Jump to content

Specjalista od oznaczeń na skrzyniach 5 MT poszukiwany


Daniel
 Share

Recommended Posts

Dajcie spokój :))

 

Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK.

 

Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ...

Link to comment
Share on other sites

Dajcie spokój :))

 

Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK.

 

Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ...

 

jest to możliwe, bo te dwie skrzynie mają różne przełożenia biegów przy tym samym przełożeni głównym 4,44.

- TY754VBAAA - przełożenie 5 biegu ma 0,738

- TY752VB5BA - przełożenie 5 biegu ma 0,825

Link to comment
Share on other sites

Ja mam taką skrzynię jest od legacy twin turbo oraz sti ver 5, ver 6. - skrzynia 4.44. Ile pójdzie nie wiem. Raczej nie więcej niż 180 km/h była tylko dla Japonii gdzie jest ograniczenie 180 km?h.

Przy 50 km/h wrzuca się już 4-kę.

Link to comment
Share on other sites

ja mam krótką skrzynie w STi v3, przełożenie 4,44, licznik do 180, i faktycznie przy 170 (tyle max jechałem) już jest kolo 5,5-6k rpm i wyje niemiłosiernie :)

pewnie do 190 pójdzie, ale więcej to nie sądzę :)

Link to comment
Share on other sites

domyslam sie, że prowadzi sie wówczas bardzo dobrze. może kiedyś wsadze - niekoniecznie płytke, ale helikala. na razie nie mam budżetu na takie zachcianki.

Link to comment
Share on other sites

Ja swoim Type R jechałem 220, Maras czarnym Type R wyprzedził nas w Niemczech jadąc około 250 więc pójdzie... Problem w ograniczeniu w ecu do 180km/h które angole obchodzą montujac mały pierdzielnik który zmienia kilometry na mile, wtedy jadąc 220 ecu myśli ze jedziemy 140 ;)

Link to comment
Share on other sites

a jaką skrzynię najlepiej kupić 6MT, szukam bardzo krótkich przełożeń z długą 6 na trasy ale pierwsze 5 biegów musi być bardzo krótkich..

Link to comment
Share on other sites

Skrzynia z Gt My99/00

 

Code: TY754VN1AB

1st: 3.454 = 58km/h

2nd: 1.947 = 105km/h

3rd: 1.366 = 150km/h

4th: 0.972 = 209km/h

5th: 0.738 = 277km/h

Rück: 3.416 = 60km/h

Diff Mitte: Viscous 4kgf

Diff VA: Open

Diff End: R160 3.90

Edited by kowal
Link to comment
Share on other sites

Tu jest błąd. Ta skrzynia TY754VN1AB ma przełożenie FD = 3.9 koła TR: 1:1,1 i tylny dyfer 3.54.

Żeby mieć 100% pewności zdejmowałem wczoraj pokrywę tylnego dyfra który jeździł z tą skrzynią.

Link to comment
Share on other sites

SKRZYNIA BIEGÓW 6MT SUBARU IMPREZA STI Spec C N7 MY 2002

wiskotyczne differencjały, międzyosiowy( 15 kg ), przedni ( 1,5 kg ) i tylny( 3,5 kg )

 

Co w tym jest....Zawiódłbyś się.

Przedni 1,5 kg czyli 15 Nm czyli tak jak dyfer otwarty, miedzyosiowy 15 kg Nm fajny ale czy takie występowały przecież w serii 4 kg, najmocniejsze rarytasy czyli produkt STi były 20 kg,

Dyfer tylny to 3.5 kg czyli 35 Nm, lepiej jak dyfer otwarty ale spięcie żadne. To samo co seria w WRX.

 

Wiem co piszę bo mam porównanie tzn. spiety przód na 9 kg i tył tak samo. Oba dyfry na płytce 90 Nm a centrum na seryjnej wiskozie. Wszystko na 4.44.

 

Na skrzyni TY754VBAAA takiej samej o jaką pyta autor postu :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...