Skocz do zawartości

Legacy 2.0D przebieg 200tys warto kupić??


subEŁK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy w temacie, więc zwracam się z prośbą o opinię. Mam na oku legacy 08 2L diesel. Samochód jest sprzedawany przez dealera z białegostoku stan super - igła. martwi mnie jedynie przebieg 208000 km. 100% orginał. Nic nie puka nic nie stuka, sprzęgło działa bez zarzutów. Było wymienione z przebiegiem 130tys.. gwarancyjnie. Gdyby ktoś przekręcił licznik na 70tys to mało kto by poznał.. Jakie przebiegi pokonują te silniki bez remontów biorąc pod uwagę że auto było serwisowane wyłącznie przez ASO? Z góry dzięki za szczere odpowiedzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sprzęgło było wymieniane, to najsłabsza strona jest po naprawie.

To, czy było naprawiane w ASO, raczej nie ma tutaj znaczenia. Pewnie wszystko zależy od egzemplarza. Za dużo opinii nie znajdziesz, bo za dużo egzemplarzy z takim przebiegiem nie ma.

Pewnie jak kupisz, to pojeździsz. Gorzej będzie ze sprzedażą, bo potencjalny kupiec będzie miał wątpliwości takie jak Ty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, gdzie to auto nastukało to 200.000 km. Gdyby na autostradach, to problem mniejszy, ale w okolice Białegostoku, to w autostrady raczej nie są bogate.

A to auto cały czas, od początku serwisowane w jednym ASO ? Bo ustalenie, że silnik "igła", bez zaglądania do środka, jest raczej trudne., chyba, że serwisują go od początku i wiedzą, co i jak.

Tak szczerze, to na Twoim miejscu bym sobie odpuścił. Przy tym roczniku pewnie można znaleźć mniejsze przebiegi, a skoro sprzedaje auto ASO, to cena też raczej nie jest z gatunku "okazyjnych". Druga sprawa, to jest to, o czym pisałem. Pojeżdzisz autem trochę, nabijesz jeszcze 20.000-30.000 km i nikt nie będzie chciał go odkupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściciel kupił nowego legaca z tym samym motoerm i zostawił go w rozliczeniu. Od poczatku serwisowany był u nich, także przeglądałem dziś u nich historię autka i nic poza sprzęgłem nie było robionione oczywiście za wyjątkiem oleju, zawieszenia, nawet żarówki były w aso wymieniane..

 

silnik odpala od razu, nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły nie słychać nic za wyjątkiem mruczenia:) rozmawiałem po drodze z mechanikiem, który się nim zajmował i twierdził że on osobiście woli benzyke ale ten akurat egzemplarz jest naprawde ok, pomimo przebiegu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze na oku legaca 2008 2,5 benzyna, ze stanów i tu przebieg 33tys km. Tez ładny, ale zawsze jest jakieś ale.. Właściel twierdził że kupił go w stanach i sam sprowadził jako mienie przesiedleńcze że nigdy nie był bity itd. Ale ściągnąłem raport z carfax i cytat "brał udział w kolizji drogowej, prawy bok uderzenie o krawężnik - wystrzelone poduszki, auto odholowane na parking". i co to był za krawężnik że poduszki musiały strzelić...

Wracając do SDB czekam na opinie o przebiegach :) zaznaczam że model o którym mowa od początku jeździ na pleju lotos 5W30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie nie ma tak dużego znaczenia. Chcę kupić dobre auto i pocieszyć się nim przez pare lat. Biorąc pod uwagę że mieszkam na biegunie zimna (okolice Ełku) rozsądniejsza jest benzyna, ale jak na razie "przerabiałem" same ropniaki.. Ten z białego jest w naprawde dobrym stanie i dlatego zwróciłem na niegu uwagę. Tak jak pisałem wcześniej jak kupi go jakiś handlarz i cofnie licznik o 120tys to mało kto się połapie..:) ten 2,5 L z kolei lepsze wyposażenie, ale niesmak po tym raporcie psuje obraz autka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaznaczam że model o którym mowa od początku jeździ na pleju lotos 5W30

A to akurat nie jest możliwe.Bo o ile dobrze pamiętam,Lotos Quazar wszedł do Subaru W 2010.

Co do przebiegu,na forum niewiele jest aut z takim przebiegiem,wyposażonym w SBD.

Edytowane przez cybel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii Lotosa

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/32448-wspolpraca-z-koncernem-lotos-oil-sa/page__hl__%2Blotos+%2Bquazar

Jeśli tak twierdzą w ASO to jakaś pomyłka,wcześniej zalecane były oleje innych marek,jak Castrol czy Mobil ewentualnie inne spełniające wymagania stawiane przez FHI.

Auto było sprzedane w 2008 roku?I historia serwisowa jest od początku jego użytkowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie ściema tylko opinie sprzedawcy trzeba traktować z pewnym dystansem. Jeśli auto Ci się podoba, masz świadomości problemów jakie mogą się pojawić ( wątek o wale korbowym ) i jakby co jesteś na nie finansowo przygotowany to kupuj.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tego diesla w ogóle nie kupował. Moje Legacy o przebiegu pod 300 (137 koni,SOHC) sprawia mniej problemów niż Outback mojego ojca z 2011, z przebiegiem koło 90 tys. ( diesel of korz).Najpierw brał olej , teraz chroniczne problemy z DPFem, itd. A z przebiegiem ponad 200 to tylko patrzyc jak się rozsypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, chciałem Outbacka D. Po lekturze forum uznałem że benzyna w przypadku Subaru jest mniej problemowa. Nie chciałem się bawić w jakieś uszlachetniacze do paliwa i zastanawiać się kiedy coś zdechnie. Trafilem na krajowy egzemplarz Tribeci...tak brzydal ale codziennie czerpię radość z jazdy i jestem zadowolony, a H6 nie takie straszne w eksploatacji. Decyzja jest twoja, a opini tyle ile forumowiczów;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...