Jump to content

Legacy 2.0D przebieg 200tys warto kupić??


subEŁK
 Share

Recommended Posts

Witam! Jestem nowy w temacie, więc zwracam się z prośbą o opinię. Mam na oku legacy 08 2L diesel. Samochód jest sprzedawany przez dealera z białegostoku stan super - igła. martwi mnie jedynie przebieg 208000 km. 100% orginał. Nic nie puka nic nie stuka, sprzęgło działa bez zarzutów. Było wymienione z przebiegiem 130tys.. gwarancyjnie. Gdyby ktoś przekręcił licznik na 70tys to mało kto by poznał.. Jakie przebiegi pokonują te silniki bez remontów biorąc pod uwagę że auto było serwisowane wyłącznie przez ASO? Z góry dzięki za szczere odpowiedzi..

Link to comment
Share on other sites

Skoro sprzęgło było wymieniane, to najsłabsza strona jest po naprawie.

To, czy było naprawiane w ASO, raczej nie ma tutaj znaczenia. Pewnie wszystko zależy od egzemplarza. Za dużo opinii nie znajdziesz, bo za dużo egzemplarzy z takim przebiegiem nie ma.

Pewnie jak kupisz, to pojeździsz. Gorzej będzie ze sprzedażą, bo potencjalny kupiec będzie miał wątpliwości takie jak Ty...

Link to comment
Share on other sites

Pytanie, gdzie to auto nastukało to 200.000 km. Gdyby na autostradach, to problem mniejszy, ale w okolice Białegostoku, to w autostrady raczej nie są bogate.

A to auto cały czas, od początku serwisowane w jednym ASO ? Bo ustalenie, że silnik "igła", bez zaglądania do środka, jest raczej trudne., chyba, że serwisują go od początku i wiedzą, co i jak.

Tak szczerze, to na Twoim miejscu bym sobie odpuścił. Przy tym roczniku pewnie można znaleźć mniejsze przebiegi, a skoro sprzedaje auto ASO, to cena też raczej nie jest z gatunku "okazyjnych". Druga sprawa, to jest to, o czym pisałem. Pojeżdzisz autem trochę, nabijesz jeszcze 20.000-30.000 km i nikt nie będzie chciał go odkupić.

Link to comment
Share on other sites

właściciel kupił nowego legaca z tym samym motoerm i zostawił go w rozliczeniu. Od poczatku serwisowany był u nich, także przeglądałem dziś u nich historię autka i nic poza sprzęgłem nie było robionione oczywiście za wyjątkiem oleju, zawieszenia, nawet żarówki były w aso wymieniane..

 

silnik odpala od razu, nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły nie słychać nic za wyjątkiem mruczenia:) rozmawiałem po drodze z mechanikiem, który się nim zajmował i twierdził że on osobiście woli benzyke ale ten akurat egzemplarz jest naprawde ok, pomimo przebiegu..

Link to comment
Share on other sites

Mam jeszcze na oku legaca 2008 2,5 benzyna, ze stanów i tu przebieg 33tys km. Tez ładny, ale zawsze jest jakieś ale.. Właściel twierdził że kupił go w stanach i sam sprowadził jako mienie przesiedleńcze że nigdy nie był bity itd. Ale ściągnąłem raport z carfax i cytat "brał udział w kolizji drogowej, prawy bok uderzenie o krawężnik - wystrzelone poduszki, auto odholowane na parking". i co to był za krawężnik że poduszki musiały strzelić...

Wracając do SDB czekam na opinie o przebiegach :) zaznaczam że model o którym mowa od początku jeździ na pleju lotos 5W30

Link to comment
Share on other sites

Spalanie nie ma tak dużego znaczenia. Chcę kupić dobre auto i pocieszyć się nim przez pare lat. Biorąc pod uwagę że mieszkam na biegunie zimna (okolice Ełku) rozsądniejsza jest benzyna, ale jak na razie "przerabiałem" same ropniaki.. Ten z białego jest w naprawde dobrym stanie i dlatego zwróciłem na niegu uwagę. Tak jak pisałem wcześniej jak kupi go jakiś handlarz i cofnie licznik o 120tys to mało kto się połapie..:) ten 2,5 L z kolei lepsze wyposażenie, ale niesmak po tym raporcie psuje obraz autka..

Link to comment
Share on other sites

zaznaczam że model o którym mowa od początku jeździ na pleju lotos 5W30

A to akurat nie jest możliwe.Bo o ile dobrze pamiętam,Lotos Quazar wszedł do Subaru W 2010.

Co do przebiegu,na forum niewiele jest aut z takim przebiegiem,wyposażonym w SBD.

Edited by cybel
Link to comment
Share on other sites

W kwestii Lotosa

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/32448-wspolpraca-z-koncernem-lotos-oil-sa/page__hl__%2Blotos+%2Bquazar

Jeśli tak twierdzą w ASO to jakaś pomyłka,wcześniej zalecane były oleje innych marek,jak Castrol czy Mobil ewentualnie inne spełniające wymagania stawiane przez FHI.

Auto było sprzedane w 2008 roku?I historia serwisowa jest od początku jego użytkowania?

Link to comment
Share on other sites

ok czyli ściema jak rozumiem? A wracając do przebiegu w SBD?? A jeszcze co do legaca z US, pytałem czy to możliwe żeby przy uderzeniu w krawężnik (jak widnieje w raporcie carfax) strzeliły poduszki?

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie ściema tylko opinie sprzedawcy trzeba traktować z pewnym dystansem. Jeśli auto Ci się podoba, masz świadomości problemów jakie mogą się pojawić ( wątek o wale korbowym ) i jakby co jesteś na nie finansowo przygotowany to kupuj.

Edited by RoadRunner
Link to comment
Share on other sites

Ja bym tego diesla w ogóle nie kupował. Moje Legacy o przebiegu pod 300 (137 koni,SOHC) sprawia mniej problemów niż Outback mojego ojca z 2011, z przebiegiem koło 90 tys. ( diesel of korz).Najpierw brał olej , teraz chroniczne problemy z DPFem, itd. A z przebiegiem ponad 200 to tylko patrzyc jak się rozsypie.

Link to comment
Share on other sites

Miałem ten sam problem, chciałem Outbacka D. Po lekturze forum uznałem że benzyna w przypadku Subaru jest mniej problemowa. Nie chciałem się bawić w jakieś uszlachetniacze do paliwa i zastanawiać się kiedy coś zdechnie. Trafilem na krajowy egzemplarz Tribeci...tak brzydal ale codziennie czerpię radość z jazdy i jestem zadowolony, a H6 nie takie straszne w eksploatacji. Decyzja jest twoja, a opini tyle ile forumowiczów;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...