Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Jak dla mnie marketingowo kiepsko rozegrane

 

nie tak całkiem głupio: zrobili reklamę, która i tak nie miała być puszczana w Chinach, za co następnie przeprosili Chińczyków, o czym z kolei napisały wszystkie serwisy informacyjne, dzięki czemu każdy chce zobaczyć tą reklamę. Całkiem sprytne :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, wiem: lepiej zeby o nas mowili zle, niz jakby mieli nie mowic wcale ;)

 

Ale wydaje mi sie, ze w dzisiejszych czasach, gdzie postawa firm w sprawach spoleczno-politycznych ma olbrzymie znaczenie (dla konsumentow), wydzwiek tych przeprosin jest/bedzie odbierany w wiekszosci negatywnie. Szczegolnie, ze sama reklama byla dosc odwazna (i po prostu fajna wg mnie) - a przepraszajac wykazali sie brakiem konsekwencji albo, jak kto woli, brakiem jaj ;) A rzad Chin i tak malo obchodza te przeprosiny, jak podejrzewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tak całkiem głupio: zrobili reklamę, która i tak nie miała być puszczana w Chinach, za co następnie przeprosili Chińczyków, o czym z kolei napisały wszystkie serwisy informacyjne, dzięki czemu każdy chce zobaczyć tą reklamę. Całkiem sprytne :cool:

ja wiem czy aż tak sprytnie...opisywany w podręcznikach do marketingu podstawowy "chwyt".

 

wiem, wiem: lepiej zeby o nas mowili zle, niz jakby mieli nie mowic wcale ;)

 

Ale wydaje mi sie, ze w dzisiejszych czasach, gdzie postawa firm w sprawach spoleczno-politycznych ma olbrzymie znaczenie (dla konsumentow), wydzwiek tych przeprosin jest/bedzie odbierany w wiekszosci negatywnie. Szczegolnie, ze sama reklama byla dosc odwazna (i po prostu fajna wg mnie) - a przepraszajac wykazali sie brakiem konsekwencji albo, jak kto woli, brakiem jaj ;) A rzad Chin i tak malo obchodza te przeprosiny, jak podejrzewam.

 

dla mnie ściema - Chiny chyba nie są tak wielkim rynkiem zbytu dla fiata...wątpię, żeby dostojnicy jeździli tam Lancią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiny chyba nie są tak wielkim rynkiem zbytu dla fiata

 

oj, tu sie Pan mozesz zdziwic. Wszystkie firmy motoryzacyjne teraz mocno inwestuja w Chinach. Wiesz, nawet jesli odsetek osob, ktore stac na auto tej klasy jest mniejszy niz w Europie ... to po prostu populacja jest znacznie wieksza ;)

 

wątpię, żeby dostojnicy jeździli tam Lancią...

 

a to na pewno! Mysle tylko, ze Lancia sie przestraszyla, ze dostojnicy moga zabronic sprzedazy ich samochodow (jak dla mnie smieszne)...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ma byc chyba jeszcze jakas fabrycznie wzmocniona opcja ?

 

Nie moge sie doczekac kolejnych ciekawych wersji :)

Fajnie, ze wreszcie powstala taka mega-miazdzaca fura.

 

edit:

apropo 1 zdania, znalazlem juz - v-spec. Ciekawe czy bedzie dostepny w EU. Jest na co zbierac kaske.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem moze juz bylo MTM RS 6 http://www.autokrata.pl/ogien/454/nowe_audi_rs6/ http://www.worldcarfans.com/6061016.003 ... w-audi-rs6

 

RS6 jest klasa samą dla siebie. Jego potężny, pięciolitrowy silnik 5.0 FSI V10 z podwójnym doładowaniem katapultuje to luksusowe kombi do "setki" w zaledwie 4,6 sekund i nie dostaje zadyszki dopóki elektroniczny kaganiec odetnie dopływ paliwa przy 250 km/h. Brzmi nieźle jak na auto do którego możemy zapakować całą rodzinę wraz z bagażami i udać się na wakacje.

 

Jednak tuner MTM udowadnia jak ogromne rezerwy kryje jednostka napędowa najmocniejszego Audi w historii. Eksperci z Wettstetten oferują pakiet podnoszący moc do 656 KM i to wyłącznie za pomocą zmiany jednostki sterującej silnikiem ECU! Na specjalne życzenie (czytaj za dopłatą) klient może sam zdecydować, jaka ma być prędkość maksymalna auta. Elektroniczny regulator może zostać ustawiony na 279, 290 lub 310 km/h. Maksymalny moment obrotowy z seryjnych 650 wzrasta do absurdalnych 785 Nm! Już po 3,9 sekundach wskazówka prędkościomierza w szalonym tempie mija podziałkę z liczbą 100. To wszystko za jedyne 3,999 euro, co dla posiadacza Audi RS6 z pewnością nie jest wielkim wydatkiem.

 

 

Ale to nie koniec. MTM opracował pakiet dzięki któremu RS6 osiągnie moc 702 KM! W tym przypadku warto wcześniej spisać testament i podczas jazdy panować nad prawą nogą. Auto przyspiesza w 10 sekund do ..200 km/h, a prędkość maksymalna została ograniczona do 320 km/h. Również w tym przypadku cena jest bardziej, niż atrakcyjna. MTM żąda za tę przeróbkę jedynie 9950 euro.

 

 

Dodatkiem do szatańskich zmian pod maską jest pakiet optyczny. MTM opracował do RS6 przedni spoiler i tylny dyfuzor. Oba elementy wykonano z włókna węglowego. Do tego 6-tłoczkowe zaciski hamulcowe i specjalne nawiercane tarcze z logo niemieckiego tunera. Wybrzuszone nadkola szczelnie wypełniają 21-calowe aluminiowe obręcze MTM Bimoto. Decydując się na kompleksowy montaż podnoszący moc, do 656 KM, oraz pakiet aerodynamiczny wraz z kołami zapłacimy 15 500 euro.

 

 

Nam imponuje nie tyle moc, jaką tuner wyczarował z silnika RS6 ani nawet szykowne felgi, lecz sposób w jaki udało się przekonać surowe niemieckie urzędy legislacyjne o dopuszczeniu tego auta do poruszania się po drogach publicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tam wogole nie powalaja takie wozy. Nazywam to przerost masy nad trescia.

1900 Kg 0-100 4.9s, 0-200 18.9 w czym jest to lepsze od nowego STI chyba tylko w cenie 86.500 vs. 42.000 . To tak jakby grubas zalozyl dress i mowil ze jest sportowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...