olej Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Pisałem już o tym w wątku LPG ale napiszę też tutaj. Miga mi CEL na gazie, po przekroczeniu 4k RPM. Gaz jest do regulacji, jasna sprawa. Ale misfire mam zawsze na 3 cylindrze, sprawdzałem i kilka razy pod rząd był cylinder trzeci. Czy to nie powinno być bardziej losowo? Świece mam nowe, na benzynie zero problemów z tym tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Może coś z wtryskiwaczem gazowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 A regulacja zaworów była robiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Świece mam nowe, na benzynie zero problemów z tym tematem. A co z kablami? Bo to może być powodem... Dalej to, o czym piszą koledzy: mogą być zawory, może być problem z ciśnieniem, z padającym wtryskiem. Nie napisałeś jaka to instalacja - jak rozprowadzone są wtryskiwacze (pojedynczo, na listwie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 To jest kwestia regulacji mapy gazowej, tam są problemy i powód wypadania zapłonu, za bogata mieszanka i to bardzo. Instalacja jest nowa, wtryski są nowe, reduktor też ale ustawione jest do dupy. Zastanawia mnie natomiast to, że skoro już pojawia się ten misfire to dlaczego zawsze na 3 ganku... Zanim się zabiorę za regulacje gazu, a raczej pan gazownik, chcę mieć pewność że z autem jest wsio ok, zawory nie były regulowane i nie ma jeszcze takiej potrzeby, niebawem robię rozrząd i wtedy do zaworów się zaglądnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Jeśli instalacja jest nowa, to pozostaje skoncentrowanie się na kablach. Może tak być, że nawet jeden ma jakieś mikrouszkodzenia, kiedy były wymieniane? Fajnie by było, gdybyś mógł pożyczyć od kogoś ten jeden kabel na podmianę - będziesz wiedział co się dzieje. Sprawdź jeszcze samo nałożenie fajki na świecę, czasem kabel potrafi się tam wysunąć nieco z tej gumy (jak np ktoś pociągnie przy wymianie świec). Dla benzyny nie zrobi to różnicy, może natomiast zrobić różnicę przy zasilaniu LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 kable mogę kupić, NGK troszku ponad 2 stówki więc nie zaboli, bo po ludziach demontować to za wiela zachodu, a i nie mam gwarancji że ichne kabelki są 100% sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Jak masz forka xt-ka to nie ma kabli.Są 4 cewki Edytowane 26 Marca 2013 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) w starszych nie bylo jednej cewki? niezaleznie sprobowalbym pozamieniac kabel/cewke i zobaczyc czy misfire zostanie na tym samym cylindrze. moze to zaoszczedzic wydatkow na slepo... Edytowane 26 Marca 2013 przez JanekS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 są 4 cewki w moim aucie no mały update, są te 4 cewki a kabelki to jakieś zwykłe druciki z wtyczkami, także kabli nie muszę kupowac bo takowych nie ma. Pomierzę te cewki co wywląkłem z woza i jak się da to miejscami machnę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 są 4 cewki w moim aucie no mały update, są te 4 cewki a kabelki to jakieś zwykłe druciki z wtyczkami, także kabli nie muszę kupowac bo takowych nie ma. Pomierzę te cewki co wywląkłem z woza i jak się da to miejscami machnę, da sie zamienic prosto i trzymam kciuki zeby to jednak byla cewka bo to najprostrze/najtansze rozwiazanie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Okej, wypadło znowu na 3 garnku Trochę mi się poci pokrywa więc ta cewka jest lekko mokra od oleju i gniazdo gdzie cewka styka się z blokiem slinika jest pewnie zasyfione, czy to może mieć wpływ na to że ,masa kiepsko styka? Przypominam że na benzynie nie ma żadnych problemów a gaz mam przelany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 @@olej, zamieniałeś cewki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 no tak, zamieniałem, zamienię też wtryski od gazu, może jeden jest trafiony i leje na potęgę. Te zapłony migają tylko jak przekroczę te 4 tysiąc obrotów na przepustnicy otwartej na 2/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 trzymam kciuki za proste/tanie rozwiazanie ale po swoich doswiadczeniach nie jestem optymista;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Sam już nie wiem o co chodzi... Dziś zamieniłem miejscami wtryski gazu i dołożyłem we wszystkich czterech cybanty bo nie było ich od strony wtrysku na odcinku wtrysk-kolektor. Efekt taki że nie udało mi się wywołać wypadania. Wcześniej miałem 80% skuteczności przy przyspieszaniu w zakresie 4k rpm +, a teraz przeleciałem obwodnicę, cała seria przyspieszeń z redukcją o jeden bieg na automacie i nic nie miga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 I oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Jak mawiali antyczni rosjanie - nie chwal dnia przed zachodem słońca. Dziś mi coś migło przez chwilę ale komp nic nie zarejestrował w pamięci. Warunki podobne, wysoki bieg, przyspieszanie, okolice 4 tysięcy ale gazu mniej było wdepnięte i mignęło ledwo 3 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Tak sobie obserwuję, jak męczysz się z tym swoim Forkiem i gazem już dłuuuuugi czas. I mam nieodparte wrażaenie, że szukasz najprawdopodobniej dziury w całym. Dlaczego nie ustawisz mapy gazu tak żeby nie był tak mocno "przelany"? Przecież lpg ma większą oporność niż noPB i jeśli jest go mocno za dużo, to iskra nie jest w stanie go zapalić i dlatego wypadają ci zapłony. Poza tym pisałeś gdzieś, że masz włączone dotryski benzyny? Jeśli tak, to po jaką cholerę, skoro jest za bogato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Byłem u 2 gazowników i obaj twierdzą że przy dużym obciążeniu te dotryski benzyny powinny być włączone. A sam mapy nie ustawię bo nie umiem Majstrowie też nie umią I tak się bujam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 A byłeś na ul. Do Studzienki w Gdańsku? Mi po montażu LPG też auto nie jechało jak trzeba. Zrobiliśmy strojenie podczas jazdy i śmiem twierdzić, że od tego czasu jedzie jak na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Nie, nie byłem. Śniegi zejdą to do warszawy pojadę do Pana Roberta. Wywalanie kolejnej stówy na eksperymenty z gazownikami już mi się znudziło :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 To zanim wydasz forsę na wycieczkę, czego nie bronię oczywiście , każ wyłączyć dotryski i zbadaj jak się ma wartość lambda (sonda 1) przy pełnym bucie do odcinki (albo na tyle ile skrzynia pozwala na pierwszych 3 biegach). Pokaż tu wartości i może twój problem się skończy. Zawsze możesz włączyć potem dotryski z powrotem. Ponadto dotryski to potencjalne źródło twoich problemów. Możesz mieć też za małe wtryskiwacze lpg - 177KM w 4 cylindrowym silniku to żadne wyzwanie zagazować, ale zawsze się można przecież wyłożyć na prostej robocie... i wtedy dotryski będą potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Okej, wyłączę te dotryski i zgram odczyt z sondy. Wtryski mam niebieskie hana bez dysz więc jest zapas. Ciśnienie 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się