MarcinBike Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Witam, Chcialbym sie dowiedziec, jakie sa roznice pomiedzy SI kupionymi w salonie w Polsce lub na terenie Europy, a tymi z USA czy Kanady? Na TVN Turbo w Rentgenie bylo porownanie Lancera EVO z Impreza STI i padlo stwierdzenie: "Samochodow w wersji amerykanskiej kupuje sie tylko raz - poraz pierwszy i ostatni" zatem co jest z nimi nie tak? W czym są gorsze od europejskich? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 MarcinBike, opcja "Szukaj" - było wieeeeele razy na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ZAMYKAĆ!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ZAMYKAĆ!!! Eeetam, nie bądźcie tacy, drodzy Rodacy... W końcu to nie wysiłek napisać parę słów - zanim kolega zastrzeli się po konfrontacji z naszą szukajką :wink: Ja zacznę: - amerykan ma miększe zawieszenie; - rózni się detalami zewnętrznymi (US np. nie ma kierunkowskazów na błotnikach)... Kto dalej? PS. "Rentgen" generalnie bredzi - w tej kwestii akurat też. Sam badałem temat jakości - generalny wniosek był taki, że dobry egzemplarz zza oceanu nie powinien być gorszy od europejskiego. Inna rzecz, że z Ameryki handlarze ciągną chyba więcej aut w stanie agonalnym, może stąd takie obiegowe opinie... (a w USA ostatnio duża powódź była i parę aut porządnie zamokło :roll: ...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 amerykan ma miększe zawieszenie; To jaka jest twardosc i wysokosc sprezym w europejskiej wersji, przykladowo WRX'a bug eye? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Kuba, mnie się pytasz...? :wink: Przecież ja humanista jestem - odpowiem Ci tak, jak umiem - amerykan ma baaardzo mientkie, a europejski tylko tak średnio A serio, to weź wytłumacz koledze co i jak, bo ja po pierwsze jestem nawiany, a po drugie własnie skończyłem rajd po ruskim internecie i mam odmienne stany świadomosci w związku z powyzszym splotem czynników :wink: - over... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinBike Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Dzieki za odzew Z szukacza skorzystalem ale hm musze jeszcze go zmolestowac aby pokazywal to, co ja chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 amerykanskie wersje SI w wiekszosci nie maja kodowanych kluczykow(brak immobilaiser'a-PRZEWAZNIE w bug-eye WRX tez) oraz am. wer. nie maja regulacji wysokosci swiatel z kabiny kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Nie tak dawno czytałem na forum informacje podawane przez Dyrekcję o znacznych różnicach w układach hamulcowych. Inne tarcze ( mniejsze i inaczej wentylowane ) inne klocki. Wniosek był taki, że hamulce w wersjach US są przystosowane do mniejszych obciążeń. Podobno w stanach jeżdzi sieznacznie wolniej. Silniki też sa inaczej wysterowane. W OBK 2.5 MT ma w US 175 KM w europie 165 KM. Nie wiem jak jest w SI ale można to bardzo szybko sprawdzić na stronie www.subaru.com. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Licznik jest w milach Adam12, 165 KM jest u nas w wersji 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Licznik jest w milach Adam12, 165 KM jest u nas w wersji 2.0 Chyba 158 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Adam12, trochę się zagalopowałem. U nas jest tak: Impreza 2.0R MY’06: 160 KM Legacy 2.0 MY’06: 165 KM Forester 2.0 MY’06: 158 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Wersja USA ma jeszcze lampy symetryczne, niedopuszczone do ruchu w europie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Z moich obserwacji odnosnie samochodow z USA wynika ze: - maja symetryczne przednie światła - maja odblaski tak żeby autko było z boku widoczne - z reguły mają słabsze hamulce - czasami różnią się mocą silnika - mają dużo bardziej miękko zestrojone zawieszenie - ich automaty często nie wytrzymują naszego stylu jazdy- często trzeba zakładać dodatkową chłodnicę oleju ze skrzyni- dotyczy zwłaszcza nieco starszych aut - no i z tego co widziałem to amerykańce są tużo bardziej tandetnie w środku wykończone - SI w Ameryce ma zupełnie inne kluczyki- takie jakieś jakby dopiero co wytłoczone na kolanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Pytanie o parametry sprezyn bylo czysto retoryczne, wiekszosc osob tutaj twierdzi ze auta w wersji amerykanskiej sa miekko zestrojone, ale jak sie ktos zapyta o konkretne roznice to nikt nie potrafi odpowiedziec. Nie wiedza jakie sa sprezyny, jakie stabilizatory, amortyzatory itd. W przypadku WRX roznica w odczuciu zawieszenia moze wynikac z roznicy w rozmiarach opon 16" vs 17", ale lepiej zrzucic to na zawias. Kolejna sprawa to jakosc wykonczenia i uzyte materialy, nikt nie moze pokazac konkretnego przykladu. Impreza i Forester jest produkowana w jednej fabryce. Skrzynia automatyczne, czy Forester i Legacy w wersji euro ma chlodnice i jesli tak to gdzie ona jest? Niestety na tym forum krazy wiele mitow. Jesli chcesz sie dowiedziec wszystkiego, o wszystkich modelach SUbaru w USA to polecam strone http://www.cars101.com/ , na temat europejskich modeli najlepiej pytac sie w ASO i poprosic zeby udosepnili instrukcje serwisowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinBike Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 wielkie dzieki Zabieram sie za literature. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 STI MY'06 wersja amerykańska ma inne przełożenia w skrzyni biegów od wersji europejskiej. W USA moc podawana jest w KM ale liczona według normy SAE a w europie w DIN Stąd te różnice 300KM w USA i 280 KM w europie (pomijając, iż subaru musiało zhomologować tylko 280KM ze wzgledu na normę euro4, stąd też symetryczny kolektor wylotowy i mniej bulgotu niestety - sam słyszałem przedwczoraj) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 W USA moc podawana jest w KM ale liczona według normy SAE a w europie w DINStąd te różnice 300KM w USA i 280 KM w europie ... I znowu kolejny blad czesto powielany w inecie. 300 konne STi wedlug SAE, bedzie mialo troche ponad 304 komi wedlug DIN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colirzadzi Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 STI MY'06 wersja amerykańska ma inne przełożenia w skrzyni biegów od wersji europejskiej.W USA moc podawana jest w KM ale liczona według normy SAE a w europie w DIN Stąd te różnice 300KM w USA i 280 KM w europie (pomijając, iż subaru musiało zhomologować tylko 280KM ze wzgledu na normę euro4, stąd też symetryczny kolektor wylotowy i mniej bulgotu niestety - sam słyszałem przedwczoraj) mozesz napisac cos wiecej na temat zestopniowania skrzyni biegow ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Witam, Chcialbym sie dowiedziec, jakie sa roznice pomiedzy SI kupionymi w salonie w Polsce lub na terenie Europy, a tymi z USA czy Kanady? Na TVN Turbo w Rentgenie bylo porownanie Lancera EVO z Impreza STI i padlo stwierdzenie: "Samochodow w wersji amerykanskiej kupuje sie tylko raz - poraz pierwszy i ostatni" zatem co jest z nimi nie tak? W czym są gorsze od europejskich? Szczegoly roznic w watku: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102555& A odnosnie kupowania pierwszy i ostatni raz to z tego co zetknalem sie z US Specami to wychodzi na to ze amerykanie to straszne fleje, w kazdym poplamiona tapicerka, brudno jakby nikt nigdy nie sprzatal, w co drugim powypalane dziury w fotelach itp ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 ...w kazdym poplamiona tapicerka, brudno jakby nikt nigdy nie sprzatal, w co drugim powypalane dziury w fotelach itp ... O to to juz trzeba miec pretensje do handlarzy, ze sprowadzaja tylko najtansze (czyli najgorsze) egzemplarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 STI MY'06 wersja amerykańska ma inne przełożenia w skrzyni biegów od wersji europejskiej. Nie wydaje mi się, chyba że w MY 06 zmienili przełożenia nagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 no i to wszystko co koledzy wcześniej napisali przekłada sie na to, iz US spec są znacznie tańsze :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 ...w kazdym poplamiona tapicerka, brudno jakby nikt nigdy nie sprzatal, w co drugim powypalane dziury w fotelach itp ... O to to juz trzeba miec pretensje do handlarzy, ze sprowadzaja tylko najtansze (czyli najgorsze) egzemplarze. Tym bardziej, że np. vampeer sprowadził US-Speca w takim stanie, że mucha nie siadała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 nie miala jak usiasc, bo sie czarnula zbyt szybko przemieszczala :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi