Jump to content

ulepszacze do paliwa


kubas

Recommended Posts

co sądzicie o tzw ulepszaczach (uszlachetniaczach) do benzyny jest ich dosyć sporo na rynku (nie chodzi o biopaliwa)

słyszałem że tez jest środek który można bezpośrednio wpiąć w listwe wtrysków i czyszci je bezposrednio, tylko nie moge takiego nigdzie znaleźć

obecnie mam problem z wtryskami a wymiana ich to około 100 zł/szt używane i próbuje się ratować tymi ulepszaczami

jeśli ktoś stosował te preparaty to prosze o jakies uwagi odnośnie jakie są najlepsze i czy warto je stosować

może ktoś się spotkał z tym preparatem co wpina się bezpośrednio w listwe wtrysków??

Link to comment
Share on other sites

Ja osobiście świetnie chodze na Jarzębiaku. Zona chciała ulepszyć kolege i wpieła mu w to "listwe" esperala, pogorszył sie stanowczo. Nie da sie z chłopem pogadać. Ino by sprzątał, gary zmywał, pierogi kleił, i czepał dywany...............dramat , caluśki nagar mu wupłukało i tera klekota. Nawet sie chłop.......... aż sie boje powiedzieć.......z teściowo zaprzyjaźnił............błłłłłłeeeeeeeeeeee. Jo se tam wole leciuśko nie równo chodzić.

 

Siwy

Link to comment
Share on other sites

Np. Ja jeżdżę na V-power Shell, ponieważ moim zdaniem ma najwyższą jakość. Chyba ma największą ilość oktanów. Mi jeden z kolegów powiedział, że to dobre paliwo. Też tak myślę. Ja przynajmniej czuję różnicę na 98 i na V-power. Nie wiem jak wy?

A jeszcze, co do uszlachetnia czy to moim zdaniem nie warto lepiej kupić lepszej jakości paliwo.

Link to comment
Share on other sites

autko jest jezdzone na gazie i jak zapalam na benzynie (np rano) to mam problemy jak jest zimny na benzynie, na gaz się przełączy dopiero jak złapie 10 stopni C, a jak złapie temperature to na benzynce też dobrze chodzi

byłem na kompie i wszystko jest ok, mechanicy stwierdzili że winę są zaśniedziałe wtryski i należy przeczyscić albo wymienić jak czyszczenie nie pomoże

Link to comment
Share on other sites

raz użyłem ulepszacza do garbusa, było fajnie tylko se troszki za mocno przeczyściłem układ paliwowy i tak mi spalanie skoczyło, że musiałem wymienić coś tam przy zaworach, bo baku na 150KM nie starczyło a z wydechu czasem ogień leciał :-)

Link to comment
Share on other sites

bo baku na 150KM nie starczyło a z wydechu czasem ogień leciał :-)

 

To powinieneś się w tedy czuć jak byś miał rajdówkę jak ci ogień z tłumika leciał. Pewnie ci zazdrości na ulicach, że ci leci ogień z wydech tak jak na rajdach. A tym od tuningu nie leciało.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

ja juz jezdze na takim ulepszaczu, ognia jakos nie ma z rury, poprawa powoli zaczyna być odczuwalna, tylko nie wiem czy czegos mi ten ulepszczacz nie przeczyszci zabardzo, no ale wymiana wtrysków jest troszke kosztowniejsza od zastosowania tego ulepszacza

Link to comment
Share on other sites

Kubas moim zdaniem po wini ci przeczyścić je a potem dopiero wymienić jak to nic nie da.

 

A tak w ogóle to masz Opla?

 

U mnie to by od razu powiedzieli, że trzeba wymienić i płać, by się nie cackali nawet jak by była możliwość przeczyszczenia i potem by wystawili rachunek wysoki. Przez te Euro! :cry:

Link to comment
Share on other sites

tzn chodzi mi o takie mechaniczne czyszczenie to nie da rady tak

można tylko za pomocą płynów

pierwsze rozwiązanie to jest lać ulepszacz do paliwa

a drugie to wpiąc w listwe wtrysków (na listwie wtrysków jest specjalny zawór przygotowany pod taki zabieg) taką strzykawe z jakimś srodkiem

ten drugi sposób jest podobno skuteczny ale nie wiem gdzie tego szukać

Link to comment
Share on other sites

Kubas moim zdaniem to wlej pełen bak paliwa 98 lub V-power i nie przełączaj na gaz. Powciskaj swemu opelkowi niech ma cos lepszego od życia niż gaz, niech poczuje oktany. :) po przejechaniu całego baku powinno przejść. Pozdobne objawy miałe przy ASTERCE II 1.6 16V powciskałem jej do odcięcia i pomoglo :)

Link to comment
Share on other sites

na prośbę mk.si choć nie wiem czy inni userzy tego forum mnie nie zjedzą za opisanie autka innego niż szuwar ale zaryzykuje

 

autko to Opel Vectra B 2.0 16V (136KM), 97r

 

autko jest po fabrycznym tuningu Irmsher'a (przedni spojler zespolony z grilem, progi, nakładka na bagażnik, wydech Irmsher/Remus, zawieszenie Irmsher (spręzyny, amorki) felgi 16", obniżona 30mm)

jeźli chodzi o optyczny tuning to autko się troszke zaokrągliło przez co bardzo ładnie się prezentuje w porównaniu do fabryki

a poprzez twarde zwieszeniei, obniżenie autka + system Cotnrol Traction ma bardzo dobre właściwości trakcyjne (wcześniej miałem renault 19 w której tak bujało że czułem się jak na morzu)

 

jeśli chodzi o wady

to dużą wadą są zawiasy bagażnika wchodzące do środka przez co powierzchnia bagażnika jest troszke ograniczona trzeba to uwzględnić przy załadunku na full, drugą nagane należy wstawić za złe umieszczenie sterownia szyb przy dzwigni zmiany biegów (choć to kwestia gustu), może się troche wydawać za głośna przy wyższych obrotach ale ja mam wsadzoną strumienice zamiast kata i tłumik Irmsher/Remus, brak nawiewu dla pasażerów (ale ja siedze przeważnie z przodu chyba że nie jestem w stanie)

a tak poza tym to troszke za duża awaryjność (moim zdaniem) przy czym ja dosyć sporo jeżdze (30-40 tys km/rok), a też nie jestem pierwszym właścicielem (takie pierduły które niby są normalne u opla przy danym przebiegu), przy czym części do opla są bardzo tanie (np. filtr oleju kosztuje 8,50 zł podróbka,a 9 zł orginał)

 

tak poza tym jazda jest naprawde przyjemna choć na polskich dołkach niezle moze wytelepać d...e, autko jest dosyć mocne i nie mam problemów z jakimiś mocniejszymi wyprzedzeniami (np. TIR’a), autko ma bardzo skuteczne hamulce (przy czym przy ostrzejszym hamowaniu trzeba uważać na tył żeby ktoś inny nie zrobił nam z bagażnika garażu)

 

jestem w trakcie robienia stronki z fotogalerią (jak zrobie będzie w opisie), także niedługo zapraszam, jakbys miał jakies konkretne pytania to napisz bo ciężko mi wymyśleć coś na poczekaniu

 

tak na marginesie jak kupowałem autko to chciałem subaru legacy sedan rocznik 95-97, ale niestety u nas ciężko o subaru a co dopiero o sedana legacy, następnym będzie nowe legacy już oglądałem, „przymierzyłem” i jestem pod totalnym wrażeniem

Link to comment
Share on other sites

nie wiem jak jest z oktanami ale ja nie widze różnicy miedzy jazdą gaz/benzyna, różnica jest taka ze na beznynie odcięcie mam przy 6500obr a na gazie przy 7000obr (odczuwalna różnica jest przy włączonej klimie)

Link to comment
Share on other sites

różnica jest taka ze na beznynie odcięcie mam przy 6500obr a na gazie przy 7000obr

 

To ja bym non stop na gazie jeździł :) Hondziawka zeby w ogóle jechała to musi miec te 5 tys. A odciecie ma 7500-7600 :wink:

 

I ostatnio to sie straszny "krętacz" zrobiłem :wink: Subaru miało mocniejszy dół :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Kubas...Ja miałem opla omegę 2.0 Z gazem i tez miałem cyrki przy jeździe na benzynie, wiedz mogę Ci poradzić tylko jedno...Pojeździj na benzynie. Wiem, że to drożej wychodzi, ale pomaga. Ja wyjeździłem dwa zbiorniki paliwa bez przełączania na gaz i później miąłem święty spokój. Wszystko chodziło jak należy. A i jeszcze jedno, jak jeździsz na benzynie nie bój się mu przycisnąć (chodzi mi o strach przed spalaniem tego drogiego, co to się do tej metalowej (aluminiowe) czy jakiej tam innej puszki wlewa, to takie coś, co jak się zapali to ładny efekt daje :wink: wtryski, jak dostaną ciśnienia i trochę pojeździsz na benzynie powinny przestać szwankować...Przynajmniej u mnie to pomogło. A jeśli chodzi o ten badziew, co go to do paliwa dolewasz do nie radzę tego stosować. Mi kiedyś przez to poszedł przewód paliwowy, wiedz do najzdrowszych dla silnika to, to chyba nie należy...A i jeszcze, coś drogie te części nawet jak na używane. Facet w Wieliczce ma wszystkie części do opla za naprawdę dobrą cenę. Jeśli chcesz to powiedz...Postaram się znaleźć do niego numer, albo wytłumaczę Ci jak tam dojechać.

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Kubas - tak jak mowi Smok Wawelski :wink: Co pewien czas samochod trzeba przegonic na benzynie - aczkolwiek obecny na forum Zygmunt nawet na gazie odpala... ale on ma 3 silniki na wymiane :wink:

Mam instalacje 4 generacji - na wtryskach - ale mimo to raz na 3 tysiace kilometrow samochod dostaje bak 95 oktanowowej bezolowiowki - na przeczyszczenie i nasmarowanie.

A ulepszacze sobie lepiej odpusc... nasz Parlament o to juz zadbal :wink:

Pozdrawiam

Szymon

Link to comment
Share on other sites

...kubas: dzieki za spelnienie prosby :D .....ja osobiscie bardzo lubie poznawac opinie wlascicieli o swych autach, bo sa ta prawdziwe obiektywne oceny a nie jak w gazetach przekolorowane lub stronnicze :?

 

pozdr.mk.si

 

P.S. 136 km to calkiem ladnie musi chodzic :twisted: ..........

Link to comment
Share on other sites

mk.si - ja dorzuce swoje 3 grosze na temat Opelka Vectra - jezdzilem 5,5 roku wersja A z 2 litrowym silnikiem - 115KM - i powiem, ze jesli chodzi o silnik - to naprawde super... 136KM Legacy (2,2) nie mialo najmniejszych szans... raz, ze waga SL wyzsza o ponad 300 kg, a dwa naped na 4 swoje zabiera.... W kazdym razie - niemiecka solidna robota, z dobrym zawieszeniem, zwawym silnikiem, prosta konstrukcja i duzym bagaznikiem - 530 litorw :shock:

Pozdrawiam

Szymon

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Odświeżę lekko  ;)  temat.

Czy są ulepszacze dedykowane do silników Subaru? Konkretnie do 2.0 N/A. Pytanie związane jest z Subariadą gruzińsko-armeńską. 

 

Ale archeologi!!! Jak ten temat powstał to... miałem 10 lat :o

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...