jaszyn Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) Czy stale serwisując samochód w ASO, można liczyć w przypadku potrzeby wymiany short block SBD po gwarancji, z powodu pękniętego wału, na jakąś pomoc lub gest handlowy lub upust itp ? jeśli nie to nie mam więcej pytań jeśli tak mam kolejne Jakie konkretnie przywileje ma stały klient w sytuacji jak powyżej ? Liczę na konkretną odpowiedź za którą z góry dziękuje Edited March 20, 2013 by jaszyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted March 22, 2013 Dyrekcja SIP Share Posted March 22, 2013 Czy stale serwisując samochód w ASO, można liczyć w przypadku potrzeby wymiany short block SBD po gwarancji, z powodu pękniętego wału, na jakąś pomoc lub gest handlowy lub upust itp ? Zasadniczo tak. Zależne to jest od wielu czynników, takich choćby jak wiek auta, przebieg, sposób eksploatacji, przyczyna usterki etc. Jak wiadomo ( było to już omawiane ) zdarza się, że klasyczne "przekręcenie" powoduje tego typu efekt. Wówczas można liczyć tylko na upust co do cen części ( ew. upust na robociźnie jest zalezny od dealera ), a i to naturalnie tylko przy naprawie w naszej sieci autoryzowanej. Podobnie bedzie przy przebiegu np. 300.000, czy też w wieku 6 lat itd. itd. Ale, gdyby zdarzenia miało mieć miejsce np. 2 miesiące po gwarancji bez jakichkolwiek wskazań co od niewłaściwej obsługi / niwłasciwego paliwa itd., wówczas zrobimy więcej. Gdy natomiast samochód (silnik) był tuningowany - nie zrobimy nic. Każdy przypadek jest jednak indywidualny a nie ma ich tyle, aby potrzebne było wypracowanie stałej procedury. Jeżeli coś takiego się zdarzy, DT występuje do zarządu z informacją i sugestią rozwiązania. Stąd też na pytanie: Jakie konkretnie przywileje ma stały klient w sytuacji jak powyżej ? niestety ( na szczęście ?) nie jestem w stanie udzielić oczekiwanej konkretnej odpowiedzi - proszę o zrozumienie . Pozdrowienia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaszyn Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Serdecznie dziekuje za wyczerpującas odpowiedz, mam nadziej że nie będe się musiał przekonywac jak to działa Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts