Jump to content

Jakie numery katalogowe KYB ULTRA SR


spontan23
 Share

Recommended Posts

Witam, zdecydowałem się na zakup ULTRA SR od STI do mojego WRXa z tym, że nie do końca wiem które numery katalogowe mam zamówić aby amorki pasowały, czy orientuje sie ktoś może, które bęą odpowiednie ?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

chyba to takie

tył

KYB321004

KYB321005

 

Przód

KYB321002

KYB321003

 

PS powinieneś napisać jaki to WRX ,chodzi o rok

z tego co można się dopatrzeć to 04

Edited by Grzesiek79
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

chyba to takie

tył

KYB321004

KYB321005

 

Przód

KYB321002

KYB321003

 

PS powinieneś napisać jaki to WRX ,chodzi o rok

z tego co można się dopatrzeć to 04

 

Tak to jest WRX 2004 rok.

 

 

 

Według katalogu wychodzi na to, że ULTRA SR dedykowane do STI nie są wskazane dla WRXa...

post-12197-0-31846100-1364469347_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

W sensie, że teraz masz czy za jakiś czas ?

 

W sumie mam :) na sti :) ale muszą mi dojść moje rarytasy i wtedy będą gotowe na sprzedasz moje z STI ,na dniach powinny byś i wtedy moje mogę sprzedać

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam, że podpinam się pod temat ale już przeczytałem większość postów, katalog Kayaby i nadal jestem głupi.

jakie nr katalogowe są dla amortyzatorów Ultra SR do WRX z 2006 2,5l rozstaw śrub 5x100 - oczywiście przód i tył.

A jak ktoś się jeszcze zlituje i powie jakie sprężyny do tego kupić najlepiej nr katalogowy.

Oczywiście liczę na wyrozumiałość i nie znęcanie się :)

by nie było, że idę na 100% łatwiznę to czy te będą właściwe;

 

321007 321006

321005 321004

 

Z góry serdecznie dziękuję

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Czy ktoś może rozstrzygnąć które Kayaby Ultra SR pasują do WRX-a 2.5 T 06, przód lewy i prawy? Bo mam już tyle sprzecznych info z różnych sklepów i serwisów, że za chwilę oszaleję... :cry: :cry: :cry: Czy z serii 321002 czy z serii 324032. Please help! Które roczniki były takie same?

Link to comment
Share on other sites

W jednym sklepie, według katalogu KYB wychodzi, że do mojego WRX-a pasują 324032/3, a tymczasem w innym mi powiedziano, sprawdziwszy po numerze VIN, że 321002/3, bo podobno taki sam jak do STI, na grubej sztycy. A ten sam numer w katalogu KYB mówi, że jednak pasować nie będą... I bądź tu mądry. :wacko::drool::krecka_dostal: :krecka_dostal: :krecka_dostal: :krecka_dostal:

 

Dodam, że nie chcę charakterystyki STI, tylko USR dedykowane do WRX-a 06.

 

W katalogu KYB, według VIN wychodzi 324032... :krecka_dostal:

 

Ważne też chyba, żeby przód był w miarę o podobnej charakterystyce co tył? U mnie z tylu są Excel G (przejechane 50 tys. Km).

Edited by sebachon
Link to comment
Share on other sites

Napisz, albo zadzwoń do Carfita. Mi dobierał do tego samego WRXa, z tym, że ja chciałem te na grubej sztycy od STI i wszystko pięknie pasowało.

Możesz też wejść na stronę jego sklepu i tam kupić :).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Już się kontaktowałem. Carfit radzi, żeby wszystkie 4 amory były takie same, wiec skoro z tyłu mam w miarę świeże Excel G, powinienem też takie mieć z przodu... Co sądzicie? No i też nie wiem czy katalog KYB powie prawdę... Masakra jakaś...

 

 

 

Po raz kolejny sprawdziłem katalog KYB zgodnie z numerem VIN i pojawiają się numery amortyzatorów, które NA PEWNO nie pasują, bo już wczoraj w GRAFIX-ie próbowali te katalogowe Excel G założyć - są na cienkiej sztycy. :angry:

Edited by sebachon
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jakie Ci zakładali te EXEL G , ale jeśli dedykowane do tego modelu , to będą pasowac , tylko pewnie sie przestraszili w Grafixie że coś jest nie tak  :lol: , bo osłony są inne , brak odbojników itp. seryjnie w WRXie 2.5 masz amor na upside down , a exel G , nie , w upsisde down odbojnik masz w srodku amora na dole w Exel g u góry i pewnie dlatego nie wiedzieli zo z tym fantem zrobic :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

:) Cholera, nie znam się, więc nie do końca wiem, co należy zrobić, żeby te Excel G pasowały... Coś trzeba dokupić?... :blush:


 

 

 

Decyduję się jedak na oryginały od carfit-a. :)

Edited by sebachon
Link to comment
Share on other sites

E tam, zmien na komplet ultra sr:)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Gdybym te tylne miał zużyte, to z chęcią bym to zrobił, ale one są naprawdę prawie nowe... Myślałem o regulowanych AGXach, ale nie ma do tego auta...:(
Link to comment
Share on other sites

No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal.

Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4.

Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal

 

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal.

Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4.

Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal

 

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Excel G jest na cienkiej sztycy i w ASO nie chcieli ich założyć. I teraz nie wiem co robić...:( Skończyły mi się pomysły i nikt nie znalazł jeszcze rozwiązania.

No i w końcu, po przewertowaniu kilku tematów na Forum i po konsultacjach z fachowcami, którzy zakładali różne Kayaby do WRX-a, zdecydowałem się na Ultra SR dedykowane do WRX-a 2.5T, na cienkiej sztycy - podobno zbliżone charakterystyką do serii. W przyszłym tygodniu montaż. Dziękuję za wszelkie wskazówki. :bowdown:

Edited by sebachon
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...