Przemeq Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 555 Jak im nie wstyd subarowe liczby sobie tak brać, ha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 a co ma kryzys do wprowadzenia X5 M? Prace nad tym trwały co najmniej od dwóch lat, a egzemplarze testowe jeździły już ponad rok temu więc z aktualnym kryzysem to ma mało wspólnego. Kasa na projekt została przeznaczona dawno temu, więc trzeba go było dokończyć. A prawda jest taka, że BMW ma się kiepsko w tym momencie. Nie tak źle jak Opel, ale źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 To że kasa została wydana wcześniej na projekt to nic nie znaczy - patrz :następca NSXa. Już były jeżdżące prototypy a mimo to Honda zawiesiła projekt. Więc daj inny arguemnt. Nie kojarze innej firmy wprowadzającej do swojej oferty takie niszowe potwory,a ty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Niszowe potwory? To jest po prostu odpowiedź na Cayenne Turbo i Range Rover Sport. Prototyp a gotowy samochód to dwie różne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Jak najbardziej niszowe. RRS nie jest w tej klasie,ML AMG prędzej. Prototyp a gotowy samochód to dwie różne rzeczy. Nazwij to jak chcesz,NSX był praktycznie gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Może był jakiś poważny powód do wycofania się z NSX? Jakaś wada wymagająca podwojenia wydatków? W przypadku X5 M, jak już wpakowałeś mnóstwo kasy w nowy model i masz gotowe auto, to kryzys czy nie kryzys, absurdem byłaby rezygnacja, bo oznaczałaby same straty. A w ten sposób chociaż jakaś część kosztów się zwróci. Proste jak drut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Może był jakiś poważny powód do wycofania się z NSX? Jakaś wada wymagająca podwojenia wydatków? Tylko i wyłącznie kryzys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 to widocznie prace nad nim jednak nie byly w tak zaawansowanym stadium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Były prototpy jeżdzące po Ringu. A nawet koszt takiego prototypu musiał być niemały,zważywszy na to że w przeciwieństwie do X5m Honda nie miała modelu bazowego w którym mogłaby testować rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Honda chyba jako pierwsza, odstawiła diesla do muzeum: http://moto.onet.pl/1551525,1,honda-rez ... tml?node=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Honda chyba jako pierwsza, odstawiła diesla do muzeum: http://moto.onet.pl/1551525,1,honda-rez ... tml?node=2 Myślę, że ponieważ Honda od niedawna ma własną jednostkę Diesla to nie mają ani zaplecza ani doświadczenia z dieslami. Może stąd też dali sobie spokój. Tacy potentaci w tej dziedzinie jak VAG, Mercedes czy nawet PSI nie tak łatwo zrezygnują z rozwoju Diesli. W dalszym ciągu są bardziej oszczędne i relatywnie wydajniejsze od benzynowych. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 W dalszym ciągu są bardziej oszczędne i relatywnie wydajniejsze od benzynowych oszczędne to juz przestaly byc - od czasu jak cena ropy dogonila Pb, rosnace koszty produkcji / eksploatacji przewyzszaja zyski z nizszego spalania dla wiekszosci uzytkownikow, trzeba naprawde duze dystanse robic zeby sie zwracalo... mialem kiedys diesla ale po wprowadzeniu "udoskonalen" typu dpf raczej nie wroce do tej techniki... a rozwijajaca sie blyskawicznie technologia wtrysku bezp. z turbo w benzynie wykonczy diesla do konca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Neste: ON-3,49 Pb98-3,99 dane z przed 15 min,na Trasie Toruńskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Neste:ON-3,49 Pb98-3,99 dane z przed 15 min,na Trasie Toruńskiej. To po pierwsze! Po drugie olej napędowy zawsze będzie paliwem bardziej kalorycznym czyli wydajniejszym przy odpowiednich warunkach spalania, a co za tym idzie zawsze będzie go trzeba mniej niż benzyny, a przez to diesle zawsze będą mniej paliły. Kwestia amortyzacji różnicy w cenie zakupu - cóż silniki benzynowe z doładowaniem też nie będą tańsze od wolnych ssaków. Poza tym wysoka cena diesla to nie efekt wyższych kosztów jego wytworzenia tylko efekt spekulacyjny producentów i nie zawsze musi tak być. Dlatego nie byłbym tutaj zbyt pochopny w odtrąbianiu upadku diesli. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ok akurat teraz jest roznica 50gr ale w zimie znowu sie zrownaja... co nie zmienia faktu ze jeszcze 4-5 lat temu byla stala roznica w cenie 1-1.5 zł na korzysc ON i inaczej sie wtedy kalkulowało... Kwestia amortyzacji różnicy w cenie zakupu - cóż silniki benzynowe z doładowaniem też nie będą tańsze od wolnych ssaków. Poza tym wysoka cena diesla to nie efekt wyższych kosztów jego wytworzenia tylko efekt spekulacyjny producentów i nie zawsze musi tak być benzynowe silniki nie potrzebują common rail i dpf :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 X6M i X5M to juz staroc. Dzis na topie 370Z Nismo. Polecam. Mi sie bardzo podoba, a znajac zycie bedzie rewelacyjnie jezdzil. Cayman S ma duzy problem. Fotki: http://www.kmh24.pl/kmh24_galeriaWiecej ... NISMO.html Kilka slow: http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_62 ... zenie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zapraszamy z tym postem do tematu: gejowozy na lato . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ok akurat teraz jest roznica 50gr ale w zimie znowu sie zrownaja... co nie zmienia faktu ze jeszcze 4-5 lat temu byla stala roznica w cenie 1-1.5 zł na korzysc ON i inaczej sie wtedy kalkulowało... Kwestia amortyzacji różnicy w cenie zakupu - cóż silniki benzynowe z doładowaniem też nie będą tańsze od wolnych ssaków. Poza tym wysoka cena diesla to nie efekt wyższych kosztów jego wytworzenia tylko efekt spekulacyjny producentów i nie zawsze musi tak być benzynowe silniki nie potrzebują common rail i dpf :!: Dodatkowo bazowy silniczek benzynowy + turbo zwykle ma mniejszą pojemność od zaturbionego diesla a osiąga zbliżoną moc. 1.6 lub 1.8 benzyna + turbo to zwykle 160 KM, 2 litrowy diesel to 130-170 KM. Czyli do o niebo lepszej kultury pracy i dynamiki benzynowca dochodzą oszczędności związane z ubezpieczeniami. Jedyną zaletą turbo diesla w stosunku do turbo benzyny jest trochę niższe spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zapraszamy z tym postem do tematu: gejowozy na lato . Nismo to nie gayowoz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zapraszamy z tym postem do tematu: gejowozy na lato . Nismo to nie gayowoz! ale wyglada wlasnie tak :roll: (imho) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Strzelam focha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Jak na gejowóz, fajne to Nismo. Takie bojowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwietniu Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Jak na gejowóz, fajne to Nismo. Takie bojowe. Bojowe jak Mini Works Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 370 w porównaniu do 350 wygląda jak kupa imo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 mile, czemu wcale nie jestem zdziwiony, że znów mamy inne zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się