Jump to content

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Recommended Posts

7 minut temu, Kowalesik napisał:

Zanim Toyota w Stanach zaorała markę Scion, odpowiednik Subaru BRZ był sprzedawany jako Scion FR-S.

Dla fana/fanki Subaru to nie powinna być ciekawostka :D

Ciekawostką jest, że zdjęcie zostało zrobione w PL podczas gdy Scion był tylko na USA.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, aflinta said:

Ciekawostką jest, że zdjęcie zostało zrobione w PL podczas gdy Scion był tylko na USA.

Prywatny import z US jakoś został zakazany? Może tylko Sciona FR-S?

Zresztą teraz Toyota 86 jest tańsza od BRZ, pewnie Scion też był. Pamiętam swego czasu częściej na ulicach widywałem Sciona FR-S niż Subaru BRZ. Jak wszędzie, cena czyni cuda :)

Edited by Kowalesik
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, LosioDriver napisał:

Miałem okazję siedzieć w 911 Maryli Rodowicz. Niestety nie prezentował się wtedy już tak pięknie....

 

rodowicz.thumb.jpg.3b73bfe2d97b860403b1df4b565ab368.jpg

 

Rodowicz, Grechuta, Umer i ... pierwsze Porsche 911 (model 901). Aż smutno patrzeć na obecny stan tego auta, przecież to klasyk z piękną historią.

 

slajd023.jpg

Edited by subleo
Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, aflinta napisał:

Ciekawostką jest, że zdjęcie zostało zrobione w PL podczas gdy Scion był tylko na USA.

 

6 minut temu, Kowalesik napisał:

Prywatny import z US jakoś został zakazany? Może tylko Sciona FR-S?

Przy obecnym trendzie w EU coraz więcej aut będzie importowanych z USA, zwłaszcza tych niedostępnych na naszym rynku.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, subleo napisał:

Grechuta, Umer, Rodowicz .. pierwsze Porsche 911 (model 901). Aż smutno patrzeć na obecny stan tego auta, przecież to klasyk z piękną historią. 

Kto doprowadził to auto do takiego stanu? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, mechanik napisał:

Kto doprowadził to auto do takiego stanu? :unsure:

 

Z tego co kojarzę to Rodowicz go zajechała. W pewnym momencie jeszcze w bardzo dobrym stanie kupił go kolekcjoner, a po jego śmierci prawie cała jego kolekcja została rozkradziona na złom przez okolicznych złomiarzy.

911 przy pozostałych autach jest dosyć zwykła.

 

Cytat

Wśród aut miały znajdować się między innymi Mercedes 540 K, Opel GT, należący wcześniej do Andrzeja Jaroszewicza, Maybach Zeppelin, Porsche należące wcześniej do Maryli Rodowicz, Plymouth Romana Polańskiego czy Renault Fregata z 1952 roku należące do premiera Cyrankiewicza, a nawet kilka modeli Bugatti i Mercedes Grosser używany przez Goeringa.

 

Edited by LosioDriver
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Kowalesik napisał:

Prywatny import z US jakoś został zakazany? Może tylko Sciona FR-S?

Zresztą teraz Toyota 86 jest tańsza od BRZ, pewnie Scion też był. Pamiętam swego czasu częściej na ulicach widywałem Sciona FR-S niż Subaru BRZ. Jak wszędzie, cena czyni cuda :)

Dla mnie ciekawostka, bo do tej pory FR-S nie widziałem, a GT86 i BRZ relatywnie często można spotkać.

Godzinę temu, mechanik napisał:

Przy obecnym trendzie w EU coraz więcej aut będzie importowanych z USA, zwłaszcza tych niedostępnych na naszym rynku

To ciągle jest śladowy udział w rynku, jak wzrośnie to zapewne pojawią się regulacje podatkowe by życie uprzykrzyć.

Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, Michał W. napisał:

Kamper moich marzeń. :wub:

Kolega kupił, ale szczerze nie chciałbym. Auto typowo tylko na wyjazd, więc chyba warto wypożyczyć niż kupić. Jechać trzeba wolno, nie mieści się (np jechaliśmy przy samej boce kotorskiej - czymś takim szans nie ma). 

Górskie serpentyny i trudniejsze szlaki odpadają. Inny rodzaj podróży po prostu. 

Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Michał W. napisał:

Kamper moich marzeń. :wub:

Tu taki bardziej hardcore (ale w środku bez wyposażenia jeszcze). Są też wersje z klasyczną kanciastą zabudową. 

 

 

2959012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Teraz, aflinta napisał:

Tu taki bardziej hardcore (ale w środku bez wyposażenia jeszcze). Są też wersje z klasyczną kanciastą zabudową. 

 

 

2959012.jpg

Tego spotkaliśmy w Czarnogórze, jeśli nie ten to identyczny. Niemcy nim byli. 

Dziesięć dni na campingu cięgiem przy aucie. Nie zobaczyli kompletnie nic - wjechali na camping po dziesięciu dniach wyjechali do Niemiec. Nie widzieli nawet Kotoru. Zagadaliśmy z nimi bo wyjeżdżaliśmy rano, wracaliśmy wieczorem, a oni w tym samym miejscu. 

Zresztą wjazd tym na camping też problem, ciasno jak diabli, łatwo coś zniszczyć, oby nikogo nie potracić. Trasy którą zrobiliśmy w Albanii by nie dało się przejechać bo by się nie zmieścił. Ale widać każdy lubi co innego. 

Link to comment
Share on other sites

38 minut temu, Eryk napisał:

Konkurencja dla Wranglera?

 

FORD BRONCO


 

Czyli jednak się da zrobić fajną kontynuacje legendy!!

 

Land Rover powinien iść na szkołę do Forda. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, chojny napisał:


 

Czyli jednak się da zrobić fajną kontynuacje legendy!!

 

Land Rover powinien iść na szkołę do Forda. 

Zgadzam się w 100 % co do Defendera. 

Czy nie jest to bardziej kwestia badania rynku i spodziewanej opłacalności projektu niż tego czy biuro faktycznie potrafi? 

Może LR chce wiecej sprzedać, a klasyczny DEF nie szedłby tak dobrze?

Chociaż przykład Wranglera, GClasse, czy Bronco pokazują że można iść inną drogą. 

Edited by mechanik
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, mechanik napisał:

Zgadzam się w 100 % co do Defendera. 

Czy nie jest to bardziej kwestia badania rynku i spodziewanej opłacalności projektu niż tego czy biuro faktycznie potrafi? 

Może LR chce wiecej sprzedać, a klasyczny DEF nie szedłby tak dobrze?

Chociaż przykład Wranglera, GClasse, czy Bronco pokazują że można iść inną drogą. 

 

Może zwyczajnie LR nie umie w zabawki. 

 

Bronco to zabawka, fanaberia, duży resorak, przerysowany design cieszący serce. Tak jak Wrangler. 

 

Tak powinny wyglądać samochody, które kupuje się sercem. 

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, mechanik napisał:

Zgadzam się w 100 % co do Defendera. 

Czy nie jest to bardziej kwestia badania rynku i spodziewanej opłacalności projektu niż tego czy biuro faktycznie potrafi? 

Może LR chce wiecej sprzedać, a klasyczny DEF nie szedłby tak dobrze?

Chociaż przykład Wranglera, GClasse, czy Bronco pokazują że można iść inną drogą. 

Dokładnie RL dal mega dupy za przeproszeniem. Taka legenda takie dziedzictwo do wspanialego projektu i taka kupa z tego wyszła.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Dokładnie RL dal mega dupy za przeproszeniem. Taka legenda takie dziedzictwo do wspanialego projektu i taka kupa z tego wyszła.

 

A co jest takiego nie halo z Defenderem?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Tommo napisał:

 

A co jest takiego nie halo z Defenderem?

Nie jest terenówką. Jest SUVem.

Na filmie wjaśnione dokładnie i łopatologicznie - niezależne zawieszenie nie nadaje się do jazdy offroad bo bo pada, nie krzyżuje się i nie można samemu naprawić, systemy elektroniczne dohamowujace koła w terenie się nie sprawdzają.

Po prostu Nowy Defender to tylko SUV, słabszy nawet niż poprzednie generacje Disco.

 

Na szczęście będzie wkrótce będzie Ineos (czyli poraktycznie DEFENDER pod innym szyldem)

https://motohigh.pl/2020/07/02/ineos-grenadier-terenowka-jim-ratcliff/

 

To jest terenówka.

 

Edited by mechanik
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...