Kuba Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Kuba, to znaczy, ze w serrii STi byloby lepiej czy gorzej? Bo nie wiem czy to ironia, czy na powaznie piszesz... W STI jest bezpieczniej. Z tego co pisza swiadkowie, w tej czesci toru mozna osiagnac predkosc okolo 100km/h. Gdyby kierowca byl zapiety w fabryczne pasy i mial kierownice z poduszka, to pewnie by wyszedl z tego z kilkoma siniakami i obtarciami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Tzn. Subaru są bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Czego konkretnie nie rozumiecie w moim poscie? Staram sie pisac po polsku. W Subaru mozna ladowac w sciane caly dzien i nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Jestem w szoku,że tak wygląda auto po crash teście w XXI wieku...chyba,że próbę robiono przy 150km/h z tego co słyszłęm Chińczycy wystąpili do sądu przeciwko tym testom, ze promują niemeickie marki i że według nich test był przeprowadzony przy wyższej prędkosci niż standartowe 64km/h Już raz ADAC "kłamał" w podobniej sprawie, konkretnie w kwesti testu łosia Daci Logan, bo Logan przeszedł pomyślnie test, ale potem chcieli zrobić "lepsze ujęcie" do kamery i wtedy się przewrócił, ale to nie było podczas testu łosia a info że Logan nie przeszedł testu rozeszło sie w prasie Tzn. Subaru są bezpieczne? Tak, są bezpieczne: Forester 5 gwiazdek Legacy 5 gwiazdek OUTBACK 5 gwiazdek Impreza MY03 4 gwiazdki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Legacy 5 gwiazdek Gdzie to znalazłeś? I wersja z kurtynami, czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Legacy 5 gwiazdek Gdzie to znalazłeś? I wersja z kurtynami, czy bez? Obie wersje po 5 gwiazdek źródło ANCAP: http://www.aaa.asn.au/ancap.htm Wersja bez bocznych poduszek: http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/liberty04.pdf a TU wersja z: http://www.aaa.asn.au/NCAP/PDF%20Docs/libertc04.pdf Procedury testów identyczne jak w EuroNCAP, tylko, z niestety europejski NCAP nie podaje wyników testów których sam nie przeprowadził (australijski podaje wyniki europejskiego) jak pewnie widziłeś na stronie: http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=136 jest stary model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 W Subaru mozna ladowac w sciane caly dzien i nic sie nie stanie lol *) nie wystarczy pisac po polsku zeby wszystko bylo jasne dla niektorych :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 co do gwiazdek w NCAP to jedna wielka ściema i manipulacja, bo jeśli patrzyć tylko takimi kategoriami to np. Punto 2005 jest bezpieczniejsze od Volvo S80 z roku 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 co do gwiazdek w NCAP to jedna wielka ściema i manipulacja, bo jeśli patrzyć tylko takimi kategoriami to np. Punto 2005 jest bezpieczniejsze od Volvo S80 z roku 2000 Tu się mylisz, bo to że Punto ma więcej gwiazdek to nie znaczy, że jest bezpieczniejsze od Volvo. Każda klasa ma inne kryteria przyznawania punktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Dokladnie tak... gwiazdki sa ocena w danej klasie... a nie ogolnie... Kropek... jestes usprawiedliwiony (AŚ) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 co do gwiazdek w NCAP to jedna wielka ściema i manipulacja, bo jeśli patrzyć tylko takimi kategoriami to np. Punto 2005 jest bezpieczniejsze od Volvo S80 z roku 2000 Tu się mylisz, bo to że Punto ma więcej gwiazdek to nie znaczy, że jest bezpieczniejsze od Volvo. Każda klasa ma inne kryteria przyznawania punktów no więc właśnie o tym mówię, ale osoba która nie ma rozeznania nabiera się na te gwiazdkowe bzdurki. OGS'iu AŚ nie ma tu nic do rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 co do gwiazdek w NCAP to jedna wielka ściema i manipulacja, bo jeśli patrzyć tylko takimi kategoriami to np. Punto 2005 jest bezpieczniejsze od Volvo S80 z roku 2000 Tu się mylisz, bo to że Punto ma więcej gwiazdek to nie znaczy, że jest bezpieczniejsze od Volvo. Każda klasa ma inne kryteria przyznawania punktów A Punto w sepcyficznych (badanych przez NCAP sytuacjach) jest bezpieczniejsze od Volvo. Bo problem jest w tym że testy przeprowadzane są z nieruchoma przeszkodą, ale jeśli Volvo zderzyło by sie z Punto to wolałbym siedzieć w Volvo:) bo wtedy liczą się masy poszczewgólnych samochodów, wysokoćś, prędkosć, lżeszejszy, niższy praktycznie zawsze ma mniejsze szanse, no chyba że chdozi o nowy vs bardzo stary samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 eeeeee... nie powiesz mi, ze bezpieczniej jest w Punto przy zderzeniu z betonowym klocem przy 50 km/h niz w Klasie S... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 eeeeee... nie powiesz mi, ze bezpieczniej jest w Punto przy zderzeniu z betonowym klocem przy 50 km/h niz w Klasie S... Podobno tak . Wracając do testu Legaca - mało tego, tam jest test tylko z bocznymi, a teraz są też kurtyny... Więc chyba bezpieczne autko... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 A Punto w sepcyficznych (badanych przez NCAP sytuacjach) jest bezpieczniejsze od Volvo. Bo problem jest w tym że testy przeprowadzane są z nieruchoma przeszkodą, ale jeśli Volvo zderzyło by sie z Punto to wolałbym siedzieć w Volvo:) bo wtedy liczą się masy poszczewgólnych samochodów, wysokoćś, prędkosć, lżeszejszy, niższy praktycznie zawsze ma mniejsze szanse, no chyba że chdozi o nowy vs bardzo stary samochód I cały mit Volvo jako bezpiecznego, rodzinnego samochodu poszedł w pi**u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 eeeeee... nie powiesz mi, ze bezpieczniej jest w Punto przy zderzeniu z betonowym klocem przy 50 km/h niz w Klasie S... nie, nie pwoiem tego, bo nie było w NCAP testów s-klasy ale np Audi A6 poprzedni model: Clio nowe: gdzie wolałbyś siedzieć w zderzeniu przy 64km/h w zderzeniu z betonowym kolcem dla porównania S80: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Mimo wszystko... Wolałbym w A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 prawda jest taka, że te testy są robione laboratoryjnie, czyli muszą być w pewien sposób wystandaryzowane (dane takie jak prędkosć najazdy, jego kąt itp.) A jak sami wiemy w życiu nie ma dwóch takich samych dzwonów i są one przy znacznie większej prędkości... Więc tak w eksperymencie to wolę Clio, w życiu wybieram Volvo lub Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Duze samochody sa ciezkie (jak by ktos jeszcze tego nie wiedzial). Poprzez wieksza mase, taki pojazd ma w sobie zmagazynowane wiecej energi i w czasie kolizji musi ja gdzies wytracic. Czesc idzie w przeszkode (betonowa sciana malo jej przyjmuje) a reszta wraca do nadwozia i dlatego duze samochody podlegaja takim zniszczeniom. Lekkie auta magazynuja mniej energi. Sa tez robione testy zderzen czolowych aut duzych z malymi. Te mniejsze auta najczesciej odbijaja sie i leca gdzie na bok. W nowoczesnym i dobrze skonstulowanym malcu tez mamy spore szanse na wyjscie calo z wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 W A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 prawda jest taka, że te testy są robione laboratoryjnie, czyli muszą być w pewien sposób wystandaryzowane (dane takie jak prędkosć najazdy, jego kąt itp.) A jak sami wiemy w życiu nie ma dwóch takich samych dzwonów i są one przy znacznie większej prędkości... Więc tak w eksperymencie to wolę Clio, w życiu wybieram Volvo lub Audi No jasne że w życiu jest inaczej i tu nikt nie mói, że ejst inaczej,a le według tej organizacji te testy odpowidają 60% wypadkó jake są czyli moim zdaniem całkiem nieźle i mozna miec dzięki temu pogląd jak bezpieczny jest smaochód. A teraz co ostatnio się dzowidziłem: Jesli mamy np dwa Volvo S80, ten sam model i wogóle, ale w jednym jedzie 5 osób a w drugim jedna to przy zderzeniu lepiej zachowa się to....... niby powinno cięższe, ale ...... cięższe jest niższe i wbije sie pod to lżeszje które jest troszke wyższe i kierowca lżejszego odniesie mniejsze obrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Zobaczcie jak wygladaja wypadki aut typu formula. Gdyby takie A6 mialo kolizje przy takiej predkosci jak formula to nie wiem czy ktokolwiek mialby szanse przezyc w Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 dobra wygrales... maluch... tak maluch... lekki, niski... *****+* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 No jasne że w życiu jest inaczej i tu nikt nie mói, że ejst inaczej,a le według tej organizacji te testy odpowidają 60% wypadkó jake są czyli moim zdaniem całkiem nieźle i mozna miec dzięki temu pogląd jak bezpieczny jest smaochód. teoretycznie tak, ale jeśli faktycznie jest to odzwierciedlenie 60 % wypadków, to znaczy, że jest to najechanie na tył, chyba że czołowe są też przy "zerowej" prędkości jednego z pojazdów... Inna sparawa, że tak możemy przebijać się argumentami jeszcze długo :wink: , ale stara prawda jest taka: IM WIĘCEJ BLACHY TYM BEZPIECZNIEJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 17 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2005 Teraz coraz wiecej aut jest z plastiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się