Jump to content

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


Recommended Posts

34 minuty temu, Tommo napisał:

Ma zakaz wstępu? :huh:

 

 

Nic nie utracił, bo wcale jej jakiejś dużej nigdy nie miał. To jest mit jakich wiele. To nie jest samochód do ciężkiego terenu. Są za ciężkie i za słabe mają silniki. Ale jako wyprawówka do dalekich wypadów spisuje się świetnie. Prosta, wytrzymała konstrukcja, duża ładowność i pojemność kabiny, praktyczny w wielu sytuacjach, słowem typowy wół roboczy. To są jego zalety. 

Nie ma ale nie jest to juz samochód którego połowę naprawisz tyrtylka a druga polowe młotkiem i śrubokrętem.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 7.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Atrapović

to kup nie wierz gebie - poloz na zebie,  jak to mowia u nas na wsi dokladnie to samo mowiono mi o alfie 159, wiec na zasadzie lamania stereotypow kupilem to cacko w efekcie przeszedlem na

Posted Images

8 minut temu, turdziGT napisał:

Nie ma ale nie jest to juz samochód którego połowę naprawisz tyrtylka a druga polowe młotkiem i śrubokrętem.

To prawda. 

Link to post
Share on other sites

Wydaje się, że nastąpiła nieco zmiana klienta docelowego. Do leśnictwa czy kopalni raczej tego sprzedawać już nie będą.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tommo napisał:

Ma zakaz wstępu? :huh:

 

 

Nic nie utracił, bo wcale jej jakiejś dużej nigdy nie miał. To jest mit jakich wiele. To nie jest samochód do ciężkiego terenu. Są za ciężkie i za słabe mają silniki. Ale jako wyprawówka do dalekich wypadów spisuje się świetnie. Prosta, wytrzymała konstrukcja, duża ładowność i pojemność kabiny, praktyczny w wielu sytuacjach, słowem typowy wół roboczy. To są jego zalety. 


 

Mam Land Rovera od prawie 10 lat, przez ten czas byliśmy na niezliczonych spotkaniach offroadowych, wyprawach, wycieczkach i przeprawach, rajdach.... i nie mam siły się spierać.  
 

Masz racje. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
14 minut temu, chojny napisał:

. i nie mam siły się spierać.  

Dobrze powiedziane. 

Dokładnie dlatego nic już nie napisałem. :biglol:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, mechanik napisał:

Dobrze powiedziane. 

Dokładnie dlatego nic już nie napisałem. :biglol:

 

Po tym jak się dowiedziałem, że rama obniża środek ciężkości, może to i lepiej. 

 

Jestem w trakcie budowania terenowej wyprawówki. Celem jest komfort, niezawodność i dobre własności terenowe. Z racji tego, że baza nietypowa jak na nasze warunki, trochę to potrwa ale będę przynajmniej oryginalny :P

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Tommo napisał:

Po tym jak się dowiedziałem, że rama obniża środek ciężkości, może to i lepiej. 

W tym temacie istotne są pojęcia jak środek geometryczny, środek masy, środek ciężkości ciała. 

 

Mylenie tych pojęć prowadzi do nieporozumieia.

 

Edited by mechanik
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Szczerze powiedziawszy to właśnie zacząłem się obawiać o Subaru...

Dokładnie! By podobne pomysły nie przyszły w GK Toyota...

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, KPR napisał:

Dokładnie! By podobne pomysły nie przyszły w GK Toyota...

Ja się nikomu w politykę nie wtrącam, ale spójrzmy obiektywnie ja kto wygląda: mamy w ofercie 4 modele, 2 silniki (jeden pamięta jeszcze moją babcie, a drugi jest przeszczepem na szybko ogarnianym). Dostaliśmy info, że Levorg będzie tylko RHD, nie wiadomo kiedy możemy się spodziewać nowego Outbacka, a Dyrekcja ostatnie miesiące bardzo mało aktywna na TF :D

FXT był hitem sprzedaży w Polsce (jeśli chodzi o Subaru), a teraz go nie ma, więc siłą rzeczy klientów będzie mniej.

Edited by Czarne_Koronkowe
Link to post
Share on other sites

wyjście Subaru jest kwestią czasu i jeśli ktoś myśli inaczej zaklina rzeczywistość :)

Szkoda Mitsu bo jednak taki Outlander to fajne auto.. no i EVO będe trzymały lepiej cenę bo kolejna generacja raczej nie powstanie ;)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Ja się nikomu w politykę nie wtrącam, ale spójrzmy obiektywnie ja kto wygląda: mamy w ofercie 4 modele, 2 silniki (jeden pamięta jeszcze moją babcie, a drugi jest przeszczepem na szybko ogarnianym). Dostaliśmy info, że Levorg będzie tylko RHD, nie wiadomo kiedy możemy się spodziewać nowego Outbacka, a Dyrekcja ostatnie miesiące bardzo mało aktywna na TF :D

FXT był hitem sprzedaży w Polsce (jeśli chodzi o Subaru), a teraz go nie ma, więc siłą rzeczy klientów będzie mniej.

Mamy 3 silniki : 2,0 e-boxer ,FB  2,5i a także arce mocarny 1,6i w XV :)

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, subleo napisał:

A propos Diesel-Gate, 86% Amerykanów "zwróciło" swoje samochody. Gdyby coś takiego się wydarzyło w UE, byłoby ciekawie.

U nas chyba była tylko opcja naprawy.

Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Kto już widział? 

https://youtu.be/JTQgLcadnos

 

Zapowiadają parametry dzisiejszych samochodów elektrycznych, a premierę za 3 lata. Hmm, ciekawe czy w tym czasie to będzie konkurencyjne auto ;) 

Link to post
Share on other sites

Rafako robi elektrycznego busa, ludzi aby stworzyć taki projekt mamy, pytanie czy będzie miał ktoś mądrze tym pokierować

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...