Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

Kowalski ma w trąbie takie afery. Jego interesuje własny portfel. Jeśli TDI mało pali to reszta go grzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś widziałem że mają zniknąć cła na japońskie samochody w UE. Prawda to ?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Dzixd napisał:

Gdzieś widziałem że mają zniknąć cła na japońskie samochody w UE. Prawda to ?

Wysłane z mojego mądrego telefonu
 

 

prawda, tylko ze bedzie okres przejsciowy (8 lat) zanim clo zostanie ostatecznie zniesione

no i raczej to nijak nie wplynie na ceny Subaru w UE (niewiadomo, jak to bedzie w przypadku innych marek)

 

 

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.01.2019 o 11:07, eddie_gt4 napisał:

 

No i się wcale nie dziwie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. W mediach wszyscy trąbią jaki to diesel jest be, że od diesli się odchodzi na rzecz hybryd itp. że normy, zakaz wiazdu do miast, że awaryjny  itd...

A koncerny zaczynają wypyszczać coraz to nowe sportowe diesle, jak kolwiek to brzmi:krecka_dostal:

Tak na szybko co mi przychodzi do głowy:

Skoda RS

Audi SQ

Ford ST

VW GT

Nawet Maseratti ma chyba w swojej ofercie diesla

To jak to w końcu jest? Czy te diesle tak na prawdę takie do bani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, baki napisał:

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. W mediach wszyscy trąbią jaki to diesel jest be, że od diesli się odchodzi na rzecz hybryd itp. że normy, zakaz wiazdu do miast, że awaryjny  itd...

A koncerny zaczynają wypyszczać coraz to nowe sportowe diesle, jak kolwiek to brzmi:krecka_dostal:

Tak na szybko co mi przychodzi do głowy:

Skoda RS

Audi SQ

Ford ST

VW GT

Nawet Maseratti ma chyba w swojej ofercie diesla

To jak to w końcu jest? Czy te diesle tak na prawdę takie do bani?

Przypuszczam,  że to pytanie jest z grupy retorycznych? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, baki napisał:

Nawet Maseratti ma chyba w swojej ofercie diesla

To jak to w końcu jest? Czy te diesle tak na prawdę takie do bani?

Ale Porsche już z diesla zrezygnowało. Będą doić tę technologię póki się da, żeby kapusta zainwestowana się zwróciła 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co na przykład było inwestować w silnik V8 TDI żeby wsadzić tylko do jednego auta.Przeciez do SQ7 może było V8 benzynę wsadzić.Nie rozumie tej polityki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, QbaqBA napisał:

Konstrukcyjnie ten samochod jest niesamowity ale wizualnie to po prostu jakiś stylistyczny koszmar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

Konstrukcyjnie ten samochod jest niesamowity ale wizualnie to po prostu jakiś stylistyczny koszmar.

... no i ten bagaznik maly... generalnie to wszystkie super i hyper cars sa stylistycznymi koszmarami... w jakims stopniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Eryk napisał:

... no i ten bagaznik maly... generalnie to wszystkie super i hyper cars sa stylistycznymi koszmarami... w jakims stopniu

Nie prawda przykładów jest sporo jak 918 Spider , La Ferrari , McLaren F1 ,F40 można  mnożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.01.2019 o 20:35, FanSub napisał:

W mojej, przydługiej wypowiedzi, chodziło mi już o coś innego - abstrahując już od magnetyzerów, wcale producentom nie chodzi o to, aby wprowadzać proste i tanie rozwiązania, które zapewne istnieją, ale z uwagi na maksymalizacje zysków nigdy nie mają szans na masową produkcję.

 

Sorry, ale to jest - po niemiecku - Quatsch. Znam ten przemysl od wewnatrz i powiem Ci, ze KAZDA efektywna metoda na rozwoj technologii jest wykorzystywana. Mowisz, ze tak nie jest, bo chodzi o maksymalizacje zyskow? A co stoi na przeszkodzie takiemu producentowi powiedziec, ze to owszem magnetyzer, ale dodatkowo obudowa z carbonu, bo poprawia przeplyw mikroczastek weglosiarczanu benzynowego, a w ogole to calosc byla testowana przez 20 lat wspolnie z NASA na Marsie i dlatego opcjonalny pakiet "MAGNO-TURBO+" kosztuje w promocji 2999PLN + VAT? Koszt produkcji 0,50PLN i masz taka maksymalizacje zysku, ze sie konto bankowe samo tez namagnesuje.

 

A caly ten zderzak pochlaniajacy energie to bujda na resorach i tyle. Genialnych pomyslow domowych pseudo Einsteinow jest mnostwo, co nie znaczy, ze one wszystkie maja sens, a przeciw nim istnieje wielki spisek.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...