spontan23 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam, zdecydowałem się na zakup ULTRA SR od STI do mojego WRXa z tym, że nie do końca wiem które numery katalogowe mam zamówić aby amorki pasowały, czy orientuje sie ktoś może, które bęą odpowiednie ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 (edytowane) chyba to takie tył KYB321004 KYB321005 Przód KYB321002 KYB321003 PS powinieneś napisać jaki to WRX ,chodzi o rok z tego co można się dopatrzeć to 04 Edytowane 27 Marca 2013 przez Grzesiek79 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 http://www.kyb-europ...k-version-a.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spontan23 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 chyba to takie tył KYB321004 KYB321005 Przód KYB321002 KYB321003 PS powinieneś napisać jaki to WRX ,chodzi o rok z tego co można się dopatrzeć to 04 Tak to jest WRX 2004 rok. http://www.kyb-europ...k-version-a.pdf Według katalogu wychodzi na to, że ULTRA SR dedykowane do STI nie są wskazane dla WRXa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Na pewno kilka osób zakładało do WRX takie ,jeszcze sprężyny od STI i będzie dobrze ,bo pewnie się dal Jak co to może będę miał takie sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spontan23 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Okej, czyli zamawiam te numery katalogowe tych ULTRA SR:) Dziękuje za pomoc W sensie, że teraz masz czy za jakiś czas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 W sensie, że teraz masz czy za jakiś czas ? W sumie mam na sti ale muszą mi dojść moje rarytasy i wtedy będą gotowe na sprzedasz moje z STI ,na dniach powinny byś i wtedy moje mogę sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrGS Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Przepraszam, że podpinam się pod temat ale już przeczytałem większość postów, katalog Kayaby i nadal jestem głupi. jakie nr katalogowe są dla amortyzatorów Ultra SR do WRX z 2006 2,5l rozstaw śrub 5x100 - oczywiście przód i tył. A jak ktoś się jeszcze zlituje i powie jakie sprężyny do tego kupić najlepiej nr katalogowy. Oczywiście liczę na wyrozumiałość i nie znęcanie się by nie było, że idę na 100% łatwiznę to czy te będą właściwe; 321007 321006 321005 321004 Z góry serdecznie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Czy ktoś może rozstrzygnąć które Kayaby Ultra SR pasują do WRX-a 2.5 T 06, przód lewy i prawy? Bo mam już tyle sprzecznych info z różnych sklepów i serwisów, że za chwilę oszaleję... :cry: Czy z serii 321002 czy z serii 324032. Please help! Które roczniki były takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 Poszło PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) W jednym sklepie, według katalogu KYB wychodzi, że do mojego WRX-a pasują 324032/3, a tymczasem w innym mi powiedziano, sprawdziwszy po numerze VIN, że 321002/3, bo podobno taki sam jak do STI, na grubej sztycy. A ten sam numer w katalogu KYB mówi, że jednak pasować nie będą... I bądź tu mądry. :krecka_dostal: :krecka_dostal: Dodam, że nie chcę charakterystyki STI, tylko USR dedykowane do WRX-a 06. W katalogu KYB, według VIN wychodzi 324032... Ważne też chyba, żeby przód był w miarę o podobnej charakterystyce co tył? U mnie z tylu są Excel G (przejechane 50 tys. Km). Edytowane 4 Czerwca 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Napisz, albo zadzwoń do Carfita. Mi dobierał do tego samego WRXa, z tym, że ja chciałem te na grubej sztycy od STI i wszystko pięknie pasowało. Możesz też wejść na stronę jego sklepu i tam kupić . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) Już się kontaktowałem. Carfit radzi, żeby wszystkie 4 amory były takie same, wiec skoro z tyłu mam w miarę świeże Excel G, powinienem też takie mieć z przodu... Co sądzicie? No i też nie wiem czy katalog KYB powie prawdę... Masakra jakaś... Po raz kolejny sprawdziłem katalog KYB zgodnie z numerem VIN i pojawiają się numery amortyzatorów, które NA PEWNO nie pasują, bo już wczoraj w GRAFIX-ie próbowali te katalogowe Excel G założyć - są na cienkiej sztycy. Edytowane 4 Czerwca 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Nie wiem jakie Ci zakładali te EXEL G , ale jeśli dedykowane do tego modelu , to będą pasowac , tylko pewnie sie przestraszili w Grafixie że coś jest nie tak , bo osłony są inne , brak odbojników itp. seryjnie w WRXie 2.5 masz amor na upside down , a exel G , nie , w upsisde down odbojnik masz w srodku amora na dole w Exel g u góry i pewnie dlatego nie wiedzieli zo z tym fantem zrobic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Cholera, nie znam się, więc nie do końca wiem, co należy zrobić, żeby te Excel G pasowały... Coś trzeba dokupić?... Decyduję się jedak na oryginały od carfit-a. Edytowane 5 Czerwca 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 A na tyl do 06-07 podchodza ultra sr zarowno od sti jak i wrx? Obojetnie ktore kupie beda ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Carfit niestety nie ma kompletu, wiec już nie wiem jakie amory spasować z tylnymi Excel G... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 E tam, zmien na komplet ultra sr:) Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 E tam, zmien na komplet ultra sr:) Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Gdybym te tylne miał zużyte, to z chęcią bym to zrobił, ale one są naprawdę prawie nowe... Myślałem o regulowanych AGXach, ale nie ma do tego auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal. Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4. Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal. Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4. Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Excel G jest na cienkiej sztycy i w ASO nie chcieli ich założyć. I teraz nie wiem co robić... Skończyły mi się pomysły i nikt nie znalazł jeszcze rozwiązania. No i w końcu, po przewertowaniu kilku tematów na Forum i po konsultacjach z fachowcami, którzy zakładali różne Kayaby do WRX-a, zdecydowałem się na Ultra SR dedykowane do WRX-a 2.5T, na cienkiej sztycy - podobno zbliżone charakterystyką do serii. W przyszłym tygodniu montaż. Dziękuję za wszelkie wskazówki. Edytowane 10 Czerwca 2015 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się