Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Tommo napisał:

Ma zakaz wstępu? :huh:

 

 

Nic nie utracił, bo wcale jej jakiejś dużej nigdy nie miał. To jest mit jakich wiele. To nie jest samochód do ciężkiego terenu. Są za ciężkie i za słabe mają silniki. Ale jako wyprawówka do dalekich wypadów spisuje się świetnie. Prosta, wytrzymała konstrukcja, duża ładowność i pojemność kabiny, praktyczny w wielu sytuacjach, słowem typowy wół roboczy. To są jego zalety. 

Nie ma ale nie jest to juz samochód którego połowę naprawisz tyrtylka a druga polowe młotkiem i śrubokrętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tommo napisał:

Ma zakaz wstępu? :huh:

 

 

Nic nie utracił, bo wcale jej jakiejś dużej nigdy nie miał. To jest mit jakich wiele. To nie jest samochód do ciężkiego terenu. Są za ciężkie i za słabe mają silniki. Ale jako wyprawówka do dalekich wypadów spisuje się świetnie. Prosta, wytrzymała konstrukcja, duża ładowność i pojemność kabiny, praktyczny w wielu sytuacjach, słowem typowy wół roboczy. To są jego zalety. 


 

Mam Land Rovera od prawie 10 lat, przez ten czas byliśmy na niezliczonych spotkaniach offroadowych, wyprawach, wycieczkach i przeprawach, rajdach.... i nie mam siły się spierać.  
 

Masz racje. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, mechanik napisał:

Dobrze powiedziane. 

Dokładnie dlatego nic już nie napisałem. :biglol:

 

Po tym jak się dowiedziałem, że rama obniża środek ciężkości, może to i lepiej. 

 

Jestem w trakcie budowania terenowej wyprawówki. Celem jest komfort, niezawodność i dobre własności terenowe. Z racji tego, że baza nietypowa jak na nasze warunki, trochę to potrwa ale będę przynajmniej oryginalny :P

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Po tym jak się dowiedziałem, że rama obniża środek ciężkości, może to i lepiej. 

W tym temacie istotne są pojęcia jak środek geometryczny, środek masy, środek ciężkości ciała. 

 

Mylenie tych pojęć prowadzi do nieporozumieia.

 

Edytowane przez mechanik
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
13 minut temu, KPR napisał:

Dokładnie! By podobne pomysły nie przyszły w GK Toyota...

Ja się nikomu w politykę nie wtrącam, ale spójrzmy obiektywnie ja kto wygląda: mamy w ofercie 4 modele, 2 silniki (jeden pamięta jeszcze moją babcie, a drugi jest przeszczepem na szybko ogarnianym). Dostaliśmy info, że Levorg będzie tylko RHD, nie wiadomo kiedy możemy się spodziewać nowego Outbacka, a Dyrekcja ostatnie miesiące bardzo mało aktywna na TF :D

FXT był hitem sprzedaży w Polsce (jeśli chodzi o Subaru), a teraz go nie ma, więc siłą rzeczy klientów będzie mniej.

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Ja się nikomu w politykę nie wtrącam, ale spójrzmy obiektywnie ja kto wygląda: mamy w ofercie 4 modele, 2 silniki (jeden pamięta jeszcze moją babcie, a drugi jest przeszczepem na szybko ogarnianym). Dostaliśmy info, że Levorg będzie tylko RHD, nie wiadomo kiedy możemy się spodziewać nowego Outbacka, a Dyrekcja ostatnie miesiące bardzo mało aktywna na TF :D

FXT był hitem sprzedaży w Polsce (jeśli chodzi o Subaru), a teraz go nie ma, więc siłą rzeczy klientów będzie mniej.

Mamy 3 silniki : 2,0 e-boxer ,FB  2,5i a także arce mocarny 1,6i w XV :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...