Skocz do zawartości

Legacy 2.0D przebieg 200tys warto kupić??


subEŁK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy w temacie, więc zwracam się z prośbą o opinię. Mam na oku legacy 08 2L diesel. Samochód jest sprzedawany przez dealera z białegostoku stan super - igła. martwi mnie jedynie przebieg 208000 km. 100% orginał. Nic nie puka nic nie stuka, sprzęgło działa bez zarzutów. Było wymienione z przebiegiem 130tys.. gwarancyjnie. Gdyby ktoś przekręcił licznik na 70tys to mało kto by poznał.. Jakie przebiegi pokonują te silniki bez remontów biorąc pod uwagę że auto było serwisowane wyłącznie przez ASO? Z góry dzięki za szczere odpowiedzi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sprzęgło było wymieniane, to najsłabsza strona jest po naprawie.

To, czy było naprawiane w ASO, raczej nie ma tutaj znaczenia. Pewnie wszystko zależy od egzemplarza. Za dużo opinii nie znajdziesz, bo za dużo egzemplarzy z takim przebiegiem nie ma.

Pewnie jak kupisz, to pojeździsz. Gorzej będzie ze sprzedażą, bo potencjalny kupiec będzie miał wątpliwości takie jak Ty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, gdzie to auto nastukało to 200.000 km. Gdyby na autostradach, to problem mniejszy, ale w okolice Białegostoku, to w autostrady raczej nie są bogate.

A to auto cały czas, od początku serwisowane w jednym ASO ? Bo ustalenie, że silnik "igła", bez zaglądania do środka, jest raczej trudne., chyba, że serwisują go od początku i wiedzą, co i jak.

Tak szczerze, to na Twoim miejscu bym sobie odpuścił. Przy tym roczniku pewnie można znaleźć mniejsze przebiegi, a skoro sprzedaje auto ASO, to cena też raczej nie jest z gatunku "okazyjnych". Druga sprawa, to jest to, o czym pisałem. Pojeżdzisz autem trochę, nabijesz jeszcze 20.000-30.000 km i nikt nie będzie chciał go odkupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach