namiot Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 witam mam czasem dziwna prace hamulca po na cisnieciu jest odrazu ostry jak zyleta a czasem troszke spada i dopiero hamuje bardzo dobrze dodam ze po ponownym nacisnieciu znowu jest od samej gory ostry jak zyleta brak wycieku,szykuje sie do prawidlowego odpowietrzenia bo czasu nie mialem ale czy takie obiawy moga byc terz poczatkiem jakies niesprawnosci? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Niech zgadnę.Po kilku zakrętach pedał hamulca wpada głębiej? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Może czas na wymianę płynu,po nagrzaniu traci swoje właściwości,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Zerknij w jakim stanie masz łożyska przednie.....Cybel zadał właściwe pytanie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 no cos tak wlasnie wpada ale czasem raz wpada raz jes normalny bez reguly obadam lozyska Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Płyn trza już nowy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houdini Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) a reakcja na ruch kierownicą się nie pogorszyła przy okazji ? Edited March 20, 2013 by Houdini Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 nie wiem to jest moje nowe autko jak dobrze zdiagnozowac lozyskow subaru bo kulkami sobie nie pokrecimy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 nie wiem to jest moje nowe autko jak dobrze zdiagnozowac lozyskow subaru bo kulkami sobie nie pokrecimy Na podnośnik auto odpalić, rozpędzić do jakieś prędkości, wrzucić luz i słuchać w którym kole wyje Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAMEL Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 WITAM mam podobny problem po kilku skręceniach kierownicą pedał hamulca sie blokuje zastanawiam się jaki ma związek układ kierowniczy z hamulcowum ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 zastanawiam się jaki ma związek układ kierowniczy z hamulcowum ? jezeli łożyska mają dosyć to podczas skręcania tarcza hamulcowa przemieszcza się na boki rozpychając klocki w zacisku, który to jest przykręcony do zwrotnicy...pierwszy strzał w pedał dociska je /klocki/ z powrotem do tarczy, drugi wywołuje normalne hamowanie.....Standardowy problem w 5x100. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now