pcywicki Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Witam., dzisiaj w czasie porannej jazdy odnotowałem dziwne tłuczenie lub bardziej łomotanie (prawie jakbym bez powietrze jechał) po prawej części samochodu., az wysiadłem z auta czy koła ok., efekt lomotu wystepuje w momencie odejmowania nogi z gazu., na luzie idzie standardowo, jak dodaje gazu czy jade na gazie ok., po zdjęciu nogi z gazu natychmiastowy łomot i delikatne bicie. Po rozgrzaniu się ok. 30 km., efekt niemal zaniknal. Wstepna diagnoza u poleconego mechanika to panewki ? co o tym sadzicie ? z tego co wyczytałem to panewki lomoca przy zwiekszaniu mocy ? a koszt naprawy raczej spory ? pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Diesel panie Przykra sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) to moga byc wtryski umnie jest podobnie ,mam zamiar wyjac silnik dac do czyszczenia wtryskiwacze Edytowane 19 Marca 2013 przez sal1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jakie macie roczniki i przebiegi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 @@pcywicki, skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) 2009 rok 35 tysiecy kilometrow ponadto mam szarpanie w czasie jazdy jakie macie roczniki i przebiegi ??? Edytowane 19 Marca 2013 przez sal1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 rocznik 2008 / przebieg 83. tys. pozdrawiam Piotr o dziwo auto stało kilka h kiedy byłem w biurze., ponowna jazda okazała się bez problemowa., jazda z gazem bez gazu., hamowanie silnikiem., zero stuków., co mogło dać taki dziwny efekt ? Zobaczymy jutro czy sie nie powtórzy pozdrawiam Piotr kraków a właściwie okolice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 małe troche przebiegi na jakiekolwiek awarie oby tylko przejściowe problemy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. Edytowane 19 Marca 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. jestem ciekaw czym niemow ze stp wlewajac do zbiornika bo umnie nic nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcywicki Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no i rano zero objawów Nie wiem może coś zmrożonego gdzieś wpadło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no i rano zero objawów Nie wiem może coś zmrożonego gdzieś wpadło ? dokladnie, moze bryla lodu wpadla w nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. jestem ciekaw czym niemow ze stp wlewajac do zbiornika bo umnie nic nie pomaga Czyszczenie chemią przy pomocy specjalnego urządzenia.Oferują to także ASO,podzwoń.popytaj.Koszt niewielki,a może dać dużą poprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Witam., dzisiaj w czasie porannej jazdy odnotowałem dziwne tłuczenie lub bardziej łomotanie (prawie jakbym bez powietrze jechał) po prawej części samochodu., az wysiadłem z auta czy koła ok., efekt lomotu wystepuje w momencie odejmowania nogi z gazu., na luzie idzie standardowo, jak dodaje gazu czy jade na gazie ok., po zdjęciu nogi z gazu natychmiastowy łomot i delikatne bicie. Po rozgrzaniu się ok. 30 km., efekt niemal zaniknal. Wstepna diagnoza u poleconego mechanika to panewki ? co o tym sadzicie ? z tego co wyczytałem to panewki lomoca przy zwiekszaniu mocy ? a koszt naprawy raczej spory ? pozdrawiam Piotr Miałem tak samo po jeździe w świeżym mokrym śniegu, który wypełnił tunel środkowy. Po oczyszczeniu objawy zniknęły. Edytowane 20 Marca 2013 przez slw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. jestem ciekaw czym niemow ze stp wlewajac do zbiornika bo umnie nic nie pomaga A jakie masz objawy poza szarpaniem? Pytanie, czy to na pewno wina wtrysków. Zanieczyszczone można bez problemu zdiagnozować w ASO, podłączając do komputera. U mnie brudne wtryski powodowały przede wszystkim głośną / "twardą"pracę silnika przy przyspieszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal1232 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. jestem ciekaw czym niemow ze stp wlewajac do zbiornika bo umnie nic nie pomaga A jakie masz objawy poza szarpaniem? Pytanie, czy to na pewno wina wtrysków. Zanieczyszczone można bez problemu zdiagnozować w ASO, podłączając do komputera. U mnie brudne wtryski powodowały przede wszystkim głośną / "twardą"pracę silnika przy przyspieszaniu. jak rano odpale auto strasznie glosno metalicznie stuka ,wczasie jazdy mam szarpania przy zimnym i cieplym silniku po podlaczeniu pod selekt monitor nie pokazuje zadnego bledu ,tez mam glosna prace przy przyspieszaniu ponato na zimnym silniku po odpalenu silnik chodzi lekko wibruje Edytowane 20 Marca 2013 przez sal1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 jak rano odpale auto strasznie glosno metalicznie stuka tak klepia wtryski nawet jesli sa w dobrym stanie wczasie jazdy mam szarpania przy zimnym i cieplym silniku czy potrafi sam zgasnac na dojezdzaniu do skrzyzowania?? jest na to poprawka do programu. W moim pojawilo sie po 100kkm i program zalatwil sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 @@sal1232,wtryski można wyczyścić bez demontowania,chyba że chcesz regenerować. jestem ciekaw czym niemow ze stp wlewajac do zbiornika bo umnie nic nie pomaga A jakie masz objawy poza szarpaniem? Pytanie, czy to na pewno wina wtrysków. Zanieczyszczone można bez problemu zdiagnozować w ASO, podłączając do komputera. U mnie brudne wtryski powodowały przede wszystkim głośną / "twardą"pracę silnika przy przyspieszaniu. jak rano odpale auto strasznie glosno metalicznie stuka ,wczasie jazdy mam szarpania przy zimnym i cieplym silniku po podlaczeniu pod selekt monitor nie pokazuje zadnego bledu ,tez mam glosna prace przy przyspieszaniu ponato na zimnym silniku po odpalenu silnik chodzi lekko wibruje Jedź do ASO - diagnoza na komputerze pozwala sprawdzić korekty czasowe dla każdego wtryskiwacza. Analizując ten parametr można ocenić czy wtryskiwacz jest zabrudzony, czy nie. U mnie po 80 kkm odchyłki były na wszystkich ale na jednym bardzo duże. Po pierwszym czyszczeniu w ASO - (płyn czyszczący zasila silnik zamiast paliwa), trzy wtryskiwacze doszły do normy - czwarty, ten najbardziej zabrudzony poprawił się tylko w minimalnym stopniu. Dopiero drugie płukanie przywróciło mu nominalne parametry. Po czyszczeniu, nie ten sam samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 wczasie jazdy mam szarpania przy zimnym i cieplym silnikuWymieniłeś już przewody podciśnieniowe? Bo ja zrobiłem to jesienią i przyniosło dużą poprawę (zniknęło szarpanie i poprawiła się reakcja "na gaz" po rozgrzaniu silnika). Niestety te przewody są silnie obciążone termicznie i guma szybko traci właściwości powodując nieszczelności (m.in. w sterowaniu turbiną).Ostatnio znowu zaczął szarpać i okazało się, że zostawiłem jeden 10cm kawałek starego przewodu (brakło mi nowego ;-) ). Po wymianie znowu spokój. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) u mnie było lekkie szarpnięcie przy 2.5 tys. obr/min, problem pojawiał się przez okres około 2 tyg. ( tylko przy mocnym naciśnieciu pedału gazu i tylko na 2 -gim biegu). Problem pojawił się wtedy kiedy zalałem 1 raz samochód paliwem z BP tym lepszym ultimate czy jakoś tak, - może to przypadek ale po zalaniu ponownie V power diesel objaw ustąpił i nie pojawił się do dziś (w międzyczasie zrobiłem około 500 km) Edytowane 21 Marca 2013 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się