namiot Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 witam mam czasem dziwna prace hamulca po na cisnieciu jest odrazu ostry jak zyleta a czasem troszke spada i dopiero hamuje bardzo dobrze dodam ze po ponownym nacisnieciu znowu jest od samej gory ostry jak zyleta brak wycieku,szykuje sie do prawidlowego odpowietrzenia bo czasu nie mialem ale czy takie obiawy moga byc terz poczatkiem jakies niesprawnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Niech zgadnę.Po kilku zakrętach pedał hamulca wpada głębiej? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Może czas na wymianę płynu,po nagrzaniu traci swoje właściwości,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Zerknij w jakim stanie masz łożyska przednie.....Cybel zadał właściwe pytanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 no cos tak wlasnie wpada ale czasem raz wpada raz jes normalny bez reguly obadam lozyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Płyn trza już nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) a reakcja na ruch kierownicą się nie pogorszyła przy okazji ? Edytowane 20 Marca 2013 przez Houdini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 nie wiem to jest moje nowe autko jak dobrze zdiagnozowac lozyskow subaru bo kulkami sobie nie pokrecimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 nie wiem to jest moje nowe autko jak dobrze zdiagnozowac lozyskow subaru bo kulkami sobie nie pokrecimy Na podnośnik auto odpalić, rozpędzić do jakieś prędkości, wrzucić luz i słuchać w którym kole wyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CAMEL Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 WITAM mam podobny problem po kilku skręceniach kierownicą pedał hamulca sie blokuje zastanawiam się jaki ma związek układ kierowniczy z hamulcowum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 zastanawiam się jaki ma związek układ kierowniczy z hamulcowum ? jezeli łożyska mają dosyć to podczas skręcania tarcza hamulcowa przemieszcza się na boki rozpychając klocki w zacisku, który to jest przykręcony do zwrotnicy...pierwszy strzał w pedał dociska je /klocki/ z powrotem do tarczy, drugi wywołuje normalne hamowanie.....Standardowy problem w 5x100. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się