Klepa Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Czy warto wogóle wstawiać stożek czy wystarczy płaski dobry filtr np K&N?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie warto. Ani stożka ani wkładki poniżej 350 PS. Zanim za to się weźmiesz, sprawdź cenę przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 zostaw serię i nie zawracaj sobie głowy stożkami , chyba że chcesz mieć syf w dolocie i przepływkę do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ja tam na stożku latam i jakoś nic się nie psuje... nic nie wymieniałem itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepa Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 auto mam od nei dawna teoretycznie serja 218... ale podobno jest cos dłubnięte jak sie łapałem z kumplem co ma mape na 260 to prawie go opier.. no i primo musze schamowć fure a dwa ze myślałm nad tym filtrem co by mu sie lpiej oddychało ale włąsnie sam nie wiem czy skórka warta wyprawki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) u mnie jest lepsza reakcja na gaz po zamontowaniu filtra, lepiej oddycha. Ja mam filtr w nadkolu wsadzony, zimne powietrze cały czas tylko serwisowanie filtra jest uciążliwe bo żeby się dostać do niego muszę wywalić zderzak a myję go w miarę często, unikam błota żeby go nie zabiło i hamuj brykę Edytowane 26 Marca 2013 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak jak napisali już wcześniej, daj sobie spokój z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepa Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 no tez tak zrobie chyba... za dobry komplet trzeba łądnych pare stówek zapąłacić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 no trzeba trzeba... bo montowanie pierwszego lepszego dolotu z allegro nie ma sensu... moim zdaniem warto ale są podzielone opinie z tego co widzę.. lecz montaż na pewno nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 a może by tak zostawić seryjną puszke, włożyć jakiegoś k&n i doprowadzić więcej zimnego powietrza? ktoś próbował? jakiś skromny air duct z pod halogena np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Seryjna puszka i zwykly, seryjny filtr - wymieniany regularnie, jak sie zabrudzi. Jakos wielu osobom wystarcza do dobrych 300+ KM, wiec raczej sie martwic nie trzeba w (w miare) seryjnym GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A ciekawe czy ktoś robił test na hamowni z wkładką, stożkiem , normalnym filtrem na tym samym aucie ? Odpuść sobie stożek. Jak już tak bardzo chcesz mieć filtr sportowy to wkładkę zapodaj Ale raczej został bym przy regularnej wymianie nor filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A ciekawe czy ktoś robił test na hamowni z wkładką, stożkiem , normalnym filtrem na tym samym aucie ? na stronie http://www.chojnacki.com.pl/index.php/testy kiedyś były test z różnymi konfiguracjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Najprostszą i chyba najlepszą modyfikacją dolotu w GT jeżeli już ktoś chce się za to brać jest wyrzucenie silencera z błotnika i CAI ze spirorury bezpośrednio do seryjnej puszki filtra. Można też dodatkowo wymienić wkładkę ale na suchą np. Green'a bo taka, którą trzeba nasączać też prędzej czy później zabije przepływke. Miałem tak zrobione w ex turbowannie, trudno powiedzieć czy miało to jakieś wybitne korzyści ale wydawało mi się, że była trochę lepsza reakcja na gaz, minusów żadnych nie zauważyłem. Edytowane 26 Marca 2013 przez PatLove Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ja jak miałem stożek w hondzie (del sol v-tec) to silnik inaczej brzmiał.. stare dobre czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Nie warto. Ani stożka ani wkładki poniżej 350 PS. Zanim za to się weźmiesz, sprawdź cenę przepływomierza. oj nie ładnie. Mnie tak nie ostrzegałeś. A tak na poważnie. Jak montować stożek to tylko profi bez żadnego druciarstwa i koniecznie z z seperatorem ciepłego powietrzna od silnika. Mocy to nie dodaje ale faktycznie jakoś tak mamy lepszą reakcję na gaz. Zwłaszcza z dobrą mapą. No i efekty dźwiękowe super. Ja mam u siebie założone coś takiego i od trzech lat działa bez problemu: http://foto.onet.pl/...b1,u.html#m3yb1 Ale dbam o niego jak o rozrusznik serca. Czyszczenie i nawilżanie co 2/3 miesiące. Edytowane 26 Marca 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ja jak miałem stożek w hondzie (del sol v-tec) to silnik inaczej brzmiał.. stare dobre czasy Seryjna puszka ma zadanie też wyciszyć dolot wiec jak ja wywaliłeś to dźwięk musiał się zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 a w subaru to wiem że chodzi moja całkiem inaczej niż wrx z pakietem prodrive w oryginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Stożek w przypadku subaru ma sens tylko w przypadku gdy idzie się w grubsze moce(350KM i więcej) i pod warunkiem ze wyrzuci sie przeplywke. Trzeba jeszcze oczywiście odizolować dolot od silnika ale to tak jak w każdym innym samochodzie. Edytowane 26 Marca 2013 przez PatLove 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_koszalin Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 witam serdecznie przepraszam za odświeżanie starego tematu ale przeglądając necik natknąłem się na test gazety JAPANESE PERFORMANCE, w którym różne wkładki były testowane właśnie na: "standard 54-plate Impreza WRX STi 2.0-litre" i przy wkładkach "Do Luck" i "K&N" hamownia wykazała wzrost rzędu 10bhp.. (na filtrze Do-Luck wynik max: 297.7 (12.9 konia nad seryjny filtr) na drugim miejscu K&N +10.4 bhp... Myślicie, że coś w tym może być, czy raczej fikcja dziennikarska na papierze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 A jestes pewien, ze poczujesz te roznice? Nawet jesli jest ona rzeczywista, a nie wynikajaca z bledow pomiary, zmiany warunkow itp. No ale jak tam kto lubi - w koncu to Twoje pieniadze, wiec jesli tylko poprawi Ci samopoczucie kupowanie flltra za, nie wiem, 200-250zl zamiast za, znow nie wiem, strzelam, 40zl... to dlaczego nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_koszalin Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 spokojnie Jeżdżę na oem'owksim filtrze ori. Subaru ale zastanawia mnie przyrost rzędu +/- 10 koni... jest to 4 procent przyrost ze względu na sam filtr, coś tak jakoś nie wygląda wiarygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 do subaru są słabe filtry, golfa kup, tam są lepsze, wkładasz taki filtr, magnetyzer, dwie naklejki na klapę i masz lekko licząc 500KM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 A podobno ja sie czepiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Czy warto isc w taka modyfikacje, WRX 2004? Przerobka fabrycznego dolotu o taka oto kratownice: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się