Skocz do zawartości

Legacy 2.0D przebieg 200tys warto kupić??


subEŁK

Rekomendowane odpowiedzi

Spalanie nie ma tak dużego znaczenia. Chcę kupić dobre auto i pocieszyć się nim przez pare lat.

Jeżeli spalanie nie ma znaczenia, to nie ma się co zastanawiać, tylko brać H6. Te wersje były najlepiej wyposażone, silnik też bezproblemowy, jeździ nieporównywalnie fajniej od SBD...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, chciałem Outbacka D. Po lekturze forum uznałem że benzyna w przypadku Subaru jest mniej problemowa. Nie chciałem się bawić w jakieś uszlachetniacze do paliwa i zastanawiać się kiedy coś zdechnie. Trafilem na krajowy egzemplarz Tribeci...tak brzydal ale codziennie czerpię radość z jazdy i jestem zadowolony, a H6 nie takie straszne w eksploatacji. Decyzja jest twoja, a opini tyle ile forumowiczów;)

 

Ja podobnie przez moment myślałem ze zmiana z 2.5i na 2.0D, ale lektura forum mnie odstraszyła. Dodatkowo będąc w moim serwisie zadałem pytanie (dla zaufanego mechanika) co lepsze D czy H6 z lpg - odp ze z dwojga złego to drugie pokazując palcem 3 x 2.0D stojące na placu i czekające na remont silnika :(.

Podobno w późniejszych latach była jakaś zmiana (AFAIR 2010), w poprzedniej wersji niestety problematyczne sa wtryskiwacze i DPF co pośrednio doprowadza do przytarcia silnika. Niby tak być może w każdym nowoczesnym dielsu ale jakoś jak na Subaru dużo tych awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te silniki powinne wytrzymac 300 do 400tkm zalezy jak byly traktowane. jak zrobil 200 to 200 wytrzyma jeszcze.jesli cena jest ok to brac.dobrze jakby dali jakas gwarancje misieczna wtedy bys wiedzial ze nie picuja.w tym rocznku problemow z dpf nie powinno byc bo jest on otwarty.a i na dpf jest lekarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ taki oglądałem i jest niedaleko. Nie mam czasu szukać po polsce.. Szczerze mówiąc na fora w większości zaglądają ludzie, którzy maja jakieś problemy z autem (oczywiście nie zawsze). A zapominamy o setkach i tysiącach SBD które maja większe przebiegi i jeżdżą ale brak ich na forum:) Umówiłem się już na stacji diagnostycznej z dwoma autami i zobaczymy. Poifirmuję, czy udało się coś wybrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te silniki powinne wytrzymac 300 do 400tkm zalezy jak byly traktowane.

Skąd wiesz? Masz jakieś dane statystyczne, które to potwierdzają?

Obecnie żadnej firmie samochodowej nie zależy, aby jej produkty były aż tak trwałe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czasu szukać po polsce..

A masz czas na wizyty w warsztacie? Bez przesady, mozna poświęcić kilka wieczorów i jakiś dzień na ogądanie egzemplarza. Chyba, że jesteś bogatym hobbystą który lubi kupować używki i później je doinwestowywać. Jako były użytkownik diesli wszelakich stwierdzam, że jak spalanie nie ma kluczowego znaczenia to ze współczesnych silników brać tylko benzyny - chyba że pierdziki 1,2 z turbo, bo to też takie samo g... jak nowoczesne diesle.

Porównywalnym silnikiem do 2.0 D będzie raczej benzynowe 2.0 150/165 KM niż H6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sprawa się wyjaśniła. Nabyłem Legaca z 2009 2,5 benzynka :) Mam nadzieje że będzie się dobrze sprawował. Po waszych (sznownych forumowiczów) opiniach odpuściłem diesla. PZDR i dzięki

 

 

no i dobra dezycja- jak bedziesz za duzo wydalał na bene, zakladaj gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...