Jump to content

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


Recommended Posts

  • Replies 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Atrapović

Ktoś zdrowo zaszalał. 2xGT40 na odprawie celnej.     

to kup nie wierz gebie - poloz na zebie,  jak to mowia u nas na wsi dokladnie to samo mowiono mi o alfie 159, wiec na zasadzie lamania stereotypow kupilem to cacko w efekcie przeszedlem na

Posted Images

Nowa C klasa. 

 

https://www.carscoops.com/2021/02/2022-mercedes-benz-c-class-heres-everything-you-need-to-know-about-the-sedan-and-estate/

 

Zaraz trzeba bedzie byc ekspertem zeby rozróżnić A od C a C od E.......

 

IMG_8952.thumb.JPG.db7902d394ed8b1e4ba507e8c3c8fddb.JPGIMG_8951.thumb.JPG.9823b608da39bf4549ce3c41fa1cff26.JPGIMG_8949.thumb.JPG.852f20621d11dd581bfd39819aa485da.JPGIMG_8950.thumb.JPG.0c36206d904f87299065c172ec70ff9f.JPG

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, turdziGT napisał:

IMG_8950.thumb.JPG.0c36206d904f87299065c172ec70ff9f.JPG

Pod tą klapką jest dostęp do silnika, jak w Nysie, prawda? :ok:

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Straszy odpust w środku. Świeci się wszystko jak psu..

Ten tablet jest krzywo zamontowany, czy tylko na zdjęciu tak wygląda?

Link to post
Share on other sites

 

Temu to się nudzi. Najpierw spalił Mercedesa, a teraz efektowny wyjazd z salonu.

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Zyzol napisał:

Straszy odpust w środku. Świeci się wszystko jak psu..

Ten tablet jest krzywo zamontowany, czy tylko na zdjęciu tak wygląda?

Chyba juz wole odpust niz bobry BMW........

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, turdziGT napisał:

Chyba juz wole odpust niz bobry BMW........

a ja jednak bobry, bo W206 bedzie mialo tylko 4 cylindry, bez wzgledu na wersje... :(

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, turdziGT napisał:

Chyba juz wole odpust niz bobry BMW........

Ciężki wybór między dżumą a cholerą :biglol:

 

8 godzin temu, Pyzo napisał:

W206 bedzie mialo tylko 4 cylindry, bez wzgledu na wersje... :(

Dobrze, że na FWD nie przeszli ;) 

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, peteres napisał:

Wyciek nowego Lexusa NX, pod linkiem więcej zdjęć:

 

https://autogaleria.pl/lexus-nx-2021

 

Kurka, podoba mi się. Wiadomo, napęd nie taki sam jak w Subaru, ale do lajtowych szutrów pewnie wystarczy. Ciekawe jak z cenami, pewnie tanio nie będzie. 

 

 

BFA30F7B-D393-408B-9D54-2AEF37B43C31.jpeg

7D90F885-EF05-4B6A-929D-3E5D3007F488.jpeg

38D2582B-D328-422F-94B1-93B634D9FE17.jpeg

55D7DD11-4882-434C-8A8F-9DDB7DD47A66.jpeg

Spoko spoko, jednak póki co jeszcze bym brał Formentora :)

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Spoko spoko, jednak póki co jeszcze bym brał Formentora :)

No tak, ale tylko z najmocniejszym silnikiem,  bo ten 1.5 TSi to nie pasuje do Cupry. Zreszta w NX widzę podobieństwa do Formentora, zwłaszcza słupek C i tyle światła 

Edited by peteres
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Spoko spoko, jednak póki co jeszcze bym brał Formentora 

Jeśli mowa o 2.5 to będzie tylko 7000 sztuk więc może nie być potem okazji :)


Co do Lexa to bardzo mi się podoba, ale czekam na silniki bo to dla mnie podstawa. Niestety początkowe plotki o 2.4 benzynie się nie sprawdziły. Teraz poza napędem hybrydowym RAVki mówi się o istniejącym silniki 3.5 V6, ale ja niespecjalnie wierzę aby taki silnik dali w NXie na Europę. 2.4 byłoby idealne i wprowadziło Lexa osiągami w obszar emMek, AMG czy Formentora.

Edited by RoadRunner
nie-ASO :P
Link to post
Share on other sites
17 minut temu, RoadRunner napisał:

Jeśli mowa o 2.5 to będzie tylko 7000 sztuk więc może nie być potem okazji :)

Jeszcze czekam na 6tke w totka :biglol:

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, RoadRunner napisał:

Co do Lexa to bardzo mi się podoba, ale czekam na silniki bo to dla mnie podstawa. Niestety początkowe plotki o 2.4 benzynie się nie sprawdziły.

A co 200t za słaby? ;)

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Jaca68 napisał:

A co 200t za słaby? 

W sumie to nie :) Ale mocno kibicuję aby któryś producent japoński podgryzał zdegenerowany zachód w kategorii mocnych SUVów :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, RoadRunner napisał:

W sumie to nie :) Ale mocno kibicuję aby któryś producent japoński podgryzał zdegenerowany zachód w kategorii mocnych SUVów :)

 

W klasie dużych SUVów nie bardzo mają silniki a jak nawet mają silnik to nie mają odpowiedniej budy. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.02.2021 o 10:28, Pyzo napisał:

a ja jednak bobry, bo W206 bedzie mialo tylko 4 cylindry, bez wzgledu na wersje... :(

Co to za różnica i tak w Bobrach dzięk idzie przez głośniki zresztą za parę lat wszytko bedzie z silnikiem od pralki.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, chojny napisał:

Ktoś zdrowo zaszalał. 2xGT40 na odprawie celnej. 

chyba weszła kolejna transza z Tarczy 5.0 :)

 

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, chojny napisał:

Ktoś zdrowo zaszalał. 2xGT40 na odprawie celnej. 

 

 

153563921_3819250004808641_2346965629651629746_o.jpg

153786446_3819250108141964_6743693390659349482_o.jpg

 @chojny to nie ja jak coś. ja 2xGR, na GT nie ma pesos :D 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...