Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu ‎2019‎-‎09‎-‎29 o 12:03, Michał W. napisał:

A tu nowe funkcje Tesli.

Auto podjeżdżające do nas z parkingu to mógłbym mieć. ;)

https://antyweb.pl/tesla-aktualizuje-oprogramowanie-jestem-ciekaw-kiedy-moj-ford-dostanie-takie-funkcje/

A ciekawe,  czy wśród tych wodotryskow jest automatyczne włączanie świateł mijania zamiast dziennych w deszczu.  Wczoraj to koszmar jakiś,  w ulewie co drugie auto na dziennych. 

Edytowane przez FanSub
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenia niektórych modeli mnie rozbrajają. Kilka razy widziałem Q5 35TDI i tak trochę myślałem, że fajnie by mieć taki trzylitrowy agregat :) Dzisiaj w galerii na wystawie stoi taki, podchodzę, czytam parametry 2.0 TDI 163 KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, RoadRunner napisał:

Oznaczenia niektórych modeli mnie rozbrajają. Kilka razy widziałem Q5 35TDI i tak trochę myślałem, że fajnie by mieć taki trzylitrowy agregat :) Dzisiaj w galerii na wystawie stoi taki, podchodzę, czytam parametry 2.0 TDI 163 KM :D

 

Audi wprowadziło te oznaczenia aby nieco rozmyć pojemności silników. Tak więc przy autach benzynowych, np. A3 znajdziemy informację iż podstawowy silnik to 35 TFSI co odpowiada 1,5 tsi, czyli stary, dobry 1,4 tsi po rozwierceniu cylindra. W konfiguratorach coraz trudniej znaleźć dane dotyczące przyspieszenia, pojemności silnika oraz ceny sprzedaży, mamy za to odpowiednio całą stronę dotyczącą kilku pomiarów spalania, opis technologii ograniczającej zużycie paliwa o 0,3 l/100 km oraz wysokość miesięcznej raty przy przyjaznym kredycie lub leasingu. Taki znak czasu...

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko Hyundai a linia jak by to był Merc albo jakiś Bentley B)

 

 

https://www.carscoops.com/2019/10/2021-genesis-gv70-compact-luxury-suv-shows-production-body-for-the-first-time/

 

 

IMG_7433.thumb.JPG.717f3925e357db82b29e8cb516acf68a.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, RoadRunner napisał:

Kompletnie nie rozumiem koncepcji SUVa z prześwitem osobówki i niskoprofilowanymi oponami.

 

SUV'y / crossover'y maja zastapic (i de facto juz zastapily) osobowki typu kombi / van - w niektorych markach to jest b. dobrze widoczne... np. Subaru - gdzie sie podzialy Legacy i Impreza kombi? ;)

z tym, ze Subaraki nadal oferuja solidny przeswit i pewne zdolnosci "terenowe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, RoadRunner napisał:

Kompletnie nie rozumiem koncepcji SUVa z prześwitem osobówki i niskoprofilowanymi oponami.

Nie wszystko na tym swiecie da sie zrozumiec.Ktos kiedys wpadl na znakomity pomysl polaczenia kombi i terenowki i nam to pieknie wcisna , problem tylko w tym jak z wieloma rzeczemi ktore Maja sluzyc do wszystkiego ze SUV ani to tobre auta osobowe anie terenowe i koszmar do parkowania.Ale dzinym trafem to ulubiony pojad plci ktora ma z tym najwieksze problemy. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

Nie wszystko na tym swiecie da sie zrozumiec.Ktos kiedys wpadl na znakomity pomysl polaczenia kombi i terenowki i nam to pieknie wcisna , problem tylko w tym jak z wieloma rzeczemi ktore Maja sluzyc do wszystkiego ze SUV ani to tobre auta osobowe anie terenowe i koszmar do parkowania.Ale dzinym trafem to ulubiony pojad plci ktora ma z tym najwieksze problemy. 

Jeśli SUV jest podwyższony to ma sporo zalet. Jak nie jest na niskim profilu to bez problemu można na krawężnik wjechać, w lekki teren także a i w trasie sobie radzi. Poza tym lepsza widoczność i łatwiejsze wsiadanie to zalety.

Problem z parkowaniem nie wynika z tego, że SUV ale z wymiarów. Mietek E klasa czy Superb też nie są najprzyjemniejsze w parkowaniu. Akurat fakt, że SUVem na normalnych oponach można wjechać na jakąś nierówność bez obawy uszkodzenia felgi to ułatwienie parkowania.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, turdziGT napisał:

Prześwit i wysoki profil to zalety ale jest to kosztem prowadzenia ktore jest zdecydowanie gorsze z porównywalnym wilelkosciowo kombi.

 

wybor auta to zawsze pewien kompromis, szczegolnie jezeli ma byc ono wielo-zadaniowe

 

nie jezdze non-stop gorskimi serpentynami, wiec bardziej sobie cenie wygodniejsze wsiadanie wysiadanie, spokoj psychiczny w postaci wiekszego przeswitu i bardziej miesistych opon... dobry przyklad to OBK vs Legacy kombi - nie mialbym ani chwili namyslu, ktore z tych aut wybrac

 

bardzo cieplo wspominam Tribece B9 - nie dosc, ze wygladala wyjatkowo, to tez prowadzila sie b. fajnie (jak na swoje gabaryty)

zaczynam myslec, jakie auto rodzinne kupic po obecnym FXT i na 99% bedzie to sredni/duzy SUV

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

wybor auta to zawsze pewien kompromis, szczegolnie jezeli ma byc ono wielo-zadaniowe

 

nie jezdze non-stop gorskimi serpentynami, wiec bardziej sobie cenie wygodniejsze wsiadanie wysiadanie, spokoj psychiczny w postaci wiekszego przeswitu i bardziej miesistych opon... dobry przyklad to OBK vs Legacy kombi - nie mialbym ani chwili namyslu, ktore z tych aut wybrac

 

bardzo cieplo wspominam Tribece B9 - nie dosc, ze wygladala wyjatkowo, to tez prowadzila sie b. fajnie (jak na swoje gabaryty)

zaczynam myslec, jakie auto rodzinne kupic po obecnym FXT i na 99% bedzie to sredni/duzy SUV

 

Na pytanie "co następne" jako auto rodzinne to też niestety widzę SUVa, jest to zwyczajnie najbardziej praktyczny obecnie sprzęt. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, chojny napisał:

Na pytanie "co następne" jako auto rodzinne to też niestety widzę SUVa, jest to zwyczajnie najbardziej praktyczny obecnie sprzęt. 

 

Zależy jaki - ojciec ma Grand Cherokee (aktualny - 3 letni, Europejski nie USA) i to jest lekka porażka. Co z tego, że duży skoro:

  • bagażnik duży ale roleta tak nisko, że na tygodniowe wakacje na Mazurach (dziadkowie + 2 dzieci; mało bagazu) roleta musi byc złożona
  • uchwyty na bagażnik dachowy tak ustawione, że 3 różne skiboxy wysunięte są do tyłu tak, że bagażnik otwiera się w 1/3 - z walizkami trzeba się wczołgiwać
  • isofix z przodu - brak więc młody jeździł z tyłu
  • niestety młody podrósł i dostał nowy fotelik - wyższy. Z tyło zagłówków sie nie wyjmie bo są składane więc odpychają fotelik. Efekt - jeździ z przodu bez isofixa a babcia z tyłu

Do tego w zeszłym roku pojechaliśmy razem na 2 auta do Serbii - Jeep 3.0d 240km ja 2.0d 163km - jazda taka sama, spalanie średnie z 3500km - moje 7,5 jeep 12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, STIFF napisał:

 

Zależy jaki - ojciec ma Grand Cherokee (aktualny - 3 letni, Europejski nie USA) i to jest lekka porażka. Co z tego, że duży skoro:

  • bagażnik duży ale roleta tak nisko, że na tygodniowe wakacje na Mazurach (dziadkowie + 2 dzieci; mało bagazu) roleta musi byc złożona
  • uchwyty na bagażnik dachowy tak ustawione, że 3 różne skiboxy wysunięte są do tyłu tak, że bagażnik otwiera się w 1/3 - z walizkami trzeba się wczołgiwać
  • isofix z przodu - brak więc młody jeździł z tyłu
  • niestety młody podrósł i dostał nowy fotelik - wyższy. Z tyło zagłówków sie nie wyjmie bo są składane więc odpychają fotelik. Efekt - jeździ z przodu bez isofixa a babcia z tyłu

Do tego w zeszłym roku pojechaliśmy razem na 2 auta do Serbii - Jeep 3.0d 240km ja 2.0d 163km - jazda taka sama, spalanie średnie z 3500km - moje 7,5 jeep 12

 

Jeep to na całe szczęście nie jedyna opcja w tej chwili na rynku i nie wypisałeś problemów z SUVami a z Jeepem. 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt - dlatego napisalem "zależy jaki". Faktem jest też, że mimo iż dotąd nie miałem dobrych doświadczeń z mniejszymi i większymi SUVami jak XC60 poprzednie, czy ML 2 gen. to młodszy nie jestem i mam wrażenie, że zaczynam wchodzic w wiek grupy docelowej bo jakoś tak coraz chętniej spoglądam w tą stronę

Edytowane przez STIFF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, STIFF napisał:

To fakt - dlatego napisalem "zależy jaki". Faktem jest też, że mimo iż dotąd nie miałem dobrych doświadczeń z mniejszymi i większymi SUVami jak XC60 poprzednie, czy ML 2 gen. to młodszy nie jestem i mam wrażenie, że zaczynam wchodzic w wiek grupy docelowej bo jakoś tak coraz chętniej spoglądam w tą stronę

 

Straszne jak oglądanie samochodu zaczynasz od bagażnika i wyposażenia tylnej kanapy no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...