Skocz do zawartości

Specjalista od oznaczeń na skrzyniach 5 MT poszukiwany


Daniel

Rekomendowane odpowiedzi

Dajcie spokój :))

 

Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK.

 

Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój :))

 

Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK.

 

Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ...

 

jest to możliwe, bo te dwie skrzynie mają różne przełożenia biegów przy tym samym przełożeni głównym 4,44.

- TY754VBAAA - przełożenie 5 biegu ma 0,738

- TY752VB5BA - przełożenie 5 biegu ma 0,825

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką skrzynię jest od legacy twin turbo oraz sti ver 5, ver 6. - skrzynia 4.44. Ile pójdzie nie wiem. Raczej nie więcej niż 180 km/h była tylko dla Japonii gdzie jest ograniczenie 180 km?h.

Przy 50 km/h wrzuca się już 4-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam krótką skrzynie w STi v3, przełożenie 4,44, licznik do 180, i faktycznie przy 170 (tyle max jechałem) już jest kolo 5,5-6k rpm i wyje niemiłosiernie :)

pewnie do 190 pójdzie, ale więcej to nie sądzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim Type R jechałem 220, Maras czarnym Type R wyprzedził nas w Niemczech jadąc około 250 więc pójdzie... Problem w ograniczeniu w ecu do 180km/h które angole obchodzą montujac mały pierdzielnik który zmienia kilometry na mile, wtedy jadąc 220 ecu myśli ze jedziemy 140 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką skrzynię najlepiej kupić 6MT, szukam bardzo krótkich przełożeń z długą 6 na trasy ale pierwsze 5 biegów musi być bardzo krótkich..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia z Gt My99/00

 

Code: TY754VN1AB

1st: 3.454 = 58km/h

2nd: 1.947 = 105km/h

3rd: 1.366 = 150km/h

4th: 0.972 = 209km/h

5th: 0.738 = 277km/h

Rück: 3.416 = 60km/h

Diff Mitte: Viscous 4kgf

Diff VA: Open

Diff End: R160 3.90

Edytowane przez kowal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKRZYNIA BIEGÓW 6MT SUBARU IMPREZA STI Spec C N7 MY 2002

wiskotyczne differencjały, międzyosiowy( 15 kg ), przedni ( 1,5 kg ) i tylny( 3,5 kg )

 

Co w tym jest....Zawiódłbyś się.

Przedni 1,5 kg czyli 15 Nm czyli tak jak dyfer otwarty, miedzyosiowy 15 kg Nm fajny ale czy takie występowały przecież w serii 4 kg, najmocniejsze rarytasy czyli produkt STi były 20 kg,

Dyfer tylny to 3.5 kg czyli 35 Nm, lepiej jak dyfer otwarty ale spięcie żadne. To samo co seria w WRX.

 

Wiem co piszę bo mam porównanie tzn. spiety przód na 9 kg i tył tak samo. Oba dyfry na płytce 90 Nm a centrum na seryjnej wiskozie. Wszystko na 4.44.

 

Na skrzyni TY754VBAAA takiej samej o jaką pyta autor postu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...