kropi68 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam. Udało mi się zakupić forestera 2.5 XT.....spełnienie marzeń....i nadszedł czas przeglądu technicznego.....czy możecie polecić jakąś sprawdzoną stację diagnostyczną w województwie śląskim przystosowaną do 4x4....chodzi mi głównie oto, aby siłę hamowania sprawdzić na płytach a nie na rolkach....Pomożecie? Dziękuję bardzo za jakiekolwiek info pozdrawiam piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 @@kropi68, możesz jechać na dowolną stację ... nic się nie zepsuje ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 nie pozwol na sprawdzaniena rolkach bo rozwalisz centralny dyfer w skrzyni a koszt jest duzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariush78 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Podobno te kilka sekund nie narobi szkód, przynajmniej u mnie nie narobiło. Ja kiedyś szukałem takiej stacji i sie nie doszukałem. Można jechać i ich posraszyć że coś padnie i może hamulców nie sprawdzą, raz mi sie tak udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 nie pozwol na sprawdzaniena rolkach bo rozwalisz centralny dyfer w skrzyni a koszt jest duzy NIC NIE ROZWALISZ nie sądzisz chyba, że wiskoza jest taka słaba, sam nie raz (świadomie lub nie) fundujesz jej większe obciążenia niż te rolki, których tak się boisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Na 3 przeglądy tylko raz mi sprawdzali hamulce, ale idzie dobre bo na mojej stacji już montują maszyny do 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 nie pozwol na sprawdzaniena rolkach bo rozwalisz centralny dyfer w skrzyni a koszt jest duzy Ciekawe swoją drogą, skąd ludzie takie opinie biorą? Ja z zylion zylionów razy podcinałem w życiu auto na ręcznym - jedna oś stoi, druga się kręci - często gęsto bez sprzęgła, żeby przód cały czas ciągnął i nic się nie rozwaliło. I prędkości też zwykle większe niż na rolkach. Za to "normalnym" użytkownikom ze zwykłego zużycia wiskoza pada często - po rozgrzaniu - dyfer blokuje się na dębowo. A co do maszyn 4x4 - bardzo dobre jak ktoś nie ma szpery (w tylnym dyfrze zawsze w turbo, czasami w wolnym ssaku), ale ze szperą - to właśnie jest niszczenie szpery - jedno koło w przód, drugie w tył - a "biedna szpera" próbuje to wyrównać. Także już lepiej w zwykłym trybie sprawdzać hamulce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Stacja powinna miec dodatkowe rolki podkladane pod drugą oś . ja wiem że setki razy sie nic nie stanie ale przyjdzie ten jeden i będzie placz , sam w pracy mam dodatkowe podkłady d aut 4x4 przy kontroli hamulców ,zawsze lepiej dmuchac na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropi68 Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 dzięki za wszystkie informacje...pozdrawiam wszystkich Subaroholików.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się