Kamil Cepielik Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Witam Wszystkich. Mam problem ze swoim Scooby, dokładniej coś z zawieszeniem. Jadąc samochodem po dziurawej drodze lub najeżdzając na studzienke w drodze to czuję jak ucieka mi tył auta. Co może być tego przyczyną? Liczę na szybką odpowiedź. Dziękuję z góry i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Radzę zrobić geometrię. Mnie uciekał zadek jadąc po nirównościach po łuku. Po zrobieniu geometrii, jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) jesli jedziesz wolno i ucieka Ci tyl to pewnie amory smietnikowe i zapewne sprezyny tez... geo musialaby byc na oko schrzaniona zeby tak sie dzialo Edytowane 18 Marca 2013 przez the.wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Cepielik Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Tylny stab w jakim stanie? nie ma luzow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 im twardszy stab to predzej bedzie przestawialo samochod na dziurach, ale tez nie przy powolnej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Sprawdziłbym też stan gum na wahaczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 lub najeżdzając na studzienke w drodze to czuję jak ucieka mi tył auta Pytanie jak duże jest to uciekanie, ale jak miałem przypadkiem tył rozbieżny w GC8 (nie pamiętam już ile), to na nierównościach w łuku czułem delikatne przestawianie tyłu - na tyle, że podejrzewałem amory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Najpewniej jechać na spacje kontroli pojazdów i sprawdzić zawieszenie. Wtedy będziesz wiedział czy masz coś wybite i do wymiany czy geometrie trzeba poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Cepielik Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Z mechanikiem jestem umówiony dopiero na 16 kwietnia (praca do 17:00 i wcześniej się nie da). Mówił że podejrzewa gumy na tylnych wahaczach lub właśnie ta geometria. Dziwi mnie dla czego może to być geometria, auto nie było bite (Wiem bo sprawdzałem w jakimś tam serwisie w IRL), przebieg 70kkm. Może to byś spowodowane tym że ktoś coś wymieniał w tylnym zawieszeniu i źle poskładał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Mógł coś robić właśnie z zawieszeniem z tyłu i nie ustawiał po tym geometrii i tak jeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Na geometrie tylnego zawiasu ma wpływ nawet zimowe upalanie Wcale nie musi to być konkretny łomot w krawężnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Cepielik Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Mieszkam w Irlaindi Płn. I nie było zimy żeby ktoś po krawężnikach jeździł hehe. Ostatnie już chyba pytanko, czy ma to wpływ na zużycie opon? Bo tak jak napisałem wyżej mechanik dopiero za ok. 3tyg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Jeśli amory to napewno tak. Jeśli geometria to też, ale raczej mniej bo skoro odczówalne to jest jedynie przy nirównościach, a nie idziesz cały czas skoszony to rozbieżność lub zbieżność nie jest wielka. Tak czy siak proponowałbym wcześniej wizytę u szpeca. Życzę spokojnych Świąt Edytowane 30 Marca 2013 przez marcinb101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Tak podłączając się pod temat: Jeżeli pod 4literami czuję jak tył mi faluje,to czy winne mogą być łączniki stabilizatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jeżeli pod 4literami czuję jak tył mi faluje Jeśli oznacza to delikatne podskakiwanie tyłu,to obstawiam raczej opony lub felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakum Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Tak podłączając się pod temat: Jeżeli pod 4literami czuję jak tył mi faluje,to czy winne mogą być łączniki stabilizatorów? Łączniki raczej szybciej usłyszysz niż wyczujesz jako przytłumiony stuk na lekkich nierównościach. Pływanie tyłu najczęściej spowodowane jest niedopompowanymi oponami. Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez marcinb101 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Tak jak mówi @@cybel opona może być któraś z bulona czy felga krzywa i czujesz falowanie. Łączniki to bardziej na nierównościach usłyszysz niż poczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dzięki! Ciśnienie jest ok,ale za to opony mimo dobrego stanu bieżnika wyglądają nieciekawie,a i felgi również. Pospieszę się i zmienię na koła letnie i zobaczę czy będzie różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobi Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 do autora tematu: jesli masz mozliwosc, podnies tył auta na lewarku i szarpnij za koło bo troche niebezpiecznie jezdzic 3 tyg z taką usterką. moim zdaniem masz wybity wachacz poprzeczny lub poprostu niedokrecony jesli było cos ostartnio robione. miałem 3 takie przypadki ze auto po wpadnieciu w dziure, tyłem uciekało w prawo i było to mocno odczuwalne. w dwóch wybił sie wachacz poprzeczny w octavii i bmw 5, w trecim przypadku ktos nie skrecił zawieszenia w rav-4 i poluzował sie wachacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Cepielik Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Auto zrobione juz dawnotemu, ale dla informacji napisze ze bylo to spowodowane delikatnym wygoeciem tylnego wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się