Skocz do zawartości

Jakie numery katalogowe KYB ULTRA SR


spontan23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zdecydowałem się na zakup ULTRA SR od STI do mojego WRXa z tym, że nie do końca wiem które numery katalogowe mam zamówić aby amorki pasowały, czy orientuje sie ktoś może, które bęą odpowiednie ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba to takie

tył

KYB321004

KYB321005

 

Przód

KYB321002

KYB321003

 

PS powinieneś napisać jaki to WRX ,chodzi o rok

z tego co można się dopatrzeć to 04

 

Tak to jest WRX 2004 rok.

 

 

 

Według katalogu wychodzi na to, że ULTRA SR dedykowane do STI nie są wskazane dla WRXa...

post-12197-0-31846100-1364469347_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że podpinam się pod temat ale już przeczytałem większość postów, katalog Kayaby i nadal jestem głupi.

jakie nr katalogowe są dla amortyzatorów Ultra SR do WRX z 2006 2,5l rozstaw śrub 5x100 - oczywiście przód i tył.

A jak ktoś się jeszcze zlituje i powie jakie sprężyny do tego kupić najlepiej nr katalogowy.

Oczywiście liczę na wyrozumiałość i nie znęcanie się :)

by nie było, że idę na 100% łatwiznę to czy te będą właściwe;

 

321007 321006

321005 321004

 

Z góry serdecznie dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Czy ktoś może rozstrzygnąć które Kayaby Ultra SR pasują do WRX-a 2.5 T 06, przód lewy i prawy? Bo mam już tyle sprzecznych info z różnych sklepów i serwisów, że za chwilę oszaleję... :cry: :cry: :cry: Czy z serii 321002 czy z serii 324032. Please help! Które roczniki były takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym sklepie, według katalogu KYB wychodzi, że do mojego WRX-a pasują 324032/3, a tymczasem w innym mi powiedziano, sprawdziwszy po numerze VIN, że 321002/3, bo podobno taki sam jak do STI, na grubej sztycy. A ten sam numer w katalogu KYB mówi, że jednak pasować nie będą... I bądź tu mądry. :wacko::drool::krecka_dostal: :krecka_dostal: :krecka_dostal: :krecka_dostal:

 

Dodam, że nie chcę charakterystyki STI, tylko USR dedykowane do WRX-a 06.

 

W katalogu KYB, według VIN wychodzi 324032... :krecka_dostal:

 

Ważne też chyba, żeby przód był w miarę o podobnej charakterystyce co tył? U mnie z tylu są Excel G (przejechane 50 tys. Km).

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się kontaktowałem. Carfit radzi, żeby wszystkie 4 amory były takie same, wiec skoro z tyłu mam w miarę świeże Excel G, powinienem też takie mieć z przodu... Co sądzicie? No i też nie wiem czy katalog KYB powie prawdę... Masakra jakaś...

 

 

 

Po raz kolejny sprawdziłem katalog KYB zgodnie z numerem VIN i pojawiają się numery amortyzatorów, które NA PEWNO nie pasują, bo już wczoraj w GRAFIX-ie próbowali te katalogowe Excel G założyć - są na cienkiej sztycy. :angry:

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie Ci zakładali te EXEL G , ale jeśli dedykowane do tego modelu , to będą pasowac , tylko pewnie sie przestraszili w Grafixie że coś jest nie tak  :lol: , bo osłony są inne , brak odbojników itp. seryjnie w WRXie 2.5 masz amor na upside down , a exel G , nie , w upsisde down odbojnik masz w srodku amora na dole w Exel g u góry i pewnie dlatego nie wiedzieli zo z tym fantem zrobic :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Cholera, nie znam się, więc nie do końca wiem, co należy zrobić, żeby te Excel G pasowały... Coś trzeba dokupić?... :blush:


 

 

 

Decyduję się jedak na oryginały od carfit-a. :)

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, zmien na komplet ultra sr:)

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Gdybym te tylne miał zużyte, to z chęcią bym to zrobił, ale one są naprawdę prawie nowe... Myślałem o regulowanych AGXach, ale nie ma do tego auta...:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal.

Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4.

Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal

 

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda agx, bo tez bym sobie zapodal.

Moj hawk ma przejechane 100000 co prawda w uk ale amory sa od nowosci, wiec ja dylematu nie mam- wymieniam 4.

Bierz chyba excel g, tak jak carfit pisal

 

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Excel G jest na cienkiej sztycy i w ASO nie chcieli ich założyć. I teraz nie wiem co robić...:( Skończyły mi się pomysły i nikt nie znalazł jeszcze rozwiązania.

No i w końcu, po przewertowaniu kilku tematów na Forum i po konsultacjach z fachowcami, którzy zakładali różne Kayaby do WRX-a, zdecydowałem się na Ultra SR dedykowane do WRX-a 2.5T, na cienkiej sztycy - podobno zbliżone charakterystyką do serii. W przyszłym tygodniu montaż. Dziękuję za wszelkie wskazówki. :bowdown:

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...