Jump to content

Stożek czy płaski filtr K&N do GT


Klepa
 Share

Recommended Posts

auto mam od nei dawna teoretycznie serja 218... ale podobno jest cos dłubnięte jak sie łapałem z kumplem co ma mape na 260 to prawie go opier.. no i primo musze schamowć fure a dwa ze myślałm nad tym filtrem co by mu sie lpiej oddychało ale włąsnie sam nie wiem czy skórka warta wyprawki...

Link to comment
Share on other sites

u mnie jest lepsza reakcja na gaz po zamontowaniu filtra, lepiej oddycha. Ja mam filtr w nadkolu wsadzony, zimne powietrze cały czas tylko serwisowanie filtra jest uciążliwe bo żeby się dostać do niego muszę wywalić zderzak a myję go w miarę często, unikam błota żeby go nie zabiło i hamuj brykę :)

Edited by radeklwh
Link to comment
Share on other sites

no trzeba trzeba... bo montowanie pierwszego lepszego dolotu z allegro nie ma sensu... moim zdaniem warto ale są podzielone opinie z tego co widzę.. lecz montaż na pewno nie zaszkodzi

Link to comment
Share on other sites

Seryjna puszka i zwykly, seryjny filtr - wymieniany regularnie, jak sie zabrudzi. Jakos wielu osobom wystarcza do dobrych 300+ KM, wiec raczej sie martwic nie trzeba w (w miare) seryjnym GT

Link to comment
Share on other sites

A ciekawe czy ktoś robił test na hamowni z wkładką, stożkiem , normalnym filtrem na tym samym aucie ?

 

Odpuść sobie stożek. Jak już tak bardzo chcesz mieć filtr sportowy to wkładkę zapodaj :D

 

Ale raczej został bym przy regularnej wymianie nor filtra

Link to comment
Share on other sites

Najprostszą i chyba najlepszą modyfikacją dolotu w GT jeżeli już ktoś chce się za to brać jest wyrzucenie silencera z błotnika i CAI ze spirorury bezpośrednio do seryjnej puszki filtra. Można też dodatkowo wymienić wkładkę ale na suchą np. Green'a bo taka, którą trzeba nasączać też prędzej czy później zabije przepływke.

Miałem tak zrobione w ex turbowannie, trudno powiedzieć czy miało to jakieś wybitne korzyści ale wydawało mi się, że była trochę lepsza reakcja na gaz, minusów żadnych nie zauważyłem.

Edited by PatLove
Link to comment
Share on other sites

Nie warto. Ani stożka ani wkładki poniżej 350 PS.

 

Zanim za to się weźmiesz, sprawdź cenę przepływomierza.

 

oj nie ładnie. Mnie tak nie ostrzegałeś. :)

A tak na poważnie.

Jak montować stożek to tylko profi bez żadnego druciarstwa i koniecznie z z seperatorem ciepłego powietrzna od silnika. Mocy to nie dodaje ale faktycznie jakoś tak mamy lepszą reakcję na gaz. Zwłaszcza z dobrą mapą. No i efekty dźwiękowe super.

Ja mam u siebie założone coś takiego i od trzech lat działa bez problemu:

http://foto.onet.pl/...b1,u.html#m3yb1

Ale dbam o niego jak o rozrusznik serca. Czyszczenie i nawilżanie co 2/3 miesiące.

Edited by Adam12
Link to comment
Share on other sites

Stożek w przypadku subaru ma sens tylko w przypadku gdy idzie się w grubsze moce(350KM i więcej) i pod warunkiem ze wyrzuci sie przeplywke. Trzeba jeszcze oczywiście odizolować dolot od silnika ale to tak jak w każdym innym samochodzie.

Edited by PatLove
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

witam serdecznie :) przepraszam za odświeżanie starego tematu ale przeglądając necik natknąłem się na test gazety JAPANESE PERFORMANCE, w którym różne wkładki były testowane właśnie na: "standard 54-plate Impreza WRX STi 2.0-litre" i przy wkładkach "Do Luck" i "K&N" hamownia wykazała wzrost rzędu 10bhp.. (na filtrze Do-Luck wynik max: 297.7 (12.9 konia nad seryjny filtr) na drugim miejscu K&N +10.4 bhp... Myślicie, że coś w tym może być, czy raczej fikcja dziennikarska na papierze? :)

Link to comment
Share on other sites

A jestes pewien, ze poczujesz te roznice? Nawet jesli jest ona rzeczywista, a nie wynikajaca z bledow pomiary, zmiany warunkow itp.

No ale jak tam kto lubi - w koncu to Twoje pieniadze, wiec jesli tylko poprawi Ci samopoczucie kupowanie flltra za, nie wiem, 200-250zl zamiast za, znow nie wiem, strzelam, 40zl... to dlaczego nie? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...