jakieś 4-5mm ponad płaszczyznę, co wymaga luzu na felgach. Niestety okazuje się że Momo nie posiadają wyżłobień pomiedzy gniazdami śrub, a w każdym razie są one zbyt małe. Jak zobaczycie na zdjęciu, pierścień centrujący jest bardzo gruby i brakuje miejsca na połowę śruby na głębokość 5mm. Niestety muszę ten element podfrezować.. Dla wątpiących od razu wyjaśniam że nie ma to żadnego wpływu na sztywność felgi, gadałem z kilkoma specami od felg i sportu samochodowego więc mam absolutną pewność że robię dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Kolego, z całym szacunkiem, ale: przeczytałem Twoje uwagi, obejrzałem fotki i flmiki i ni chuchu nie kapuję po co złożyłeś te dystanse (w przeciwieństwie do wydechu ) ; - wizualnie trudno to wychwycić, ale jeśli się już bardzo skupić to może ... ? może - na zakrętach OK, pewnie byś wygrał z wersją fabryczną na Nurburgring, ale przecież na co dzień jeździmy po W-wie/Łodzi/W-wiu .. Żeby nie było: ja dobrze znam przydatność dystansów bo jeżdżę quadami "ośkami" - tu są one niezbędne przy większości modeli, żeby się nie wy...ć zbyt łatwo na bok. Przy OBK to raczej mało prawdopodobne. Choć muszę ze wstydem przyznać, że dokonałem tego wyczynu Foresterem - może przez brak dystansów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 No kolego, pozostaje mi wspolczuć problemów ze wzrokową oceną różnic.. Ale oczywiście do niczego nie namawiam i dystrybutorem firmy Sparco nie jestem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacobson Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Wydech super, zupełnie inaczej auto wygląda. Nie wiem dlaczego w nowej wersji odeszli od podwójnego i widocznego wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wygląda elegancko. Bo np jeep na dystansach wygląda pokracznie... za to na felgach z et -21 i odpowiednio dużym balonie już pokracznie nie wygląda. W ibk fajnie to wyszło może się skuszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Na letnich felgach będzie czad bo dojdzie jeszcze 13mm większego odstawienia na stronę, w sumie będzie po 33mm na koło! (...) bedzie overkill, juz teraz, przy +20mm, jest na granicy estetyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jak to stwierdził eddie jest overkill ale mnie to nie przeszkadza. Generalnie to chyba ukończyłem swoje dzięło jeśli chodzi o wygląd auta. Ponieważ o tym był ten wątek wiec i tu zamieszczam podsumowanie filmowe w postaci urzekajacego klipu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Efekt całościowy bardzo spójny. Pas boczny i akurat te felgi to nie moja bajka (ja bym wolał jakieś ciemniejsze 18"), ale razem dobrze wyglądają. Za to wydech, grill i halogeny są super. Dzięki za inspirację, chyba też spróbuje z grillem i halogenami. Próbował ktoś samodzielnie ogarnąć takie coś np. plasti dipem? (mam chęć zrobić coś zupełnie sam :-) Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez serweryn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) Dopiero co sprawdziłem w necie jak działa ten PlastiDip... Pewnie bym sam spróbował bo wyglada to na dość łatwe w obróbce a przede wszystkim gumowata powłoka daje się łatwo usunąć.. Na youtube jest tego trochę.... Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Maciek GT - dziś widziałem Twojego OBK - fajnie wygląda, zwłaszcza szerszy rozstaw kół robi wrażenie. Gratuluję modów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Maciek GT - dziś widziałem Twojego OBK - fajnie wygląda, zwłaszcza szerszy rozstaw kół robi wrażenie.Gratuluję modów.A gdzie tym razem mnie napotkałeś? Bo dzisiaj to prawie cały dzień w Hilltonie spędziłem na szkoleniu...Z tymi kołami to miałem obawy czy nie bede musiał zdjąć dystansów bo mi kierownica drżała, na szczęście okazało sie ze drgania są od zużytych tarcz wiec po ich wymianie dalej cieszę sie wyglądem. Chodzi mi jeszcze pomysł oklejenia lusterek tą sama grafitową folią co pas, ale nie wiem czy nie było by to zbyt dużo?... Edytowane 29 Maja 2014 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 A gdzie tym razem mnie napotkałeś? Bo dzisiaj to prawie cały dzień w Hilltonie spędziłem na szkoleniu... Właśnie tam Chodzi mi jeszcze pomysł oklejenia lusterek tą sama grafitową folią co pas, ale nie wiem czy nie było by to zbyt dużo?... Możesz spróbować - zawsze można folię ściągnąć, koszt niewielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooffy Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Sprawdzasz czasem PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się