KamilP Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 3 wersja zdecydowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Widzieliście, że w wersji USA tylna blenda jest w kolorze nadwozia? Jak dla mnie wygląda to lepiej niż chromowana. Myślałem, żeby zrobić ją na czarno, taką samą folią jak grill i dół drzwi, ale na wizualizacja wygląda to słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Jak blenda to i wszystkie napisy na klapie.. generalnie z chromu przechodzisz wtedy konsekwentnie na czarny mat. Jak dla mnie to zbyt daleko idąca zmiana, odrobina luksusu w postaci chromu jest dla mnie OK! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) Widzieliście, że w wersji USA tylna blenda jest w kolorze nadwozia? Jak dla mnie wygląda to lepiej niż chromowana. Myślałem, żeby zrobić ją na czarno, taką samą folią jak grill i dół drzwi, ale na wizualizacja wygląda to słabo. IMHO trochę by mi to zajeżdżało Polonezem Caro gdzie pierwotnie chromowane ramki drzwi lakierowano na czarny mat aby było bardziej współcześnie Ja bym nie szedł w tym kierunku... Żeby auto wyglądało spójnie musiałbyś wyeliminować wszystkie chromy - embletamy, ramki wokół okien i grilla - dużo roboty, a efekt dyskusyjny. Przy białej budzie wystarczy przyciemnieć okna, felgi, grill i będzie super efekt, a jak słusznie zauważa MaciekGT odrobina luksusu w postaci chromu nie zaszkodzi Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOLO Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Dla mnie bez chromowanej bleny wygląda jakby w myjni nie do końca go spłukali po myciu pianą. Jeśli chodzi dół drzwi wybrałbym wariant 2 lub całkowicie bez napisów? Czy wewnątrz też chcesz działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Może faktycznie macie rację, co do tej tylnej listwy. Zostawiam odrobinę luksusu SOLO - nie planowałem zmieniać niczego w środku. Tymczasem grill został oklejony - folia czarny mat. Oklejanie nie jest proste, bo dostęp do najgłębiej położonych części jest bardzo utrudniony. Człowiek, który to robił gimnastykował się kilka godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Widzieliście, że w wersji USA tylna blenda jest w kolorze nadwozia? Jak dla mnie wygląda to lepiej niż chromowana. Myślałem, żeby zrobić ją na czarno, taką samą folią jak grill i dół drzwi, ale na wizualizacja wygląda to słabo. dla mnie osobiscie bez tej blyszczacej blendy jest znacznie lepiej (...) Żeby auto wyglądało spójnie musiałbyś wyeliminować wszystkie chromy - embletamy, ramki wokół okien i grilla te chromy / obramowania sia cieniutkie i wygladaja subtelnie, natomiast ta grubasna blenda na klapie nie pasuje do niczego, imho Może faktycznie macie rację, co do tej tylnej listwy. Zostawiam odrobinę luksusu SOLO - nie planowałem zmieniać niczego w środku. Tymczasem grill został oklejony - folia czarny mat. Oklejanie nie jest proste, bo dostęp do najgłębiej położonych części jest bardzo utrudniony. Człowiek, który to robił gimnastykował się kilka godzin. BARDZO fajny efekt, gratuluje! teraz pozostaje pozbyc sie tej blendy z tylu (z tych samych powodow co zmieniales wyglad grill'a) i bedzie kozacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) Tymczasem grill został oklejony - folia czarny mat. Oklejanie nie jest proste, bo dostęp do najgłębiej położonych części jest bardzo utrudniony. Człowiek, który to robił gimnastykował się kilka godzin. No i gratulacje!!! Ja też tak zrobię choć moje symulacje były kulawe to ten typ był dla mnie nr.1 - teraz nie mam już w ogóle wątpliwości. BTW - patrząc na ten piękny nowy przód... czy ktoś zmienił swoje żarówki postojowe na takie które współgrają kolorem do ksenonów?... zakupiłem już trzeci komplet i tylko kasa idzie w błoto... albo pseudo ksenony świeca na zółto albo diodowe cudeńska świecą na niebiesko albo tak słabo że krew mnie zalewa ze złości że takie coś w ogóle jest w sprzedaży... Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Tymczasem grill został oklejony - folia czarny mat. Gratulacje - wygląda zacnie Ogólnie biała perła to jednak najładniejszy kolor dla tej generacji Outbacka (sam mam szary ) te chromy / obramowania sia cieniutkie i wygladaja subtelnie, natomiast ta grubasna blenda na klapie nie pasuje do niczego, imho Nad gustami się nie dyskutuje - IMHO przy białej budzie i tak jakoś strasznie nie bije po oczach więc ja bym z tym elementem akurat nie kombinował. czy ktoś zmienił swoje żarówki postojowe na takie które współgrają kolorem do ksenonów? Ja zmieniałem. W ledowe się nie pchałem bo nie mają homologacji europejskiej, a czeka mnie wyjazd przez kawałek Europy więc wolę nie ryzykować. Kupiłem OSRAM Cool Blue Intense, sugerując się wysoką temperaturą barwową i zaufaniem do marki (w przeciwieństwie do np. Philipsów): Założyłem i jestem zadowolony. Sama żarówka świeci praktycznie tak jak xenon obok, ale na odbłyśniku barwa jest jednak odrobinkę zażółcona. Na pierwszy rzut oka nie ma jednak dużej różnicy - a na pewno jest o niebo lepiej od standardowych żółtych W5W, a i nie tak niebiesko jak często widzi się w ledach. Koszt ok. 20 zł za komplet. Mam też wymienione oświetlenie tablicy - tu wygląda to jeszcze lepiej i nie ma wioski, że to LEDy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) a jak grill wygladal przed? do oklejania musiales demomtowac czy facet okleil na aucie? Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 zakupiłem już trzeci komplet i tylko kasa idzie w błoto. Troche off top ale... dlaczego trzeci komplet ? jakaś epidemia ? Pytam bo u mnie w jeden dzień padło praktycznie całe oświetlenie postojowe, 5 żarówek spalonych mimo, że nie było widać, że są spalone. Trochę to dziwne. Oczywiście, jak zwykle w ASO powiedzieli: "przecieć to normalne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dzięki Panowie za uznanie, cieszę się, że Wam się podoba. Wizualizacje, wizualizacjami, ale dopiero jak coś się widzi na żywo, można ostatecznie powiedzieć, czy jest ok. Teraz kolej na boki. I jeszcze drażnią mnie te wyłupiaste otoczki wokół świateł przeciwmgielnych. Zastanawiam się, czy można je jakoś optycznie zmniejszyć? Ogólnie biała perła to jednak najładniejszy kolor dla tej generacji Outbacka Też do tego doszedłem , ale dopiero jak zobaczyłem na żywo, planując zakup OBK początkowo w ogóle nie brałem tego koloru pod uwagę. ... czy ktoś zmienił swoje żarówki postojowe na takie które współgrają kolorem do ksenonów?... Zmieniałem w Foresterze na philips blue vision. Świeciły pięknie, tylko niestety bardzo szybko padły. Ze względu na to, że wymiana w foresterze jest upierdliwa, wróciłem do normalnych. a jak grill wygladal przed? Tak: do oklejania musiales demomtowac czy facet okleil na aucie? Demontowałem, to prosta czynność. Widząc ile gimnastyki wymagało oklejenie na stole, nie wyobrażam sobie tej racy na samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (edytowane) zakupiłem już trzeci komplet i tylko kasa idzie w błoto. Troche off top ale... dlaczego trzeci komplet ? jakaś epidemia ? Pytam bo u mnie w jeden dzień padło praktycznie całe oświetlenie postojowe, 5 żarówek spalonych mimo, że nie było widać, że są spalone. Trochę to dziwne. Oczywiście, jak zwykle w ASO powiedzieli: "przecieć to normalne". Czytasz jak Twój imiennik Miauczyński w filmie Nic śmiesznego... (Las - jaki las? - Las krzyży.. ). Żarówki zmieniam bo szukam barwy pasującej do ksenonów... Tych Osram'ów jeszcze nie próbowałem bo oszukałem się na PHILIPS BlueVision ultra Xenon ultimate effect! tyle cytatów, a niebieski kolor żarówek daje tylko ultra dupny effect! Dzisiejsza sobota spędzona pracowicie przy Subaru... Najpierw pochwalę się nowymi kołami... Po niepewnościach związanych z tzw. homologacją na model, znalazłem w końcu człowieka który umiał to należycie sprawdzić. Otóz felga o średnicy 17 cali, szerokości 7,5 cala i ET35 ma homologacje ale z oponą 225/60/17 (czyli fabryczną). I tak właśnie zdecydowałem sie na zakup felg włoskiej firmy MOMO Reds DRONE.. Zamontowałem też dzisiaj wkładkę filtra powietrza K@N, i muszę powiedzieć że mam subiektywne wrażenie że lepiej wkręca się na obroty - czuć to nawet na postoju, przegazówka znacznie sprawniejsza niż z papierem. Wkładka to koszt ok.200zł - do wymiany potrzeba śrubokręt i ok.20 minut czasu. Zdemontować trzeba oczywiście dolot *ten płaski" ale i też ten z czujnikiem żeby cofną tylną część puszki (wystarczy poluzować opaskę i zdjąć rurę). efekt końcowy jest oczywiście prawie niewidoczny Przy okazji wymiany filtra przetestowałem wszystkie żarówki jakie zakupiłem w miejsce postojówek W5W. Jak widać oprócz fabryki miałem Philipsy, ledy z Norauto i najtańsze ledy (te w srebnym kołnierzu - zresztą najlepsze choc nie idealne). Sprawdzę jeszcze te nowe OSRAMY.. Postojówki jak świecą widać na fotkach, po kolei ich montażu: seryjne, Philipsy (dypnyj efekt), 5-cio ledy (wiejski efekt), i super led z Allegro za 3,5zł (mam je zamontowane) Mam jeszcze fotki seryjnego wydechu z wczorajszej wizyty w firmie El-tec, ale to chyba nie w tym wątku...? Edytowane 20 Kwietnia 2013 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 (...) jeszcze drażnią mnie te wyłupiaste otoczki wokół świateł przeciwmgielnych. Zastanawiam się, czy można je jakoś optycznie zmniejszyć? to proste: pomalowac / okleic na czarno... imho sa spoko - wersje US-spec to dopiero maja paskudne otoczki ale tak naprawde halogeny dopiero w wersji poliftowej sa kozackie MaciekGT, calkiem ladny wzor felgi, tylko ze akurat w tym kolorze wydaja sie malawe, OBK az sie prosi o R-18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 MaciekGT, calkiem ladny wzor felgi, tylko ze akurat w tym kolorze wydaja sie malawe, OBK az sie prosi o R-18 Słuszna racja ale przyjemność z 18' i nowymi oponami wyszła by koszmarnie drogo... za tą kasę zrobię wydech i oklejanie. Pocieszam się że fotki trochę przekłamują bo opony zlewają się na nich z cieniem wnęk na koła, na żywo aż takiego wrażenia nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czytasz jak Twój imiennik Miauczyński w filmie Nic śmiesznego... (Las - jaki las? - Las krzyży.. ). Żarówki zmieniam bo szukam barwy pasującej do ksenonów... nie sądziłem, że "kolor" żaróweczek może być tak ważny Ten k&n jest "suchy" czy "mokry" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Wszystko się liczy co jest widoczne!.. Filtr oczywiście jest "mokry", za rozsądna cenę kupiłem go w firmie rsautoczesci.pl - nawet taniej niż na Allegro i to razem z zestawem do czyszczenia i nasączania!, trzeba zawsze sprawdzać w necie ceny. Numer katalogowy wg K@N to - 33-2304 Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 pełna zgoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGT Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) A propos zamalowania srebrnych ramek halogenów p.mgielnych... wygląda to fajnie a z przeróbką grila będzie chyba jeszcze fajniej?.. A teraz wariacje nt pasa... 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Co sądzicie, które najlepiej wygląda? A może jakies dalsze propozycje (dla chętnych do zabawy fota nr.1) Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez MaciekGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Dla mnie 7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 IMHO żadna Wiem, że się napaliłeś, ale te paski wyglądają naprawdę źle. Poza tym napisy są zrobione po lamersku, trącą wręcz profanacją marki - logo Subaru (plejady) to sześć gwiazd symbolizujących sześć przedsiębiorstw połączonych w latach 50. w koncern Fuji Heavy Industries. A na wizualizacjach są 4 Do tego napisy Subaru i Outback są jakimiś dziwnymi czcionkami. Grill i obudowy halogenów - rzecz gustu. Przy białej budzie bym przyciemniał, przy beżu to wg mnie trochę nie pasuje. Ten kolor nie za bardzo się wg mnie nadaje do takich przeróbek. Wołałbym już chyba wypruć sobie flaki, uzbierać i okleić całe nadwozie matową folią w ciemnym graficie... Ale to Twój samochód, każdy ma inny gust, więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Te 17" w outbacku gubia sie przy bryle auta i wygladaja na 15-16", pasowala by wieksza felga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Te 17" w outbacku gubia sie przy bryle auta i wygladaja na 15-16", pasowala by wieksza felga. Białe napisy na oponach załatwiły by sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 pasowala by wieksza felga Całkiem niedawno w sklepie Subaru była nawet dobra oferta na 18" oryginalne felgi dedykowane do Forka/Outbacka. Problem w tym, że na 18" ciężko dobrać opony - najbardziej zbliżonym zamiennikiem jest 225/55R18, a tu gum tyle co kot napłakał. Lepiej jest w rozmiarach 235/50R18 lub 245/50R18 ale to szersze kapcie więc nie wiadomo jak wpłynęłoby na zachowanie auta na drodze.... Według mnie te felgi co wybrał MaciekGT nie są złe, na wcześniejszych zdjęciach prezentują dużo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 homologacja jest na 235/45/18 .... a najbliżej seryjnego rozmiaru ( najmniejsza różnica ) to raczej jest 235/50/18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się