Daniel Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Czy ktoś wie od czego jest skrzynia 5 MT o poniższym numerze ? TY 754 VB AAA Z góry dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 w/g tej strony http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru%20Transmission%20Chart JDM Impreza WRX & WRX STi Ver.V/VI MY99-00 ta http://www.catherineandken.co.uk/sti/wrx.html WRX STi Version 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 a według tej skrzynia ta była montowana też w legacy 99-00 http://bbs.scoobynet.com/wanted-18/723369-wanted-info-hc-ty754vbaaa.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 (edited) ta strona też podaje tak samo http://www.gearhack....nsmission Chart JDM Legacy RSK & GT-B MY99-00 ogólnie to z tymi skrzyniami w subaru to masakra jest , tyle oznaczeń że głowa boli Edited March 23, 2013 by kowal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Dajcie spokój ) Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK. Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Dajcie spokój ) Według tego co ja znalazłem to skrzynia z imprezy P1 i taką kupowałem w UK. Jednak któryś z chłopaków na forum powiedział że wstawił do siebie skrzynie z P1 o oznaczeniu TY752VB5BA i ma max prędkość 180 km/h co jest mało realne ... jest to możliwe, bo te dwie skrzynie mają różne przełożenia biegów przy tym samym przełożeni głównym 4,44. - TY754VBAAA - przełożenie 5 biegu ma 0,738 - TY752VB5BA - przełożenie 5 biegu ma 0,825 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 To ciekawe info, czy tylko 5 biegiem się różnią ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamer9 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 przełożenia wszystkich biegów są inne, przynajmniej wg tej strony: http://www.catherineandken.co.uk/sti/trans.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Dzięki ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ja mam taką skrzynię jest od legacy twin turbo oraz sti ver 5, ver 6. - skrzynia 4.44. Ile pójdzie nie wiem. Raczej nie więcej niż 180 km/h była tylko dla Japonii gdzie jest ograniczenie 180 km?h. Przy 50 km/h wrzuca się już 4-kę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 ja mam krótką skrzynie w STi v3, przełożenie 4,44, licznik do 180, i faktycznie przy 170 (tyle max jechałem) już jest kolo 5,5-6k rpm i wyje niemiłosiernie pewnie do 190 pójdzie, ale więcej to nie sądzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 TZD.... A wiesz co ta skrzynia robi z przednią szperą płytkową..........Wrażenia porównywalne z orgazmem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 domyslam sie, że prowadzi sie wówczas bardzo dobrze. może kiedyś wsadze - niekoniecznie płytke, ale helikala. na razie nie mam budżetu na takie zachcianki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ja na skrzyni TY754VBAAA z przednią płytkową spróbuje w sezonie letnim zabić muchę boczną szybą . Helical to jeszcze nie to..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 helical jest bardziej uniwersalny i bezobsługowy, i na tym by mi zależało, ale to temat na inny wątek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ja swoim Type R jechałem 220, Maras czarnym Type R wyprzedził nas w Niemczech jadąc około 250 więc pójdzie... Problem w ograniczeniu w ecu do 180km/h które angole obchodzą montujac mały pierdzielnik który zmienia kilometry na mile, wtedy jadąc 220 ecu myśli ze jedziemy 140 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 a jaką skrzynię najlepiej kupić 6MT, szukam bardzo krótkich przełożeń z długą 6 na trasy ale pierwsze 5 biegów musi być bardzo krótkich.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Krótkie ostatnie biegi to chyba spec C tylko miała, reszta ma długie ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobi Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 A ktos wie co to za skrzynia? HM-TY754VN1AB nie mogłem znalesc tego oznaczenia w tabeli na stronie podanej wyzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 skrzynia od GTka 99/00. pamiętam ten numerek bo sam kiedyś taki miałem w niebieskiej szczale Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 (edited) Skrzynia z Gt My99/00 Code: TY754VN1AB 1st: 3.454 = 58km/h 2nd: 1.947 = 105km/h 3rd: 1.366 = 150km/h 4th: 0.972 = 209km/h 5th: 0.738 = 277km/h Rück: 3.416 = 60km/h Diff Mitte: Viscous 4kgf Diff VA: Open Diff End: R160 3.90 Edited March 24, 2013 by kowal Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Tu jest błąd. Ta skrzynia TY754VN1AB ma przełożenie FD = 3.9 koła TR: 1:1,1 i tylny dyfer 3.54. Żeby mieć 100% pewności zdejmowałem wczoraj pokrywę tylnego dyfra który jeździł z tą skrzynią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobi Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 czyli zwyczajna szkrzynia od GT'ka 99/00 z długim przełozeniem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radeklwh Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 a ja tam się przymierzam do tego: http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-spec-c-n7-i3115091154.html ktoś wie jak to jeździ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 SKRZYNIA BIEGÓW 6MT SUBARU IMPREZA STI Spec C N7 MY 2002 wiskotyczne differencjały, międzyosiowy( 15 kg ), przedni ( 1,5 kg ) i tylny( 3,5 kg ) Co w tym jest....Zawiódłbyś się. Przedni 1,5 kg czyli 15 Nm czyli tak jak dyfer otwarty, miedzyosiowy 15 kg Nm fajny ale czy takie występowały przecież w serii 4 kg, najmocniejsze rarytasy czyli produkt STi były 20 kg, Dyfer tylny to 3.5 kg czyli 35 Nm, lepiej jak dyfer otwarty ale spięcie żadne. To samo co seria w WRX. Wiem co piszę bo mam porównanie tzn. spiety przód na 9 kg i tył tak samo. Oba dyfry na płytce 90 Nm a centrum na seryjnej wiskozie. Wszystko na 4.44. Na skrzyni TY754VBAAA takiej samej o jaką pyta autor postu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now